BEG airport status
Er Srbija i partneri Etihad ervejza prikupili još 500 miliona dolara za zajedničko finansiranje Etihad Airways, Etihad Airport Services, Air Berlin, Air Serbia, Air Seychelles i Alitalia prikupili dodatnih 500 miliona dolara / Foto: Etihad Airwasy

Er Srbija i partneri Etihad ervejza prikupili još 500 miliona dolara za zajedničko finansiranje

Kompanije „Etihad Airways“, „Etihad Airport Services“, „Air Berlin“, „Air Serbia“, „Air Seychelles“ i „Alitalia“ prikupile su još 500 miliona dolara u drugoj „zajedničkoj transakciji za finansiranje razvoja“, nakon uspeha prošlogodišnje emisije obveznica kojom su prikupljena sredstva u vrednosti od 700 miliona dolara, saopštio je Etihad ervejz.

– Tokom serije sastanaka u Abu Dabiju i Dubaiju i razgovora sa globalnim investitorima sa londonskog, azijskog i evropskog tržišta, zajednička vizija i strategije avio-kompanija predstavljeni su finansijskim institucijama.

Sredstva su prikupljena preko posebno formirane podružnice „Etihad Airways Partners“ II B.V. „ADS Securities“, „Anoa Capital“, „Goldman Sachs International“ i „Integrated Capital“ koje zajedno upravljaju prikupljanjem sredstava.

Etihad ervejz ima „A“ rejting za dugoročno zaduživanje sa stabilnim izgledima, koji je dodelila kompanija „Fitch Ratings“ – navode u Etihadu i podsećaju da je ova finansijska transakcija u više navrata nagrađena.

Serija sastanaka najavljena je 16. maja, nakon pozitivne reakcije Međunarodne finansijske zajedice, kažu u kompaniji i navode da je transakcija zvanično predstavljena 23. maja.

– Našom strategijom ostvarenja udela u vlasništvu želimo da stvorimo ukupnu vrednost koja je veća od zbira njenih delova, grupaciju koja zajedno radi na unapređenju rezultata, smanjenju troškova i otkrivanju novih poslovnih sinergija – izjavio je Džejms Hogan, predsednik i generalni direktor „Etihad Aviation Group“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

28. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Vaste na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Aleksandar Zato se verovatno Alžir odlučio za Rusko oružije ? oko 5 miliona Alžiraca ima u Francusku plus Alžirci ne mirišu Francuze,toliko o južnoj pokrajini !

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Yoda na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@ Petrovic Dusan "Neistina je da Rusi imaku bilo lalvu prednost.“, sto se i videlo na snimku pada „Lesnikovace “ (oreshek) gde se bojeva glava raspala na vise neravnomernih komada koji padaju raznom brzinom, dok bi trebalo da su jednake i u istim intervalima (objasnjenje fizicara Marka Solomina, ne moje)." Propaganda, radi se o podmuniciji,…

27. Nov 2024.Pogledaj