BEG airport status
Predsednik IATA-e: Nemačka da ukine aerodromske takse  i prihvati moderniji ATM sistem "Fragmentisano upravljanje avio-saobraćajem ide na štetu ideje o evropskom povezivanju"

Predsednik IATA-e: Nemačka da ukine aerodromske takse i prihvati moderniji ATM sistem

Svojim saopštenjem IATA je pozvala nemačku Vladu da ukine takse na aerodromima, ali i da prihvati moderniji ATM sistem, navodeći da će to omogućiti manje namete avio-industriji, ali i veću konkurentnost nemačkog avio-saobraćaja na svetskom tržištu.

– Zarada u visini od 1 milijarde evra od naplate aerodromske takse je kontraproduktivna. Ukidanje takse omogućilo bi otvaranje novih radnih mesta, podstaklo bi trgovinu i učinilo bi Nemačku mnogo privlačnijom turističkom i poslovnom destinacijom – izjavio je predsednik i generalni direktor IATA-e, Toni Tajler.

On se osvrnuo i na finansijsku dobit koju nemačka ekonomija ima od avio-saobraćaja.

– Vazduhoplovstvo Nemačkoj obezbeđuje 1,12 miliona radnih mesta i 77 milijardi dolara BDP-a na godišnjem nivou. Sve to sada je pod pritiskom poreza i neefikasnog upravljanja evropskim ATM sistemom. Ovakvo stanje mogla bi da reši nova nacionalna politika vazdušnog saobraćaja čime bi se podstakla konkurentnost nemačke ekonomije – objasnio je Tajler.

Predsednik IATA-e istakao je i da je zabrana noćnih letova na frankfurtskom aerodromu vremenski produžila transport robe iz Nemačke što je rezultiralo većim troškovima i većom emisijom štetnih gasova.

– Mi podstičemo saradnju industrije i Vlada kako bi se našlo balansirano rešenje. Želimo i da Vlada održi svoju reč i u buduće više ne nameće noćne restrikcije – naveo je Tajler.

Berlin-Brandenburg_2877447b
Završetak izgradnje berlinskog „Brandenburg“ aerodroma još jedan od problema / Foto: ALAMY

– Nakon godina odlaganja i prekoračenja troškova, početak rada „Brandenburg“ aerodroma u punom kapacitetu ne očekuje se pre kraja 2017. godine, možda čak i početkom 2018. Da bi se pravili poslovni planovi, kompanijama je potrebno da znaju tačan datum otvaranja, kao i cene koje se od njih očekuju da plate – zaključio je Tajler.

On je objasnio da fragmentisano upravljanje avio-saobraćajem ide na štetu ideje o evropskom povezivanju, kao i da povećava troškove i emisiju štetnih gasova.

Tajler je najavio i da će IATA uskoro izneti podatke istraživanja koji, između ostalog, pokazuju da će modernizacija evropskog ATM -a omogućiti otvarnje 158.000 radnih mesta, kao i da bi Nemačkoj do 2035. godine mogao da obezbedi dodatnih 45 miliona evra BDP-a, saopštila je IATA.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Dr

Gospodin Tajler – pravnik ,rodjen u jednoj od Britanskih kolonija (plemenite loze) nasao da Nemcima drzi predavnja o ekonomiji presipanja iz supljeg u prazno … takva prica moze samo da se deli kolonijama a Nemackoj tesko…Nemci vole samo profit,odnosno zaradu odnosno pare.
– Zarade u visini 1milijarde ,kontraproduktivna !?
-zabrana noćnih letova – rezultuje većom emisijom štetnih gasova !?

sa stotinama poletanja -sletanja dnevno ovaj grad bi nocu biio poprilicno bucan tako da ako zelite na FRA strpite se .

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj