BEG airport status
Ruski Rostek planira pokretanje proizvodnje aviona MS-21 u inostranstvu, nagovaraju Ujedinjene Arapske Emirate Avioni koji bi mogli da budu proizvedeni u Emiratima bili bi bazirani na najvećoj verziji – MS 21-400 / Foto: Irkut

Ruski Rostek planira pokretanje proizvodnje aviona MS-21 u inostranstvu, nagovaraju Ujedinjene Arapske Emirate

Ruska državna vojno-industrijska kompanija Rostek  koja je zadužena za izvoz domaće tehnologije, objavila je u nedelju, prvog dana sajma u Dubaiju, da su započeti razgovori o zajedničkoj proizvodnji komercijalnog aviona u inostranstvu – potencijalno u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, prenosi CNN.

Kako pišu, Rusija pokušava da poveća izvoz svog novog uskotrupnog Irkuta MS-21, a jedna od strategija koju proizvođač primenjuje kako bi povećao prodaju jeste pokretanje proizvodnje u inostranstvu radi sticanja pristupa tamošnjim lokalnim tržištima.

– MS-21, prvi ruski avion te veličine još od pada Sovjetskog Saveza, podržan je na najvišim nivoima ruske vlade. Takođe, iz Rosteka je rečeno da su obavljeni razgovori o potencijalnoj zajedničkoj proizvodnji aviona sa Šeikom Muhamedom bin Zajedom al-Nahjanom. – navodi CNN.

MS-21-300 počeo je da leti u maju ove godine / Foto: Irkut

Namera Ujedinjenih Arapskih Emirata jeste da prošire svoju vazduhoplovnu industriju i na sastavljanje letelica, pri čemu kompanije bazirane u zemlji već proizvode neke delove za avione Boing i Erbas, piše taj medij i dodaje da je iz Rosteka rečeno da i dalje nije poznato šta bi zajednička proizvodnja podrazumevala u praksi:

– To bi moglo da podrazumeva bilo šta od proizvodnje kompletnih MS-21 u Emiratima do proizvodnje komponenata za avione koje će se praviti u Rusiji. Sve specifičnosti biće utvrđene tokom eventualnih ozbiljnijih pregovora. –

Rusija je takođe pokazala interesovanje za prekogranična partnerstva u cilju proširenja sopstvene vazduhoplovne industrije, navodi CNN:

– Ruski UAC (United Aircraft Corporation) se udružio sa kineskom kompanijom Comac kako bi dizajnirali i proizveli novu liniju širokotrupnih aviona, ali taj plan neće biti realizovan u narednih osam do deset godina.

Avioni koje bi Rostek i UAC mogli da proizvedu u Emiratima bili bi bazirani na najvećoj verziji – MS 21-400, sa kapacitetom od 250 sedišta koji je direktna konkurencija najvećim uskotrupnim avionima Boinga i Erbasa. –

Podsetimo, ruski MS 21-300 je sa aerodroma fabrike aviona Irkutsk prvi put poleteo 28. maja ove godine.

Komentari

D

Mozda je tako i pametno. Sami rusi imaju smesne kapacitete i nikako mi nije jasno, kako pokusavaju parirati ,,dvojcu“

Odgovori
G

Postoji li ikakva sansa da se proizvidnja ovoga aviona pokrene kod nas u Srbiji, bio bih zahvalan ako bi neko malo blize objasnio ovoj temi .
Hvala

Odgovori
s

pred petnaestak godina je ABB ( kupio Jugoturbinu u Karlovcu, Hrvatska) dobio ugovor sa Airbusom za proizvodnju nekih dijelova za avion, aluminijski komadi par kg teški
trebalo imje dvije godine da usvoje proizvodnju i dobiju sve ateste

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Vlad na: [ANALIZA] Šta je urađeno posle godinu dana: Srpski MiG-ovi 29, trenutni status flote

Opet su pojedinci zaluđeni sa f16 počeli da ga dižu u nebesa i da pljuju Mig 29... Budite realni, ispadate smešni... Baš me zanima kako bi prošao F16 u borbi protiv 29-ke bez pomoći Avaksa i ostalih oruđa kojima raspolažu bogate zemlje. Normalno, podrazumeva se ista generacija i isti broj aviona. Isto važi i za…

16. Oct 2018.Pogledaj

Ivan na: [EKSKLUZIVNO] Trade Air kupio još jedan A320

Pa mogu reci da se slazem sa strukom. Hrvatska geografski nije kompaktna kao primjerice Slovenija ili Madjarska, tako da je cak i autom potrebno iz primjerice Osijeka do Splita nekakvih 5 sati, i to ako se vozi vecinu vremena preko ogranicenja. Rijeka i Zagreb su blizi, no s obzirom da se od Zagreba pokusava napraviti…

15. Oct 2018.Pogledaj

Aleksandar na: Novi detalji ugovora sa Erbasom: „Moma Stanojlović“ servisni centar regije za Gazele, uskoro konkurs za zanavljanje kadra

Konkurs je bio raspisan 16.oktobra 2017.godine.U januaru 2018 su bili stručni testovi,a u martu psihološki testovi.Istog meseca su bili razgovori sa konkursnom komisijom i otpočele su bezbednosne provere koje su trajale par meseci.Jula 2018.su tražili da hitno uradimo lekarske preglede mi koji smo prošli sve testove.Posle lekarskih više ni traga ni glasa od Mome ni…

15. Oct 2018.Pogledaj

TB na: [ANALIZA] Kako je Irak obnovio svoje vojno vazduhoplovne snage: Od pepela do ozbiljne borbene avijacije

Imao sam prilike da budem u bazi Al Taji blizu Bagdada i da vidim tu sarolikost i odnos prema njima. Prvo, naglasio bih da je novac presudni faktor... Uostalom, pogledajte sami - https://tradingeconomics.com/iraq/military-expenditure U Taji-ju su su bile uglavnom helikopterske jedinice. Gazele skoro i da nisu letele i nivo odrzavanja im je-jad i beda. Inace,…

15. Oct 2018.Pogledaj

PPC na: SAD donirale Hrvatskoj dva višenamenska helikoptera UH-60M “Black Hawk“

BDP Austrije 478 MLRD $ a Hrvatske 61 MLRD $. Ako komšije žele finansijski da unište sopstvenu zemlju, ko sam ja da se protivim.

15. Oct 2018.Pogledaj

Send this to a friend