BEG airport status
„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara Sumirani dosadašnji finansijski rezultati u 2017. / Foto: Nemanja Stojanović, Tango Six

„Nikola Tesla“: U prva četiri meseca 2017. zarađeno 830 miliona dinara

Aerodroma Nikola Tesla sumirao je finansijske rezultate za prva četiri meseca 2017. godine.

– U prva četiri meseca 2017. Aerodrom je ostvario je bruto dobit u iznosu od 975,3 miliona dinara, što je 18 odsto više u odnosu na isti period 2016. godine, dok neto dobit iznosi 831,7 miliona dinara, odnosno veća je 21 odsto.

Samo u aprilu ostavrena je bruto dobit u iznosu od 394,3 miliona dinara, kao i neto dobit, u iznosu od 335,1 milion dinara, što je za po 69 odsto više nego u aprilu prošle godine. – saopštio je beogradski aerodrom.

Navodi se da je najveće povećanje poslovnih prihoda zabeleženo u segmentu prihoda po osnovu usluge odleđivanja aviona, zatim prihoda od VIP salona, usluga na posebni zahtev, usluga komercijalnog korišćenja platforme, putničkog servisa i od usluga robno-carinskog magacina.

– Poslovni prihodi u prva četiri meseca ove godine iznose 2.7 milijardi dinara i veći su 11 odsto u odnosu na 2016. godinu. Ukupni prihodi od početka godine iznose 2,75 milijardi dinara i 10 odsto su veći u odnosu na isti period 2016. godine. – navode sa „Nikole Tesle“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Dina Đorđević Novinarka, Zamenica glavnog i odgovornog urednika dina.djordjevic@tangosix.rs

Komentari

Ba

Odlično!
A sada pitanje: Ako je sve ovako dobro, a jeste, žašto se aerodrom daje pod koncesiju?

Odgovori
ne

Da bi neko od politicara omastio brk i da bi ucinili uslugu jos nekoj svetskoj sili.

Be

@Bane

Tvoji sagovornici kazu da je laz da je sve dobro i da ovo nisu pravi rezultati!

Kazu da su ljudi iz vlasti sve pokrali i da je ANT i Air Serbia zapravo pred bankrotstvom.

Mada kazu i da je AS zapravo arapska kompanija…

…tako da bolje da mi damo taj aerodrom koji je pred stečajem koncesionaru a AS da vratimo na nivo JATa ;-)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Бивши Гастос na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Послe свега овога, Рафал ће да буде бољи од X-wing Starfightera. Французи ће да колонизују свемир.

26. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

>> jer sve moćniji PVO sve više uspeva da prati „nevidljive“, onda je i pitanje cevke sekundarno. To tako tvrde svi koji nemaju "nevidljive"

26. Nov 2024.Pogledaj

Dejanera na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Ja mislim da su ovi iz DASO-a prolupali. Zar ne citamo, na istom ovom portalu, kako je Hrvatska prosla vrhunski sa nabavkom polovnih Rafala ( a realno je da su stvarno prosli dobro) a da je Srbija preplatila nove avione (mozda i jeste) . Kako kazu razni strucnjaci ovde Hrvatska je kupila polovne avione koji…

26. Nov 2024.Pogledaj