BEG airport status
Hrvatska Vlada traži novog vlasnika za svog nacionalnog avio-prevoznika Croatiu Airlines O delu koji će biti privatizovan i dalje ne postoje konkretne informacije / Foto: Croatia Airlines

Hrvatska Vlada traži novog vlasnika za svog nacionalnog avio-prevoznika Croatiu Airlines

U skladu sa Nacionalnim programom reformi za 2018. godinu Vlada Hrvatske, između ostalog, u planu ima nalaženje strateškog partnera za svog nacionalnog avio-prevoznika, prenose tamošnji mediji.

Kako je nezvanično rečeno iz Vlade, Croatia Airlines je prošla proces restrukturiranja, ali je za nastavak poslovanja nužno pronaći novog vlasnika:

– Poenta je da se osigura dugoročna budućnost kompanije Croatia Airlines. Oni su za vrijeme bivše Vlade prošli program restrukturiranja, tvrtka je malo stabilizirana, ali budući da više nema državnih potpora, bez partnera je upitna budućnost. –

Prema navodima medija, o delu koji će u kompaniji biti privatizovan i dalje ne postoje konkretne informacije.

Podsetimo, Croatia Airlines godinu i po dana nema Upravu u punom mandatu, pri čemu se konkurs za izbor nove Uprave po treći put ponavlja. Povodom trenutne situacije u toj kompaniji Hrvatski sindikat saobraćajnih pilota uputio je otvoreno pismo predsedniku Republike Hrvatske sa namerom da ukaže na postojeće probleme.

Takođe, naš kolumnista Alen Šćuric analizirao je, povodom prošlogodišnjih najava prodaje hrvatskog nacionalnog avio-prevoznika, da li on može preživeti samostalno i ko bi ga potencijalno mogao preuzeti.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Ne

E, ali za razliku od prošlih 12 godina prodaje, ovaj put je ozbiljno ali stvarno.

Odgovori
Be

sve je to dobar vic.

12

Verovatniji scenario će biti gašenje hrvatskog avioprevoznika. Sve ostalo će biti čudo.

Odgovori
Mr

Pametno! I novac umjesto na silne sanacije usmjeriti na nabavku kanadera, fire boss, med. helikoptera i jos koji burek😜

Odgovori
12

Koliko ćete moći da realizujete nabavku sa 100000€?

Mr

Bar nekoliko mini drona za gss za traganje i spasavanje npr!

Be

Verovatno je već sve dogovoreno sa Lufthansom!

Odgovori
Ne

Nije ništa. Glavni vezista prema Lufthansi je naprečac dao ostavku prije par godina. Rekao je da se prva ljubav ne ženi.

BB

AS?
Ili AA?
😁
Šta je više nekorektno?

Odgovori
Sh

AS će pući pre CA, smem da se kladim.

Pe

U poslednje vreme smo bili svedoci bankrotiranja avio kompanija koje su uglavnom bile iz EU zbog nemogucnosti njihovih vlada da im pomognu.
Zakljucak izvedite sami

Ul

Neka se udruze svi ponovo, taman od 96 propalih kompanija sa letecim kantama, mogu se pokrpati i napraviti jednog osrednjeg pseduo-pan-nacionalnog prevoznika za citavu juznu Evropu.

Odgovori
PI

Gdje je Adria Airways nestala? Tako će i CTN?

Co

Tako je najbolje!

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Cinik na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

Istorija se ponavlja, početkom 20 veka u Kraljevini Srbiji je bila velika debata oko nabavke novih topova za srpsku vojsku, u igri su bili Krupp, Škoda i Francuzi i izbor je pao na francuske Schneider topove i ispostavilo se da je to bio pun pogodak i sa tehničkog i sa vojnog i sa političkog stanovišta.…

13. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Petrovic Dusan Rusija je uz sankscije razvila i zapocela serijsku proizvodnju Su-57 i Ohotnik S70 koji su letelice potpuno nove generacije koju nijedna Evropska zemlja nije do sada razvila i isti jos uvek modernizuju svoje avione iz Osamdesetih kao sto su Rafal i EF2000. Uz to lako pravi moderinizovane Suhoje 35/34/30SM isto kao sto i…

13. Apr 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

Su-35 ima 70% zapadnih delova :-) izuzetno precizna procena jednog ovdasnjeg "eksperta", proroka, i "obozavaoca" ruske vojne opreme. Boze me sacuvaj. Sve sto valja iz Rusije je zapadno, a sto ne valja je 100% rusko. Znaci ruka vojska je bar 70% super po tebi :-) ..Eto kad se zezamo vec...:-)

13. Apr 2024.Pogledaj

Feline na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

@Aleksandar O kakvim to “domaćim zadacima” i “ocenjivanju” je reč? Pa još i “mi govor”. Takva frazeologija je prvo dovela na vlast AV a sve vreme ga održava u sedlu. Biće Rafali, F16 nije dovoljan dobar, niti je u ponudi.

12. Apr 2024.Pogledaj

Gandalf na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Srbija 70 % nabavlja od sopstvene proizvodnje. Stoga nam u dođe jeftinije. Srbija proizvodi sve osim aviona lovaca i dalekometnog i srednjeg PVO. Vi nabavljate strano i skuplje. Tako da tvoja ekonomska analiza je dostttttta netačččna.

12. Apr 2024.Pogledaj