BEG airport status
Etihadov A330 na letovima Er Srbije između Beograda i Njujorka od 12. januara do 14. februara naredne godine U pitanju je isti tip aviona koji na liniji Beograd- Njujork koristi i srpski nacionalni avio-prevoznik / Foto: Etihad Airways

Etihadov A330 na letovima Er Srbije između Beograda i Njujorka od 12. januara do 14. februara naredne godine

Etihadov Erbas A330 obavljaće letove Er Srbije između Beograda i Njujorka u periodu od 12. januara do 14. februara 2019. godine, saopštava srpski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, u pitanju je isti tip aviona koji na ovoj liniji koristi i Er Srbija:

– Putnicima će tokom letova biti služeni standardni obroci Er Srbije, usluživaće ih posade Etihada i Er Srbije koje govore srpski jezik, dok će im na raspolaganju biti bogati filmski, muzički i TV sadržaji u okviru Etihadovih sistema za zabavu na letu (inflight entertainment). –

Tokom spomenutog perioda, Erbasov A330 koji će obavljati letove Er Srbije, registarske oznake YU-ARA, biće poslat u Etihad inženjering u Abu Dabiju na redovni generalni tehnički pregled u okviru priprema za intenzivnu letnju sezonu, naglašava srpski nacionalni avio-prevoznik.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Be

    Ovo je odgovor onima koji su kritikovali da je nemoguće sa jednim avionom odrzavati liniju.
    Siguran sam da AS plaća korišćenje ali je to ipak jeftinije nego lizing još jednog širokotrupca dok posao ne krene kako treba.
    Ovo je jedna od prednosti kad imaš velikog partnera.

    Odgovori
    Dr

    Nažalost nevernim tomama i onima kojima u Zemlji Srbiji ništa ne valja ni vaše objašnjenje neće biti valjano !

    Ma

    Gde su sada partneri kad su ispalili gomilu ljudi otkazavsi im karte 2 nedelje pred let??

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Filip na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    Au za 8 meseci od potpisivanja ugovora dobili 25 aviona J-20CE...

    09. May 2025.Pogledaj

    Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    još da jedna sugestija, posle odlične analize pakistanskog rv i pvo bilo bi dobro da obradite i indijsko rv i pvo

    09. May 2025.Pogledaj

    Rafal na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    DuPe kritikujem ono za šta postoje dokazi. Dokazi ukazuju da je jedan Rafal sigurno oboren a jak indicioni lanac ukazuje da su oborena tri Rafala. To dalje ukazuje da se radi o lošem avionu, lošim pilotima, lošoj taktici, lošim raketama ili sve zajedno. Daljim analiziranjem se može prilično pouzdano tvrditi da su kineske rakete bolje…

    09. May 2025.Pogledaj

    Branko na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

    To bi vazilo da su se sukobili npr. Amerika i Indija, medjutim i Indija i Pakistan nemaju bas vrhunski obucene pilote, niti maksimalno uvezban i zaokruzen sistem, vec su tu negde, oko proseka, dakle slican je ljudski faktor i onda kvalitet tehnike odredjuje ishod.

    09. May 2025.Pogledaj

    Svarog na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    @DuPe Tri recenice 3 whataboutizma svaka cast.Da ste procitali clanak t6 ne biste pisali navodno nego bi vidjeli vertikalac i dijelove motora od rafala.

    09. May 2025.Pogledaj