BEG airport status
Vučić: Linija za Njujork isplativa za pet godina; Nadam se da Etihad neće napustiti Er Srbiju "Voleo bih kada Etihad ne bi napuštao Er Srbiju i nadam se da neće"

Vučić: Linija za Njujork isplativa za pet godina; Nadam se da Etihad neće napustiti Er Srbiju

Nakon jučerašnjeg prijema povodom Dana Vojske Srbije koji je održan u Predsedništvu Srbije, predsednik Aleksandar Vučić obratio se prisutnima.

Odgovarajući na pitanje novinara Insajdera da li je ugovor sa Etihadom dobar za Er Srbiju i za JAT, on je rekao da smatra da je Er Srbija neuporedivo bolji prevoznik od JAT-a, ali da on ne može da kaže da li će Etihad ostati partner u Er Srbiji:

– JAT je propao, bio je uništen i svi koji govore danas učestvovali su u uništavanju JAT-a. Er Srbija je neuporedivo bolji prevoznik nego što je bio JAT. Neuporedivo bolji za putnike, za naše građane, to pokazuje i udvostručen broj putnika, to pokazuju neuporedivo bolji rezultati.

Da li možete na liniji za Njujork da zarađujete pare? Pa, ne možete. To ćete moći za godinu ili dve, dakle kada prođe četiri ili pet godina. Ali je to važno za brendiranje naše zemlje, za brendiranje naše aviokompanije. I u tom smislu sam vrlo zadovoljan. Voleo bih kada Etihad ne bi napuštao Er Srbiju i nadam se da neće. –

Kako podseća Insajder, u toku je emitovanje serijala o poslovanju Er Srbije „Srpsko arapska posla“ gde su u prve dve epizode prikazani primeri zbog kojih se i dalje postavlja pitanje da li je partnerstvo sa Etihadom bilo dobro za JAT i Srbiju.

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Al

I dobili smo vrlo važne odgovore:

1. Linija za New York nije profitabilne, i neće biti profitabilna nakon dvije godine kako su prvotno tvrdili, nego se to sada produžilo na duplo više.

2. Nije više sigurno da Etihad ostaje, a ovakva izjava vrlo lako može biti najava da će Etihad otići, pripremanje javnosti.

Odgovori
Al

Alkar Alen u sridu

De

@Alen
Ono što mene interesuje je priča o novih 10 A320neo. Naime po objavi vesti (bilo je ovde i na T6) o kupovini rečeno je da prvi avion treba da stigne 2018 godine. Zatim da avans koji je još u vreme S.Miloševića uplaćen u iznosu od 23,5 miliona USD je priznat os strane Airbusa, a da će avioni biti isporučeni u okviru grupne narudžbine Etihada. U vašim kasnijim člancima se vidi da se u finansijskim planovima i izveštajima AS se ovi novi avioni nigde ne pominju čak ni bar jedan od njih. Ugovori o lizingu postojeće flote su pravljeni na 5 godina i letelice su ulazile sukcesivno u saobraćaj od zadnjeg kvartala 2013 do drugog kvartala 2014. Zaključak je prost ukoliko se Etihad povuče imaćemo kompaniju sa dugovima i bez aviona za saobraćaj na linijama srednje dužine (što je osnovna delatnost AS). Da li će AS postati kolateralna šteta prevelikog zalogaja za Etihad – Alitalije, koja je i taj isti Etihad povukla u dubiozu?

Dj

Kratko i jasno : „podvučeno žutim“….

Al

Da, Dejane, dobro ste napisali.

Pe

“To ćete moći tek za godinu ili dve, dakle kad prođu tri, četiri ili pet godina…“ Znači za sedam, osam, najviše devet, možda deset, ali sigurno jedanaest ili dvanaest godina?

“Voleo bih kada Etihad NE BI NAPUŠTAO…“ Ovo znači da Etihad napušta Er Srbiju ako ja dobro razumem srpski jezik…?

Odgovori
Du

Petar P.Petrović ti nemaš pojma o ekonomiji ,prema tome nisi kompetentan da daš bilo kakav komentar !

Al

Nikada se ne miješam u ovakve birtijaške rasprave.

No, volio bih da g. Duško Žegarec odgovori kako zna da g. Petar P. Petrović nema pojma o ekonomiji i da nije kompetentan? Znate li koje je škole završio, koji posao trenutno radi i kakve su njegove reference? Ili posjedujete kristalnu kuglu? Ili ste Vidoviti Milan?

Ili samo izbacujete floskule bez ikakvog argumenta.

Ako je ovo prethodno woooow. Ako je ovo posljednje iskreno ovakva konstatacija jest smješna čak i za raspravo šestogodišnjaka.

Vl

Duško Žegarac,

Možda Petar P. Petrović nema pojma o ekonomiji, ali odlično čita poruku koju je AV izrekao. Odlično je čita.

Kada bi samo kompetentni davali komentare bilo bi nam daleko bolje, ali bi komentari ispod tekstova bili prazniji no što su sada.

bo

Dusko, dobar senvic, ha :-) ?

Pe

@Duško Žegarac
Nisam se dotakao ekonomije, samo sam primenio poznavanje srpskog jezika, elementarnu logiku i dedukciju na ono što sam čuo u video snimku. Ono što sam stavio pod znake navoda je direktan transkript reči koje je izgovorio Aleksandar Vučić. Nije tumačenje ili prepričavanje sa spinovanjem.
Ne želim da ulazim u ekonomsku analitiku jer me je sramota da ja kao laik to radim u prisustvu vrsnog ekonomskog stručnjaka kao što ste Vi, gospodine Žegarac. Jer samo bi vrsni ekonomski stručnjak Vašeg kalibra mogao iz onog što sam ja napisao da zaključi da nisam kompetentan za ekonomiju, pre svega imajući u vidu da se ekonomije nisam ni dotakao u svom komentaru.
U nadi da ćemo mi koji pratimo ovaj portal dobiti ovde u komentarima od Vas kao vrsnog ekonomskog stručnjaka bar kratku ekononsku analizu koja se tiče odnosa Etihada i Er Srbije u svetlu ovog izlaganja Aleksandra Vučića ja Vas srdačno pozdravljam i želim Vam svako dobro.

Vl

Čovek je kao i Koštunica, neobavešten.

Zna se i za liniju do Njujorka i za odlazak Etihada. Vrapci znaju, a eto On neobavešten!

Odgovori
Dr

Sa jednim avionom za duge linije i to samo za jednu liniju i to sa avionom koji nije u vlasništvu, Air Serbia nikada neće zaradjivati pare na liniji za NY. Pitanje je zašto nema razvojne komponente, pa JAT o kome se govori loše, je imao mnogo vise pravih interkeontinentalnih linija. Jedna linija i nema ambicija da se otvori još jedna ili dve. Drugo, kako to posluje kompanija koja ima avion sa 70 I 140 mesta. Izmedju ništa. Taj loši JAT je imao DC9-32, koji je imao oko 100 sedišta. I ovo utiče na profit. A na profit utiču i mnogi drugi izdaci o kojima se piše u medijima druge vrste.

Odgovori
Ko

Sa Etihadom ste napravili izvrstan posao,sada moze da ide.Dao vam je 40 miliona zajma I uzeo pola firme.Iznajmili ste avion Erbas 319 za million I trista hiljada mesecno,a veliki 330 placate petsto hiljada mesecno.Cudna neka ekonomija I do sada ne otkrivena.

Odgovori
Mi

Kosta. Jasno je da tesko lupetas. Ako ode Etihad deonice se vracaju. Pitanje je samo dugova koje je napravila kompanija. Moguce je da su dva puta veci nego kada su kompaniju vodili slepci koji se sada javljaju kao spasioci dok je bilo samo 4 ispravna aviona. Iznajmljeni avioni su iznajmljeni i njihovo placanje do sada nije bilo sporno.

Al

Mirko sve OK, ali postoji nekoliko netočnosti u Vašem navodu:

– JAT je u 25 godina nakucao 250 milijuna
– nakon Etihada ostaje 150+ milijuna duga, a država je uz to izvajala po 45+ milijuna svake godine

Nije istina da je Jat imao samo 4 ispravna aviona. Imali su 10 737-300 (od kojih su dva bila prizemljena) i 3 ATR 72-200, dakle 11 aviona je bilo operativno.

Vo

Balkanska realnost, sa wannabe Etihad na Vucic Trans i jos ce se raditi PR kako je to dobro za nas!!

Odgovori
Dr

Ako je zakup aviona 3,000.000 $ godinje, to znaci da svakog dana jedno avio sediste je optereceno sa 65$ bilo puno ili prazno. Air Sebia nema predstavnistvo u SAD niti svoju prodajnu mrezu. Sve se radi preko agencija, uz normalno poznatu ili nepoznatu proviziju???
Znaci, radi se neznalacki, amaterski. Kad se tako radi, takvi su i prihodi.
Neko trziste se otvara i godinama ulaze da bi se jednom poceo stvarati neki prihod. Ovde ce poceti zarada na S, Zivka. Ako ne znate kad je, pogledajte crkveni kalendar, necete nigde naci???

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Buck na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Mislim kako ta tvrdnja nije točna. Naime, radar je isti RBE2, no antena je ta koju je moguće promijeniti pa se tako u ovisnosti o prirodi misije ili dostupnosti antene na njega stavlja PESA ili AESA antena.

27. Nov 2024.Pogledaj

Djuka na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Cev da bi se uvulacila potrebna je odredjena mehanika i prostor kojeg za tako nesto u trupu nema. Jos je pri tome cilindricnog oblika, idealna da elektromagnetni talasi predju preko i vrate se tamo gde ne treba, radaru. Rafale prosto nije stealath letelica, jer ako se pazljivo pogleda ni jedan jedini senzor sem radara :-)…

27. Nov 2024.Pogledaj

Branko na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

"Na ovaj nivo će se nadograditi postojeći francuski Rafali F3R, ali se mora naglasiti da se na F4.1 mogu nadograditi samo avioni varijante F3R koji imaju AESA radar. " Da li to znaci da se hrvatski avioni ne mogu nagraditi na F4.1?

27. Nov 2024.Pogledaj

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj