[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ugrožava li Zagreb beogradski aerodrom?

17. okt 2017

[POSLEDNJA VEST] Erbas preuzima C Seriju

17. okt 2017

Er Srbija za manje od četiri godine opslužila 10 miliona putnika

16. okt 2017

Sindikat avio-mehaničara Montenegro erlajnsa podržao odluku Vlade da pomogne toj kompaniji

13. okt 2017

Moguća saradnja između Emirata i Etihada; Spajanje kompanija manje verovatan scenario

12. okt 2017

Profit Aerodroma Crne Gore kao garancija Montenegro erlajnsu za kredit kod Hipotekarne banke – Vlada dala saglasnost

10. okt 2017

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Zašto hrvatska Vlada čeka?

10. okt 2017

POSLEDNJA VEST: Direktor Croatia Airlinesa Krešimir Kučko podneo ostavku

4. okt 2017

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Ryanair u problemima – tko visoko leti…

3. okt 2017

Produžen rok za podnošenje prijava za obavezujuće ponude u Fazi 2 koncesije „Nikole Tesle“

2. okt 2017

Beogradski aerodrom u septembru opslužio više od 500 hiljada putnika

2. okt 2017

„Nikola Tesla“: Tekuća turistička sezona najuspešnija u istoriji našeg aerodroma

29. sep 2017

Air Canada četiri puta tjedno za Zagreb

29. sep 2017

Viz er započinje kampanju zapošljavanja; Prijave dostupne i za kandidate u Srbiji

28. sep 2017

Imenovan novi generalni direktor Etihad Aviation grupe; Na funkciji od januara sledeće godine

28. sep 2017

Neto dobit „Nikole Tesle“ u prvih osam meseci veća od 2 milijarde dinara

27. sep 2017

Postavljen simulator letenja Boinga 737-800 u putničkoj zgradi Aerodroma Nikola Tesla

26. sep 2017

[KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] U Europi ostaje tek par kompanija

26. sep 2017

Etihad ervejz uveo plaćanje avio-karata na rate od 3 do 60 meseci za region Bliskog Istoka

26. sep 2017

„Nikola Tesla“: Od početka godine opsluženo više od četiri miliona putnika

25. sep 2017
[FOTO REPORTAŽA] Najzanimljivije letelice UEFA Super kupa u Skoplju
Prilika da pored fudbalskih zvezda vidimo i biz-jet i čarter egzotiku / Foto: Igor Božinovski

[FOTO REPORTAŽA] Najzanimljivije letelice UEFA Super kupa u Skoplju

UEFA Super kup 2017. godine bio je 42. izdanje godišnjeg fudbalskog okršaja u kojem su učestvovali prvaci dva glavna evropska klupska takmičenja – Lige šampiona i Lige Evrope.

Na terenu su se susreli Real Madrid, nosilac titule i pobednik 2016-17. Lige šampiona, i Mančester Junajted, pobednik 2016-17. Lige Evrope. Utakmica je odigrana 8. avgusta u Nacionalnoj areni “Filip II” u Skoplju u Makedoniji, a ujedno je bila i prvo UEFA finale održano u ovoj zemlji. U meču za četvrtu titulu Super kupa Real Madrid je ostvario pobedu rezultatom 2-1.

Utakmicu je na međunarodnom aerodromu “Aleksandar Veliki” u Skoplju upotpunilo i nekoliko vrlo retkih i egzotičnih aviona koji su dovozili učesnike i VIP goste. Tango Six je tom prilikom posetio aerodrom, a sada objavljuje fotografije najzanimljivijih letelica koji su se 7. i 8. avgusta našli na “Aleksandru Velikom”:

Titan Airways Boeing 737-33A(QC) registasrskih oznaka G-POWC stigao u Skoplje iz Mančestera 7. avgusta kao let ZT 7521 u 12 časova i 50 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Iberia Airlines Airbus A330-302 registarskih oznaka EC-LZJ doleteo iz Madrida 7. avgusta kao let IN 2800 u 13 časova i 24 minuta / Foto: Dragan Cvetić
NetJets Europe Raytheon Hawker Beechcraft 125-800XPi biznis džet registarskih oznaka CS-DRW priprema se za poletanje iz Skoplja 7. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
MHS Aviation (Germany) Cessna 525A CitationJet CJ2+biznis džet registarskih oznaka D-IMHA pri sletanju u Skoplje 7. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Cello Aviation Boeing 737-3L9 registarskih oznaka G-MISG doleteo iz Madrida kao let CLJ 827 7. avgusta u 14 časova i 10 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Titan Airways Boeing 757-256 registarskih oznaka G-ZAPX doleteo iz Liverpula 8. avgusta kao let ZT 8881 u 10 časova i 39 minuta / Foto: Igor Božinovski
Maleth-Aero Boeing 737-33A(QC) registarskih oznaka 9H-PAM stigao iz Mančestera 8. avgusta kao let MT 741 u 11 časova i 14 minuta / Foto: Dragan Cvetić
Valair Private Jets Embraer Phenom 100 biznis džet registarskih oznaka CS-DTC sleće u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Air Pink Cessna 560XL Citation XLS+ biznis džet registarskih oznaka YU-PNK sleće u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski
Naljets Gulfstream G200 biznis džet registarskih oznaka G-GZOO stiže u Skoplje 8. avgusta u popodnevnim časovima / Foto: Igor Božinovski

Komentari

t

baš me zanima koji su sve jebivjetri/menađeri/skauti doletjeli ovim malim mlažnjacima

nego čini se da je real doletio širokotrupcem a manu uskotrupcem ako su pokrivene sve letjelice ovom reportažom

Odgovori
D

Da, Real je doleteo sa Airbusom A330, ali interesantno je i dan nakon odrzavanja super kupa, da su iz Viene i Istanbula doleteli jos sirokotrupnih aviona. Iz Istanbula je doletio A330, iz Viene je doletio Boeing 767 – 300 ER, i doleteo je jos jedan Boeing 757. Ja imam dosta slika, ukoliko zelite mogu Vam poslati. I moram Vam reci da je stanje na Aerodromu bilo ocaravajuce. Vjerujte mi… ja sam bio i uzivo na +56 C stepeni… ali nije mi bilo zao :)) Pritom sam dobio i opomene od policije za privodzenje…. ali isplatilo se riskirati :)))

t

Deniz, hvala, jako rado bi da mi pošalješ fotke, kako ćemo to, da ti ostavim mejl ili?

N

Hala Madrid dosli sa A346 (Iberia)

Odgovori
D

Eh kamo srece da je bio A340 :)) ali eto za utjehu bio je A330 :)

L

Srece je bilo a i A340, i to serije 600… dosao je nesto pred kraj utakmice u vecernjim satima i vratio fudbalere Madrida nazad kuci.

D

Jooooj ubit cu se….. moj omileni avion nisam vidio…. :(((((((((((((((
……………………….. uuuuuuffffffffffffffffffffffff
Pa kako ga nije niko usliko…. ako neko ima fotografiju od njega neka salje molim vas…. castim kafu u Skoplje! Ozbiljan sam..

Odgovori
G

Srbi se bune protiv nac stadiona. Uvek pametni bili. I ostali…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor