BEG airport status
Etihad ervejz uvodi promene u uslugama Promene počinju da važe od 3. jula / Foto: Etihad Airways

Etihad ervejz uvodi promene u uslugama

Etihad evrjez (Etihad Airways) počinje sa uvođenjem „niza promena u uslugama na zemlji i na letu“, saopšteno je iz te avio-kompanije. Promene počinju da važe od 3. jula.

Kako navode, promene su osmišljene na osnovu povratnih informacija dobijenih od putnika i podrazumevaju sledeće:

– Novu opciju uz naknadu u ekonomskoj klasi – „slobodno susedno sedište“ (neighbour-free seat)

– Putnici ekonomske klase sada mogu da doplate za mogućnost pristupa Premijum salonu

– Putnici u biznis klasi od sada mogu da uz naknadu pristupe Salonu i spa uslugama namenjenim putnicima prve klase

– Usluga ličnog vozača će za putnike prve i biznis klase postati opcija uz doplatu na destinacijama na kojima je do sada bila dostupna

– Putnici ekonomske klase će sada moći da uz naknadu koriste usluge ličnog vozača

– Avio-kompanija će nastaviti da pruža besplatnu uslugu ličnog vozača u Abu Dabiju svim kvalifikovanim putnicima biznis i prve klase.

Promene osmišljene na osnovu povratnih informacija dobijenih od putnika / Foto: Etihad Airways

Besplatna usluga ličnog vozača će i dalje biti dostupna na matičnom aerodromu Etihad ervejza u Abu Dabiju, kažu iz kompanije i dodaju:

– Ova usluga će biti zamenjena drugom opcijom, koja će uz naknadu po posebno dogovorenim cenama biti dostupna na svim drugim destinacijama. Avio-kompanija će putnicima u svim klasama omogućiti da iskoriste ovu vrstu usluge aerodromskog transfera, a članovi programa lojalnosti „Etihad Guest“ moćiće da dobiju dodatne milje na osnovu rezervacije usluge ličnog vozača. Putnici „Etihad rezidencije“ u avionima erbas A380 će i dalje imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama do kojih ovaj avion leti – Abu Dabi, London, Pariz, Sidnej i Njujork. –

Besplatna usluga ličnog vozača i dalje dostupna na matičnom aerodromu Etihada / Foto: Etihad Airways

Kako objašnjavaju, promene se neće odnositi na karte za prvu i biznis klasu koje su izdate pre 3. jula 2017. godine i putnici će imati pravo na besplatnu uslugu ličnog vozača na svim destinacijama na kojima je ona trenutno dostupna. Takođe, jedna od mogućnosti je i „slobodno susedno sedište“ pri čemu će putnici moći da daju“ponudu“ za najviše tri prazna mesta pored sedišta koje su rezervisali u zavisnosti od dostupnosti i konfiguracije kabine.

– Putnici mogu da daju ponudu u trenutku rezervacije karte na internetu. Uspešne ponude će biti potvrđene 30 sati pre polaska. – kažu iz Etihada.

Ovakve odluke dolaze svega nekoliko meseci nakon što su domaći i strani mediji počeli da pišu o problemima u poslovanju Etihada, otpuštanjima, ali i odlasku Džejmsa Hogana sa mesta generalnog direktora Etihad ejviejšn grupe (Etiha Aviation Group – EAG) najavljenom za 1. jul.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Dr

Ovo su prvi znaci da su „pukli“

Odgovori
To

Primer dobrog PR-a… bas su putnici glasali da se ukine besplatni soferski servis

Odgovori
St

Pa servis im je cini mi se bio cesto ispred bezbednosti.Propuste kriju kao zmija noge.Nista lose im ne zelim ,ali putnika nazivati gostom u startu je smesno.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Srbofil na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

@Yoda Tu piše sve https://tangosix.rs/2019/11/09/visenamenski-borbeni-avion-su-30-univerzalni-clan-familije-flankera/

03. May 2025.Pogledaj

Nenad na: [NAJAVA] AIRVG 2025: Zagrebački aero-miting ove godine sa bogatijim programom i inostranim gostima, demo-Rafal francuskog RV jedan od gostiju

@Mislav Da se razumemo, mislim na isključivo glave onih koji bi trebali da dođu u posetu i njihove glave, a ne organizatora (ni jednog trenutka nisam na njih pomislio). Što se mene tiče - bio sam prošle godine, ali ove mi se nikako raspored ne uklapa.

03. May 2025.Pogledaj

Python na: „Green Power Turbine Systems“ prvi put na sajmu AERO u Fridrishafenu: Pogonska grupa i dva nova projekta aviona iz Srbije

Samo da ne ostane na beskonačnim planovima, obećanjima i rečima. Beše i Stršljen njihov, pa na desetine sajmova i na kraju - ništa. Podigao se neki metar od zemlje...

02. May 2025.Pogledaj

Yoda na: Indija postaje prvi inostrani korisnik palubne verzije Rafala

SU-30 je pravljen po zahtevima i specifikacijama nekadašnje Crvene Armije SSSR-a, a Indija se nije uključila ili učestvovala u njegovom razvoju, nego je prosto naručila nekoliko puta veću količinu od same Rusije, pa je za obe strane bilo najisplativije da se veliki deo njih proizvodi u Indiji - u saradnji sa Francuskom i Izraelom. SU-30…

02. May 2025.Pogledaj