BEG airport status
ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra Letove će obavljati Boing 737-700 sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

ASL Erlajns otvara direktnu liniju između Beograda i Pariza – karte već od 67 evra

Francuska low-cost aviokopmanija ASL Erlajns otvara direktnu sezonsku liniju Beograd Pariz od 24.juna 2019. godine, saopšteno je na Konferenciji za medije ovog avio prevoznika.

Kako ističu, linija će biti sezonska sa dva leta nedeljno, ponedeljkom i četvrtkom, a trajaće sve do 5. septembra 2019. godine. Letove će obavljati Boing 737-700, sa putničkom kabinom u jedinstvenoj ekonomskoj klasi, kapaciteta 147 sedišta, a polasci iz Pariza obavljaće se sa aerodroma Šarl de Gol, sa Terminala 3. Cena karte od Beograda do Pariza je 67 eura, a u smeru Pariz Beograd 129 eura.
 

Ova sezonska linija trajaće od 24. juna do 5. septembra 2019.godine / Foto: ASL Airlines

Generalni direktor kompanije ASL Erlajns Žan Fransoa Dominiak za Tango Six napominje da je ova ruta jedna od inovacija kompanije u poslednje tri godine:

– Dakle, ovo je linija u vreme letnje sezone odmora kada je visoka potražnja avio-prevoza pa tradicionalni avioni ne mogu opslužiti sve zainteresovane, ali i jedna od inovacija što se ruta tiče u poslednje tri godine. Dolazi nam veliki period odmora i potražnje pa nam je ideja bila da se pobrinemo za to. –

On je takođe istakao da je česta saradnja njihove kompanije sa Jat tehnikom kao i da predviđa uspešnu saradnju sa Beogradom u ovoj sezoni jer je cilj ove linije da se zaobiđu gužve i da se poveća broj turista koji će otići u obe prestonice.

Dalji planovi ove avio-kompanije za srpsko tržište će zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto / Foto: Slađana Nedeljković, Tango Six

Na Konferenciji je naglašeno da je linija namenjena za potrebe porodica i turista u letnjem periodu, a komercijalni direktor Erik Vensen  objašnjava da se u avionima može pristupiti internetu i da su u cenu uključene sve pripadajuće takse, 10 kilograma ručnog (kabinskog) prtljaga, mogućnost izbora sedišta online preko njihovog sajta i zabavni sistem tokom leta. Takođe, on saopštava  da će usluga biti efikasna, a cene prisupačne većini građana obe države:

– Klase su fleksibilne i imamo posebne usluge za sve vrste karata, veoma dobra usluga, a cene će biti prijemčive za sve putnike, ove informacije možete videti na našoj stranici www.aslairlines.fr.

Ova linija će pojačati odnose između Beograda i Pariza jer mi u tom periodu imamo 22 leta, a sada nudimo lepu cenu za kvalitetan let. –

Što se tiče daljih planova ove avio-kompanije za srpsko tržište, iz menadžmenta ASL-a rekli su da će oni zavisiti od rezultata koji budu ostvareni na leto.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

An

Pa u odnosu na neke druge kompanije i nisu bas low-cost. 190-200€ za povratnu kartu nije bas u rangu nekih cena koje sam vidjao kod Ryan-a i jos nekih kompanija na slicnim razdaljinama.

Odgovori
BB

Budimpešta-Mančester i nazad 255EUR, prošli mjesec…

I još dobio sendvič 😜

An

Mogla bi u naslov da se stavi cena povratne karte, jer malo koga zanima cena u jednom pravcu do Pariza. Nije to Banjaluka ili Zagreb, pa da neko razmišlja ozbiljno o tome da u jednom pravcu ide avionom a u drugom kolima, autobusom ili vozom.

Dakle minimalna cena povratne karte je 196 EUR, bez čekiranog prtljaga! Stvarno ne vidim kako je to „low cost“, naročito jer predpostavljam da će prosečna cena karte biti viša.

Odgovori
Mi

Onaj ko ode iz Banja Luke ili Zagreba u jednom pravcu, nece se vracati kolima. Taj se nece vracati uopste.

A to je kojih pedesetak hiljada putnika godisnje u jednom pravcu iz Hrvatske i BIH.

An

@Miroslav

Prilično je očigledno da sam mislio na putovanje iz Beograda u Banjaluku. Znam ljude koje su išli iz Beograda za Banjaluku avionom, a vraćali se autobusom.

Go

Air France ima slicnu uslugu u istom periodu za oko 250-280 Evra. Ne mogu da kazem da je ovo nesto spektakularno jeftino.

Naravno, svaka nova kompanija na ANT-u je dobra vest.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

^^ Pa najverovatnije ono sto je i najlogičnije. 1. Eliminacija cevčuge za srkanje goriva u vazduhu. Ako Gripen ima mesta naći će i za Rafala. Kreativni subto inžinjeri pa mogu nešto malo bolje da urade. 2. Comformal Fuel tanks.. uz eliminaciju starih cilindričnih spoljnih rezervoara za gorivo. Ili, kao F-22 i Izraelski F-35 dobice STEALTH…

28. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

i do sada je, samo u Srbiji, za to potrošeno 20,6 miliona evra prema EU kancelariji u Srbiji Interesantno, koliko godisnje potrosi RF ili PRC na slicne projekte?

28. Nov 2024.Pogledaj

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj