BEG airport status
Erbasov forum o socijalnim razlikama: Najavljeno sponzorisanje mladih iz nerazvijenih područja U proteklih pet godina oko 280 mladih dobilo podršku blizu 100 Erbasovih ,,sponzora’’ / Foto: Airbus

Erbasov forum o socijalnim razlikama: Najavljeno sponzorisanje mladih iz nerazvijenih područja

Kompanija Erbas (Airbus), u partnerstvu sa tri udruženja – „Capital Filles“, „Passeport Avenir“ i „NQT“, održala je 3. maja u Tuluzu forum o socijalnim različitostima, saopštio je evropski proizvođač aviona i najavio „sponzorisanje mladih ljudi iz neprivilegovanih područja“.

– Ovaj forum otvara vrata mladima, koji su se odlučili za podučavanje, kako bi se razvili i primenili obrazovanje u korporativnim svetovima. Pokazali smo šta angažman javno-privatnog sektora može učiniti kako bi se poboljšali izgledi mladih, promovisanjem jednakih mogućnosti, polnih i kulturoloških različitosti, kao i različitosti profila. Diskutovali smo i o najboljim praksama koje već postoje kod različitih partnera – rečeno je u Erbasu.

U kompaniji navode da je bilo oko 300 učesnika, među kojima su i mladi iz neprivilegovanih i ruralnih područja, njihovi tutori, članovi udruženja, predstavnici kompanija.

– Podrška mladima iz neprivilegovanih područja jedan je od ključnih načina da im zaposleni u Erbasu pomognu da razviju karijeru i otkriju korporativni svet i njegove propise – rečeno je u kompaniji.

Oni su podsetili i da je tokom proteklih pet godina, oko sto Erbasovih ,,sponzora’’ podržalo 280 mladih.

– Želimo da nastavimo da razvijamo projekte koji podržavaju i prate mlade. Postupci u korist različitosti, u bilo kojoj formi, daleko prevazilaze  društvenu i moralnu obavezu. To je baza našeg identiteta, naš DNK i naša osnovna vrednost – objasnio je Tjeri Baril, glavni za ljudske resurse Erbas Grupe i Erbasa.

Kompanija navodi da je u više navrata inicirala podršku socijalnim različitostima, rodnoj ravnopravnosti i profesionalnoj integraciji mladih.

– Erbas je primio osnovce i učenike srednjih škola na praksu ili u posetu njihovim objektima, otkrivajući im  vazduhoplovne profesije. U 2016. godini, oko 50 mladih iz prioritetnih obrazovnih mreža biće primljeno na praksu u Erbasove objekte u Francuskoj.

Paralelno, Licej Erbas, koji obučava svoje studente za vazduhoplovne profesije, svake godine upisuje mlade iz siromašnih područja, omogućavajući im pristup pripravničkim kursevima u Erbasu ili kod njihovih partnera – objasnio je proizvođač iz Tuluza.

On je 2011. godine potpisao dugoročni sporazum o socijalnim različitostima, jednakim mogućnostima i prevenciji diskriminacije, a 2015. godine i Povelju za preduzeća i susedstva za doprinos ekonomskom i socijalnom razvoju prioritetnih naselja.

– Sa radnom snagom, koja broji preko 120 nacionalnosti i govori preko 20 jezika, Erbas podržava svaki vid različitosti – kulturološke, društvene, starosne i rodne jer je to izvor inovacija, učinka i posvećenosti njegovih timova – navedeno je u kompaniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ra

Taman program za Srbiju. Svako ko nema partijsku vezu je „neprivilegovan“ :)

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj