BEG airport status
Montenegro erlajns 25. marta prelazi na letnji red letenja; Prvi put redovan saobraćaj ka Lajpcigu i Minhenu Letovi po letnjem rasporedu biće realizovani sa flotom od šest aviona / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns 25. marta prelazi na letnji red letenja; Prvi put redovan saobraćaj ka Lajpcigu i Minhenu

Kompanija Montenegro erlajns 25. marta prelazi na letnji red letenja koji će važiti do 28. oktobra ove godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navode, kompanija će saobraćati ka 30 gradova u 15 država, što je skoro trećina od ukupnog broja destinacija koje u periodu letnje sezone povezuju Crnu Goru sa Evropom i šire.

Ono što karakteriše letnji red letenja je povećan broj letova ka svim destinacijama ka kojima Montenegro erlajns saobraća tokom cele godine, ali i ponovno uvođenje saobraćaja ka Londonu, Lionu, Kopenhagenu, Dizeldorfu i Sankt Peterburgu, kažu iz kompanije i dodaju:

– Novina ovog reda letjenja je prvi put uspostavljanje redovnog saobraćaja ka Lajpcigu i Minhenu, dok će najveći broj letova biće na linijama prema Beogradu.

Montenegro erlajns će iz Podgorice ka Beogradu imati 15 rotacija, a iz Tivta 22 rotacije nedeljno. Zatim, ka Moskvi 17 rotacija, Parizu 7, Cirihu 6, Beču i Frankfurtu po 5 rotacija nedeljno, dok će ka Rimu saobraćati 4 puta, a prema Ljubljani 3 puta nedeljno. –

Ilistracija: Montenegro Airlines

Prema navodima crnogorskog nacionalnog avio-prevoznika, prvi ovosezonski let za Dizeldorf obaviće se 7. aprila i ka ovoj destinaciji će se saobraćati 2 puta nedeljeno, a tokom jula i avgusta 3 puta nedeljno.

– Ove ljetnje sezone let ka Lionu biće obavljen 7. aprila i ka ovom gradu saobraćaće se jednom sedmično, a u periodu visoke sezone jul/avgust i 2 puta sedmično. Prema Londonu Montenegro erlajns će imati 3 rotacije sedmično u predsezoni, tokom visoke sezone će biti 4 rotacije i prvi let za London je 25. aprila.

Do Lajpciga i Minhena Montenegro erlajns će imati 2 rotacije sedmično počev od 3. maja. Tri rotacije sedmično biće i ka Kopenhagenu počev od 5. maja. Do Sankt Peterburga naši putnici će moći putovati dva puta sedmično odnosno tokom jula i avgusta 3 puta sedmično, a prvi let ka Sankt Peterburgu obaviće se 5. juna. – kažu iz te kompanije.

Ukupan raspoloživi broj sedišta tokom letnje sezone iznosiće 700 / Foto: Montenegro Airlines

Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima ka Bariju, Napulju, Bratislavi, Tel Avivu, Helsinkiju, Lincu, Salzburg, pri čemu će prvi put ove godine biti uvedena i serija čarter letova za Oslo, Briv, Ostravu, Košice, Poprad, Palermo, Aman i Teheran.

Letovi po letnjem rasporedu biće realizovani sa flotom od šest aviona, i to tri aviona tipa Embraer 195 , dva Fokera 100 i jednim avionom koji će biti iznajmljen po odgovarajućem aranžmanu, tako da će ukupan broj sedišta u floti biti doveden na oko 700, objašnjava crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan Uzice na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

Sama raketa sam po srbi nista negarantuje.Pitanje ja kakvu pregled i stanje situacije ima na nebu rafa.Kakve mere zastite ima,koliko je "zilav" u neprijateljskom okruzenju.Kakve protivraketne manevre moze da odradi da se zastiti i hiljadu faktora.Da je samo raketa bitna uzmem okacis rafal na mirag 3 i imas super avion..Vidjali smo a10,f-15,su 25 koji su…

11. May 2025.Pogledaj

Cinik na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

Potpisujem sve što je rečeno . Zamislite hipotetički da je umesto Indije bio Izrael sa svojim pilotima, obaveštajnim službama... Ne verujem da bi im i jedan avion bio oboren!

11. May 2025.Pogledaj