BEG airport status
Isporučen prvi A320 neo u Aziji "IndiGo" prvi korisnik A320 neo u Aziji - isporučena prva od ukupno 430 poručenih letelica ovog tipa / Foto: Airbus

Isporučen prvi A320 neo u Aziji

Najvećoj indijskoj avio-kompaniji po broju putnika, „IndiGo“, isporučen je prvi A320 neo. Ovom isporukom „IndiGo“ je postao prvi prevoznik u Aziji koji u svojoj floti ima ovu letelicu, saopštio je Erbas (Airbus).

– A320 neo avion će nam omogućiti da korisnicima po pristupačnim cenama pružimo novo iskustvo u letenju. Eko-efikasni avioni će biti deo nove faze rasta naše kompanije i omogućiće nam da ponudimo više regionalnih i međunarodnih destinacija po najboljim cenama –  izjavio je Aditia Goš, izvršni direktor i predsednik kompanije „IndiGo“.

Infografik A320 neo
„Indi Go“ najveći poručilac A320 aviona / Infografika: Airbus

– A320 neo avion sadrži mnoge inovacije, uključujući i motore najnovije generacije i velika „Sharklet“ tip krila aviona, koji zajedno doprinose uštedi goriva od 15 % od prvog dana i 20 % do 2020. godine. Sve ovo je rezultat jednak smanjenju od 5.000 tona ugljen-dioksida po avionu na godišnjem nivou – navodi evropski proizvođač.

Indijski prevoznik je jedan od najvećih kupaca A320 porodice aviona, sa ukupno 530 naručenih letelica. Ovo uključuje 430 porudžbina A320 neo aviona –  250 A320 neo letelica u 2015. godini i 180 A320 neo tokom 2011. godine. Kompanija „IndiGo“ je, takođe, 2005. godine poručila 100 A320 ceo aviona, od kojih su svi isporučeni, rečeno je u Erbasu.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Motorista na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Aleksa A šta će saćasti lanseri na Rafalu? Ako dođe do toga da sa Rafalima vršimo neposrednu podršku trupama na zemlji, onda smo u gadnom problemu.

10. Oct 2024.Pogledaj

Djuka na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

Sta ce ima tehnologija koja ocigledno ne funkcionishe? Da si procitao tekst video bi da je recimo program nEUROn pokrenut 2003. godine. tada nekakav Ohotnik nije postojao ni u sovjetskoj naucnoj fantastici.

10. Oct 2024.Pogledaj

Dassault Rafale na: Daso najavio početak razvoja borbene besposadne letelice koja će dopunjavati i biti integrisana sa borbenim avionom Rafal

@Miloš77 Upoređivati rusku avio industriju sa francuskom avio industrijom je kao da uporedujes ruskog Moskvica sa francuskim Pezoom 407 MI16! Francuska proizvodi AESA radar dok Rusija ne niti je u stanju a to vidimo u trogodisnjoj"specijalnoj operaciji", Francuska proizvodi cipove i procesore dok ih Rusija uvozi od Kine i Irana(kolevke terorizma), Francuska ima svoj sopstveni…

10. Oct 2024.Pogledaj