BEG airport status
LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone LOT zadovoljan linijom Varšava-Beograd / Petar Vojinović

LOT na relaciji Varšava-Beograd sedam puta nedeljno tokom letnje sezone

Poljski nacionalni avio-prevoznik LOT uvodi dodatna dva leta između Varšave i Beograda tokom letnje sezone. Tako će umesto doasadašnjih pet, putnici leteti sedam puta nedeljno na relaciji Varšava-Beograd.

Prezentujući poslovanje kompanije, flotu i mrežu linija u Ambasadi Poljske, komercijalni direktor LOT -a, Krystian Rolla podsetio je da je ruta za Beograd posle pauze od šest meseci ponovo uspostavljena 2. januara ove godine sa pet nedeljnih letova.

On je istakao da je kompanija zadovoljna dosadašnjim letovima na ovoj relaciji i da će zbog toga povećati njihov broj.

LOT za Beograd leti svojim Embraerima 170 i 175.

Prezentujući konfiguraciju svojih aviona, usluge, ali i statistiku po kojoj ova kompanija ima najmlađu flotu u Evropi, da je prva počela da saobraća B 787 Dreamliner, da godišnje njene usluge koristi skoro 5 miliona putnika na skoro 60 destinacija preko Varšavskog aerodroma Chopin, logično se nametnulo pitanje kako je tekao proces transformacije ove kompanije koja je i dalje 100% u državnom vlasništvu.

– Vlasička struktura nema nikakvog uticaja na rad ljudi u kompaniji. Svi rade tamo zato što vole to da rade, dolaze na posao sa najvećim zadovoljstvom. Uzeću svoj primer. Pored toga što sam komercijalni direktor, ja sam takođe i pilot.

Država otvara mnoga vrata našoj kompaniji. U stanju je da otvori vrata međunarodne saradnje što bi bilo jako teško da je privatni subjekat vlasnik. Što se tiče same tranzicije kompanije, moram reći da su najveću ulogu odigrali zaposleni, što bi bilo teško u ranijim vremenima – da ljudi budu tako motivisani i tako spremni da ulože sebe. I mislim da su svi zaposleni u kompaniji odlično shvatili da je jedino transformacija kompanije – da LOT postane jedna savremena i moderna kompanija jedni način da se taj kapital od 86 godina tradicije i iskustva iskoristi na najbolji mogući način – zaključio je Rolla.

Šefica diplomatske misije Poljske pri ambasadi Poljske, Hanna Dalewsk, istakla je da ovo neće negativno uticati na Er Srbiju (Air Serbia), naprotiv – korist bi trebalo da osete obe strane i dodala da ima prostora za obe kompanije na tržištu.

Kompanija LOT je početkom godine takođe uvela letove za Zagreb, kasnije i za Ljubljanu, dok se ovog leta očekuje otvaranje rute za Split.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj