Saša Vlaisavljević dobio priznanje za najuticajnijeg generalnog direktora za 2018. godinu u oblasti avijacije

20. jul 2018

Od 23. jula do 31. avgusta radovi na pristupnim saobraćajnicama Terminalu 1 i 2 na „Nikoli Tesli“

18. jul 2018

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kreće li Turkish u otvaranje kompanija u regiji?

17. jul 2018

Montenegro erlajns u prvoj polovini jula prevezao više od 46 hiljada putnika, U letnjoj sezoni u planu više od 350 hiljada

17. jul 2018

Fudbalska groznica u Hrvatskoj iz vazduhoplovnog ugla

15. jul 2018

Erbas rebrendirao Bombardieove CS100 i CS300 – predstavljena nova porodica aviona A220

11. jul 2018

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Kako da Air Serbia nastavi dalje?

10. jul 2018

[EKSKLUZIVNO] Otkazan štrajk zaposlenih u Croatiji Airlines; Postignut sporazum sa premijerom Plenkovićem

6. jul 2018

Montenegro erlajns u prvih šest meseci prevezao više od 250 hiljada putnika; U letnjoj sezoni očekuje se preko 350 hiljada

6. jul 2018

Etihad ulazi u deal sa Star Alliance?

6. jul 2018

„Nikola Tesla“ i Saša Vlaisavljević dobitnici nagrade „Evropski najmenadžer i najkompanija 2018“

6. jul 2018

Boing preuzima 80% vlasništva u Embraerovom biznisu putničkih aviona

6. jul 2018

Viz er otvorio novi hangar za održavanje aviona u Sofiji, Kapacitet za više od 300 aviona godišnje

5. jul 2018

Promene: Etihad eviejšn grupa najavila novu organizacionu strukturu i operativni model

4. jul 2018

[POSLEDNJA VEST] Zaposleni u kompaniji Croatia Airlines od ponedeljka u štrajku, Zahteva se sklapanje kolektivnog ugovora

3. jul 2018

„Nikola Tesla“ u junu opslužio više od 500 hiljada putnika, U prvoj polovini godine povećan broj aerodromskih operacija

3. jul 2018

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Radnici Croatie Airlines idu u štrajk

3. jul 2018

Vinci želi izgraditi 2. lisabonski aerodrom

3. jul 2018

[POSLEDNJA VEST] Etihad ostaje u Er Srbiji

2. jul 2018

Izašao finansijski izveštaj Er Srbije za 2017. godinu: Ostvaren profit u iznosu od 16 miliona evra, Prevezeno 2.6 miliona putnika

2. jul 2018
[FOTO REPORTAŽA] Najzanimljivije letelice UEFA Super kupa u Skoplju
Prilika da pored fudbalskih zvezda vidimo i biz-jet i čarter egzotiku / Foto: Igor Božinovski

[FOTO REPORTAŽA] Najzanimljivije letelice UEFA Super kupa u Skoplju

UEFA Super kup 2017. godine bio je 42. izdanje godišnjeg fudbalskog okršaja u kojem su učestvovali prvaci dva glavna evropska klupska takmičenja – Lige šampiona i Lige Evrope.

Na terenu su se susreli Real Madrid, nosilac titule i pobednik 2016-17. Lige šampiona, i Mančester Junajted, pobednik 2016-17. Lige Evrope. Utakmica je odigrana 8. avgusta u Nacionalnoj areni “Filip II” u Skoplju u Makedoniji, a ujedno je bila i prvo UEFA finale održano u ovoj zemlji. U meču za četvrtu titulu Super kupa Real Madrid je ostvario pobedu rezultatom 2-1.

Utakmicu je na međunarodnom aerodromu “Aleksandar Veliki” u Skoplju upotpunilo i nekoliko vrlo retkih i egzotičnih aviona koji su dovozili učesnike i VIP goste. Tango Six je tom prilikom posetio aerodrom, a sada objavljuje fotografije najzanimljivijih letelica koji su se 7. i 8. avgusta našli na “Aleksandru Velikom”:

Titan Airways Boeing 737-33A(QC) registasrskih oznaka G-POWC stigao u Skoplje iz Mančestera 7. avgusta kao let ZT 7521 u 12 časova i 50 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Iberia Airlines Airbus A330-302 registarskih oznaka EC-LZJ doleteo iz Madrida 7. avgusta kao let IN 2800 u 13 časova i 24 minuta / Foto: Dragan Cvetić
NetJets Europe Raytheon Hawker Beechcraft 125-800XPi biznis džet registarskih oznaka CS-DRW priprema se za poletanje iz Skoplja 7. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
MHS Aviation (Germany) Cessna 525A CitationJet CJ2+biznis džet registarskih oznaka D-IMHA pri sletanju u Skoplje 7. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Cello Aviation Boeing 737-3L9 registarskih oznaka G-MISG doleteo iz Madrida kao let CLJ 827 7. avgusta u 14 časova i 10 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Titan Airways Boeing 757-256 registarskih oznaka G-ZAPX doleteo iz Liverpula 8. avgusta kao let ZT 8881 u 10 časova i 39 minuta / Foto: Igor Božinovski
Maleth-Aero Boeing 737-33A(QC) registarskih oznaka 9H-PAM stigao iz Mančestera 8. avgusta kao let MT 741 u 11 časova i 14 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Valair Private Jets Embraer Phenom 100 biznis džet registarskih oznaka CS-DTC sleće u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Air Pink Cessna 560XL Citation XLS+ biznis džet registarskih oznaka YU-PNK sleće u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Naljets Gulfstream G200 biznis džet registarskih oznaka G-GZOO stiže u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski

Komentari

G

Srbi se bune protiv nac stadiona. Uvek pametni bili. I ostali…

Odgovori
D

Jooooj ubit cu se….. moj omileni avion nisam vidio…. :(((((((((((((((
……………………….. uuuuuuffffffffffffffffffffffff
Pa kako ga nije niko usliko…. ako neko ima fotografiju od njega neka salje molim vas…. castim kafu u Skoplje! Ozbiljan sam..

Odgovori
N

Hala Madrid dosli sa A346 (Iberia)

Odgovori
D

Eh kamo srece da je bio A340 :)) ali eto za utjehu bio je A330 :)

L

Srece je bilo a i A340, i to serije 600… dosao je nesto pred kraj utakmice u vecernjim satima i vratio fudbalere Madrida nazad kuci.

t

baš me zanima koji su sve jebivjetri/menađeri/skauti doletjeli ovim malim mlažnjacima

nego čini se da je real doletio širokotrupcem a manu uskotrupcem ako su pokrivene sve letjelice ovom reportažom

Odgovori
D

Da, Real je doleteo sa Airbusom A330, ali interesantno je i dan nakon odrzavanja super kupa, da su iz Viene i Istanbula doleteli jos sirokotrupnih aviona. Iz Istanbula je doletio A330, iz Viene je doletio Boeing 767 – 300 ER, i doleteo je jos jedan Boeing 757. Ja imam dosta slika, ukoliko zelite mogu Vam poslati. I moram Vam reci da je stanje na Aerodromu bilo ocaravajuce. Vjerujte mi… ja sam bio i uzivo na +56 C stepeni… ali nije mi bilo zao :)) Pritom sam dobio i opomene od policije za privodzenje…. ali isplatilo se riskirati :)))

t

Deniz, hvala, jako rado bi da mi pošalješ fotke, kako ćemo to, da ti ostavim mejl ili?

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Send this to a friend