BEG airport status
„Helimaster“ proteklog vikenda: Seminar za instruktore letenja i poseta đaka XII beogradske gimnazije Obilazak škole Helimaster u okviru vazduhoplovne sekcije / Foto: Helimaster

„Helimaster“ proteklog vikenda: Seminar za instruktore letenja i poseta đaka XII beogradske gimnazije

Škola letenja „Helimaster“ organizovala je proteklog vikenda seminar osveženja znanja za instruktore letenja kao i posetu đaka XII beogradske gimnazije koji pohađaju vazduhoplovnu sekciju u ovoj školi.

– Zakonski se instruktorska dozvola produžava na tri godine. Jedan od uslova za njeno produženje su odrađeni broj časova instruktorskog naleta sa proverom u vazduhu ili broj časova instruktorskog naleta sa ovakvim seminarom.

Seminar je bio zatvorenog tipa jer je reč o stručnoj tematici. To je treći takav seminar koji organizujemo. Na prošlogodišnjem je bilo 15 instruktora, pre mesec dana je bio drugi seminar na kome je bilo 7 i sada je bilo 6 instruktora – objasnio je Aleksandar Savić iz „Helimastera“ za naš portal.

U okviru posete đaka XII beogradske gimnazije bili su organizovani obilazak prostorija škole i hangara, a zajedno sa profesorima imali su prilike da se upoznaju i sa karakteristikama letelica Robinson R44 i R66.

Takođe, prisustvovali su izvršnoj pripremi za letenje, koja podrazumeva detaljan pretpoletni pregled, kao i šta sve podrazumeva jedna navigacijska priprema za zadatu rutu. Uživo su mogli da vide kako izgledaju motor, instrumenti u vazduhoplovu i ukratko im je objašnjeno kako helikopter leti, , objašnjavaju u „Helimasteru“.

Pored toga, na licu mesta im je demonstrirano poletanje helikoptera.

– Razgovarali smo o obuci, letenju i iskustvima kao i perspektivama vazduhoplovne delatnosti kod nas. Sekciju u ovoj školi drže predavači i instruktori iz „Helimastera“ na teme koje predlažu sami đaci. U planu je poseta beogradskom aerodromu, Batajnici, SMATSA-i, helikopterskoj jedinici MUP-a  – objasnio je Savić za Tango Six.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj