U skladu sa Nacionalnim programom reformi za 2018. godinu Vlada Hrvatske, između ostalog, u planu ima nalaženje strateškog partnera za svog nacionalnog avio-prevoznika, prenose tamošnji mediji.
Kako je nezvanično rečeno iz Vlade, Croatia Airlines je prošla proces restrukturiranja, ali je za nastavak poslovanja nužno pronaći novog vlasnika:
– Poenta je da se osigura dugoročna budućnost kompanije Croatia Airlines. Oni su za vrijeme bivše Vlade prošli program restrukturiranja, tvrtka je malo stabilizirana, ali budući da više nema državnih potpora, bez partnera je upitna budućnost. –
Prema navodima medija, o delu koji će u kompaniji biti privatizovan i dalje ne postoje konkretne informacije.
Podsetimo, Croatia Airlines godinu i po dana nema Upravu u punom mandatu, pri čemu se konkurs za izbor nove Uprave po treći put ponavlja. Povodom trenutne situacije u toj kompaniji Hrvatski sindikat saobraćajnih pilota uputio je otvoreno pismo predsedniku Republike Hrvatske sa namerom da ukaže na postojeće probleme.
Takođe, naš kolumnista Alen Šćuric analizirao je, povodom prošlogodišnjih najava prodaje hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika, da li on može preživeti samostalno i ko bi ga potencijalno mogao preuzeti.
Nemudra Sova iz Stambola
E, ali za razliku od prošlih 12 godina prodaje, ovaj put je ozbiljno ali stvarno.
Beduin
sve je to dobar vic.
126LAE-Delta
Verovatniji scenario će biti gašenje hrvatskog avioprevoznika. Sve ostalo će biti čudo.
Mr.D
Pametno! I novac umjesto na silne sanacije usmjeriti na nabavku kanadera, fire boss, med. helikoptera i jos koji burek😜
126LAE-Delta
Koliko ćete moći da realizujete nabavku sa 100000€?
Mr.D
Bar nekoliko mini drona za gss za traganje i spasavanje npr!
Beli
Verovatno je već sve dogovoreno sa Lufthansom!
Nemudra Sova iz Stambola
Nije ništa. Glavni vezista prema Lufthansi je naprečac dao ostavku prije par godina. Rekao je da se prva ljubav ne ženi.
BB
AS?
Ili AA?
😁
Šta je više nekorektno?
Sheikh Zayeb
AS će pući pre CA, smem da se kladim.
Pedja I
U poslednje vreme smo bili svedoci bankrotiranja avio kompanija koje su uglavnom bile iz EU zbog nemogucnosti njihovih vlada da im pomognu.
Zakljucak izvedite sami
Ule
Neka se udruze svi ponovo, taman od 96 propalih kompanija sa letecim kantama, mogu se pokrpati i napraviti jednog osrednjeg pseduo-pan-nacionalnog prevoznika za citavu juznu Evropu.
PIPISTREL
Gdje je Adria Airways nestala? Tako će i CTN?
Colin
Tako je najbolje!