BEG airport status
Montenegro erlajns u januaru opslužio više od 20 hiljada, Očekivan broj od juna do oktobra oko 360 hiljada putnika Od juna do septembra doprinos trustičkoj privredi Crne Gore biće oko 140 miliona eura / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns u januaru opslužio više od 20 hiljada, Očekivan broj od juna do oktobra oko 360 hiljada putnika

Kompanija Montenegro erlajns u januaru ove godine opslužila je ukupno 29.335 putnika u sve tri kategorije saobraćaja, tj. redovnom, čarter i kod šer saobraćaju, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kompanija, pored 11 drugih avio-prevoznika, u periodu van sezone sama pokriva više od polovine destinacija koje povezuju Crnu Goru sa Evropom, navode iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Uprkos brojnim izazovima i konstantno rastućoj konkurenciji, Montenegro erlajns će u 2018. godini proširiti svoju operativnu mrežu u odnosu na prethodne godine, i u periodu sezone saobraćati ka čak 28 destinacija.

To je skoro trećina od ukupnog broja destinacija koje povezuju našu državu sa Evropom i šire u sezonskom periodu, kada pored Montenegro erlajnsa saobraća i po više od 50 drugih avio-prevoznika. –

Tokom leta uvodi se sedam sezonskih linija / Ilustracija: Montenegro Airlines

Kako ističu, kompanija tokom cele godine saobraća ka osam destinacija – Beograd, Beč, Frankfurt, Cirih, Ljubljana, Rim, Pariz i Moskva:

–  Tokom ljeta uvodimo sedam sezonskih linija, i to London, Kopenhagen, Sankt Peterburg, Dizeldorf, Lion, Lajpcig i Minhen. Tokom godine imamo planirane serije čarter letova ka 13 destinacija – Tel Aviv, Helsinki, Oslo, Bari, Napulj, Briv, Bratislava, Linc, Salzburg, Košice, Ostrava, Teheran i Aman. –

Prema projekcijama Montenegro erlajnsa, očekuje se da će u periodu od početka juna do kraja septembra biti prevezeno oko 360.000 putnika, pri čemu će doprinos turističkoj privredi Crne Gore na osnovu tog broja i ranije usvojenih pokazatelja, za ta četiri meseca trebalo da iznosi oko 140 miliona eura, objašnjava crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Milos77 na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Konacno da i vi tako zborite. Ranije ste osudjivali Svaki oboreni Suhoj kao kantu iako je oboren od daleko ozbiljijeg PVO nego ijedan americki F pre toga. To sve bez da ulazimo temu losih ili dobrih taktika koriscenja aviona.

09. May 2025.Pogledaj

Dr urgentaš na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Ja ponavljam da suhoje nisu zveknuli 2-3 puta jeftiniji Kinezi sa 150km daljine....rafal je prvi put osetio barut sa sve spectrom i meteorima i prošao je za mene očekivano...0/0. Doduše ima dobar marketing, koliko para su maznuli za ovu propast od aviona.

09. May 2025.Pogledaj

Vlado na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

@ Miloš77 Rusima je nakon 2014 i popijanja sankcija sve postalo skupo. Nakon početka famoznog svo-a je postalo nemoguće za napraviti. Govorimo o potpuno novoj tehnici, ne sovjetskoj koju i dalje proizvode poput T-80 i T-90.

09. May 2025.Pogledaj