BEG airport status
Britanski ogranak Viz era dobio sertifikat avio-operatera i dozvolu za rad, Obavljen prvi let na liniji London Luton-Bukurešt Wizz Air UK će imati flotu od 8 novih aviona tipa A320 i A321 do kraja godine / Foto: Wizz Air

Britanski ogranak Viz era dobio sertifikat avio-operatera i dozvolu za rad, Obavljen prvi let na liniji London Luton-Bukurešt

Kompanija „Wizz Air UK Limited“, ogranak u punom vlasništvu kompanije Wizz Air, danas je dobila sertifikat avio-operatera i dozvolu za rad koje izdaje britanska Agencija za civilno vazduhoplovstvo, saopšteno je iz Wizz Air.

Kako navode, Wizz Air UK, sa sedištem na aerodromu London Luton, počinje sa radom danas prvim letom između London Lutona i Bukurešta.

– Wizz Air UK će imati flotu od 8 potpuno novih aviona tipa A320 i A321 do kraja godine, što predstavlja investiciju vrednu 860 miliona dolara, uz 300 novih direktnih radnih mesta za menadžere, pilote i kabinsko osoblje.

Zahvaljujući ovome, grupacija će sada u ponudi imati blizu 9 miliona mesta na niskotarifnim letovima za i iz Velike Britanije u 2018. godini, što je za oko 14% više nego prošle godine. Nastavak širenja podrazumeva dodatna ulaganja i radna mesta u Velikoj Britaniji s obzirom na to da smo trenutno 8. po veličini avio-kompanija koja posluje ovde. – kažu iz te avio-kompanije.

Grupacija će sada u ponudi imati blizu 9 miliona mesta na niskotarifnim letovima za i iz Velike Britanije / Foto: Wizz Air

Naš kolumnista Alen Šćuric nedavno je pisao o tome da je Wizz Air ušao u panevropski rat gde je jedan od frontova upravo London, ali i analizirao ko zaista stoji iza te avio-kompanije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petrovic Dusan na: [RAT U UKRAJINI] Poteškoće u obuci ukrajinskih pilota na borbenim avionima F-16

@Branko Inace, najvecu bombu koja se zove GBU-57A/B Massive Ordnance Penetrator (MOP) ima US Airforce, nosi je B-2, tacna je u cm2, ima 14000 kg, probija bunkere na dubini (ne zna se tacno) preko 50m.

24. Jun 2024.Pogledaj

Meteor na: Ima li civilna raketna PVO smisla: Koliko su efikasne protivgradne rakete?

Pocetkom 70-ih zbog sumnje u protivgradnu obranu WMO (World Metorologycal Organization) sastavila tim strucnjaka koji su uradili tri medjunarodna eksperimenta u SAD-u, Svicarskoj i Kanadi. Iako je svaki od tih eksperimenata trajao cak pet godina, nije se uspelo dokazati da srebrni-jodid, na kojem se temelji cela teorija obrane od grada, pomaze u sprecavanju grada ili…

24. Jun 2024.Pogledaj

Branko na: [RAT U UKRAJINI] Poteškoće u obuci ukrajinskih pilota na borbenim avionima F-16

Stara bomba od 3 tone, jos uvek u prototipu je letela 70km i promasila cilj za 30 metara...

24. Jun 2024.Pogledaj

Zoran Simić na: Balkanska Bezbednosna Mreža: Grčki mediji prenose da se Srbija navodno interesuje za grčke Miraže 2000

Miraž 2000 je odlično rešenje za Srbiju trenutno. Ni Francuzi ga se ne odriću i koristiće ga još dugo. Jednomotorni, veoma brz avion sa verujem mnogo kraćim vremenom reagovanja dežurnog para nego dvomotornog miga 29 a i Rafala sigurno. Za malu zemlju naše konfiguracije jako bitno. Šteta je što nekada davno nismo izabrali njega, a…

24. Jun 2024.Pogledaj

Motorista na: Vučić pričao sa F-22 pilotom, zatim se telefonom čuo sa Makronom

@Mislav RV i PVO traži samo dvomotorce, tako da bi sa SAD Jedino moglo da se pregovara o eventualnoj nabavci F/A-18 i to najverovatnije verzije C/D.

24. Jun 2024.Pogledaj