BEG airport status
Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu Strategija za narednih 5-7 godina biće da aerodrom u Nišu postane centar kao i "Nikola Tesla"

Zorana Mihajlović: Vlada se dogovara da Er Srbija leti za Čikago i Kanadu

Prilikom otvaranja poslovnice turističke agencije „Fly Fly Travel“, ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Zorana Mihajlović, najavila je buduće planove Vlade i preduzeća „Aerodromi Srbije“ u vezi sa vazdušnim saobraćajem.

– Njujork neće biti jedini grad do koga će leteti Er Srbija. Vlada radi i dogovara se da imamo letove i za Čikago i, nadam se, letove za Kanadu – navela je Mihajlović.

Ona je istakla i da se Srbija već nalazi u Evropi kada je reč o avio-saobraćaju, a da „Nikola Tesla“ pretenduje da postane regionalni lider.

– Aerodrom Nikola Tesla beleži veliki rast od kada je počela sa radom Er Srbija – od oktobra 2013. godine. Pet miliona putnika i trend budućeg razvoja govori da će aerodrom „Nikola Tesla“ biti regionalni lider. Ima mogućnost da se najbrže razvija u narednih deset godina – izjavila je Mihajlović.

Navodi i da se trenutno radi na razvijanju manjih aerodroma u zemlji.

– Ono što radimo u prethodnih godinu i po dana odnosi se na razvijanje aerodroma u Nišu. Puno je uloženo da bi on mogao da se koristi kao aerodrom 12 meseci u toku godine i 24 časa dnevno, bez obzira na vremenske prilike. To je ranije bio problem, ali smo to rešili. Verujemo da će se Niš dodatno razvijati. S obzirom na sve infrastrukturne transportne koridore koji kreću da se razvijaju, Niš je svakako biti centar u narednom periodu, kao i Beograd. To je strategija za narednih 5-7 godina.

Pored toga, mi hoćemo da razvijamo i male, turističke, aerodrome jer Srbiju vidimo kao jednu od poželjnih turistikih destinacija gde imamo najmanje četiri ili pet aerodroma koji se nalaze unutar privrednog društva „Aerodromi Srbije“. Tu ćemo zajedno sa Direktoratom civilnog vazduhoplovstva i SMATSA-om ulagati – navela je Mihajlović.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Pr

Kad bi gospodja ministarka, prestala da se frlja sa destinacijama, investicijama i brojkama, mozda bi joj verovali… Vec vise puta nas je uverila da od njenih izjava nema nista.

Odgovori
Ja

Dovedite Airsrbiju u Nis, sada se Wizz i Ryan otvaranjem destinacija bore za svakog putnika medjusobno ovde vozeci ih na sporedne aerodrome, a svi ti ljudi bi sigurno putovali nacionalnom kompanijom. Na kraju izgleda nije bilo nista pokazivanja A330-200 pre pocetka letova za JFK.

Odgovori
sr

Onda se moraju nabaviti jos najmanje 2 siroko trupna aviona.
Takodje je pitanje koliko je to isplativo.

Odgovori
De

Let do čikada, preko Toronta je isplativiji od leta za NYC, naročito za JFK. Zato je Komdić prvo j pominjao tu destinaciju. Sto se Njujorka tiče Newark (EWR) bio bi bolji izbor za zbog konekcija sa gradom.

Ko

Dejane, sta znaci bolje povezan! Jfk za tvoj info ima direktnu metro liniju sa gradom dok sa ewr mozes doci iskljucivo autobusom! Ewr se ne nalazi cak ni u New York drzavi, da ne pricam o udaljenosti!

JFK je bliži samo onima koji žive u Bruklinu i istočno, svima ostalima je EWR bolja opcija. Malo ko koristi metro kada putuje sa koferima, i s te strane je EWR bolja opcija jer ima bolju vezu sa zapadom, jugom i severom, a i vožnja do Menhetna od EWR-a je sasvim ok (Menheten je podjednako udalljen od oba). Drugo, mislim da u Džerziju ima baš dosta našeg sveta, malo njih će koristiti JFK jer je kraće leteti sa presedanjem od 45-50 minuta u Minhenu ili Cirihu, nego se voziti sat i po vremena do JFK-a. Treće, ako se ne varam, EWR je jeftiniji za avio-kompanije, pa bi i karte bile nešto jeftinije, mada, može da se desi i da nije bilo slobodnih slotova za EWR, ili da su bili preskupi u terminima koji bi bili interesantni za AS. U svakom slučaju, JFK vs. EWR je tema koja neće biti rešena ovom razmenom mišljenja.

Du

A kada će letovi za Albukerki i Montevideo?

Odgovori
Da

na sveti nikad a mozda ni tad . druze pa ima vaznijih destinacija od montevideo bog te video . Pa gde je Maiami. L.A itd .

Aj

Mislim da je Dusko bio sarkastican :)

Odgovori
12

Cek malo, zar nam letovi za Kanadu nisu ranije bili odobreni?

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj