BEG airport status
Direktor niškog aerodroma: Produženje piste moguće tek za šest godina, kada se izmesti železnička pruga "Pegasus" i "Easy Jet" potencijalni konkurenti kompanijama "Wizz Air" i "Rayanair" u Nišu / Foto: Screenshot

Direktor niškog aerodroma: Produženje piste moguće tek za šest godina, kada se izmesti železnička pruga

Planirano produženje piste na aerodromu „Konstantin Veliki“ biće moguće tek kada se izmesti železnička pruga koja se nalazi nedaleko od niške vazdušne luke, izjavio je direktor niškog aerodroma, Vladica Đurđanović, gostujući na televiziji „Kopernikus“.

– Kada dođe do izmeštanja železničke pruge, a to se najavljuje za 2022. ako se ne varam, može doći do produžetka piste. Mi smo to u Planu detaljne regulacije definisali sa otprilike 300 metara što će omogućiti i da najveći avioni sleću na niški aerodrom – objasnio je Đurđanović.

Odgovarajući na pitanje da li postoji još zainteresovanih low-cost kompanija koje bi letele iz Niša, on je naveo da bi „Pegasus“ i „Easy Jet“ mogli da budu potencijalni konkurenti kompanijama „Wizz Air“ i „Rayanair“ na ovom aerodromu.

– Tačno se zna koliko u Evropi ima low-cost kompanija. Par njih koje bi možda bile zainteresovane su „Pegasus“ za letove ka Istambuli i „Easy Jet“ koja drži područje Engleske. Ali o tom potom. I ovo je za sada dovoljno za Niš i niški region jer ove dve kompanije („Wizz Air“ i „Rayanair“) nikada ne dolaze na aerodrom da otvare mali broj destinacija nego postepeno razrađuju saobraćaj – objasnio je Đurđanović.

On se osvrnuo i na popunjenost linija kompanije „Wizz Air“ iz Niša u proteklih godinu dana i mogućem povećanju linija ovog prevoznika.

– Godinu dana je normalan period za razradu linija. Ako ta linija za to vreme drži popunjenost putničkih kabina od 90%, kao što je u Nišu, oni će razmotriti i povećanje njihovog avio-saobraćaja sa tog aerodroma – naveo je Đurđanović.

Govoreći o mogućnostima niškog aerodoma za kargo saobraćaj, direktor „Konstantina Velikog“ najavio je da će u narednom periodu na niški aerodrom stići i „cargo loader“ naručen iz Italije.

Iz Niša trenutno postoje dve linije mađarskog „low-cost“ prevoznika –  za Malme i za Bazel. Od 1. avgusta ova kompanija leteće i za Memingen i Ajndhoven, a od 20. avgusta i za Dortumund. Za 4. septembar najavljen je početak linije irske kompanije „Rayanair“ za Berlin, a zatim i za Vece kod Dizeldorfa za 30. oktobar, Bratislavu za 31. oktobar i Bergamo kod Milana za 1. novembar.

O strategiji privlačenja kompanija da lete iz Niša i razvoju kargo saobraćaja, Đurđanović je krajem aprila govorio za Tango Six:

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj