BEG airport status
Direktor niškog aerodroma: „Konstantin Veliki“ u budžetu države za narednu godinu; Nastavljamo sa modernizacijom "U prethodnih nekoliko meseci država uložila gotovo 1,5 miliona evra za modernizaciju i opremanje niškog aerodroma" / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Direktor niškog aerodroma: „Konstantin Veliki“ u budžetu države za narednu godinu; Nastavljamo sa modernizacijom

V.d. direktora niškog aerodroma Dušan Knežević je gostujući na „TV Zona Plus“ izjavio da će se i u narednoj godini raditi na modernizaciji i unapređenju kvaliteta usluga, a neki od planova su nove linije, ugradnja prilaznih svetala za kategoriju 1, te izrada projekta za proširenje putničkog terminala, prenosi Fly from Niš.

Kako piše, Knežević je istakao da je država u prethodnih nekoliko meseci uložila skoro 1,5 miliona evra za modernizaciju i opremanje aerodroma:

– Od dela sredstava koja su od strane države uplaćena na račun preduzeća „Aerodromi Srbije“ realizovan je i tender za nabavku novog specijalnog vozila za odleđivanje i zaštitu od zaleđivanja vazduhoplova, a njegova isporuka se očekuje tokom januara.

Takođe, tokom naredne godine zimska služba niškog aerodroma dobiće i savremeno sredstvo za čišćenje snega sa manevarskih površina čime će se i taj segment u vazdušnoj luci unaprediti. –

Naredne godine nova sredstva za efikasniji rad u zimskim uslovima / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Govoreći o broju putnika na „Konstantinu Velikom“, Knežević je istakao da će na kraju godine aerodrom imati više od 350 hiljada putnika, što će i pored gašenja linije do Ajndhovena početkom 2019. predstavljati rast od 7% u odnosu na prošlu godinu:

– U narednoj godini očekujemo još veći broj putnika, ali će to pre svega zavisiti i od broja novih linija. Aerodrom je u konstantnim pregovorima sa postojećim avio-prevoznicima koji lete iz Niša, ali i novim. Uslovi za avio-kompanije se nisu menjali promenom vlasništva i takvi će za sada ostati.

Cifra od milion putnika je svakako dostižna, ali kako je aerodrom tek na cifri od 350 hiljada putnika na godišnjem nivou, za tako nešto potrebno je vreme kao i dodatna ulaganja u infrastrukturu. Putnički terminal koji je izgrađen 1986. godine projektovan je za 100 hiljda putnika, a posle 32 godine dokazalo se da može opslužiti čak tri puta veći broj.

Aerodrom će zato u narednoj godini raditi na projektu proširenja i adaptacije putničkog terminala, a već 2020. godine očekuju se i prvi radovi na proširenju terminala. Ono što je bitno jeste da je niški aerodrom predviđen u budžetu Srbije za narednu godinu i za tekuće poslovanje je izdvojeno 76 miliona dinara. –

Za 2020. najavljeni radovi na proširenju putničkog terminala / Foto: Aerodrom Konstantin Veliki

Naredne godine najavljen je i početak ugradnje dodatnih prilaznih svetala za dobijanje neophodne kategorije 1 za ILS, a čijom će se ugradnjom u uslovima smanjene vidljivosti umanjiti broj preusmerenih letova na druge aerodrome, kaže Knežević i dodaje:

– Kada je reč o kargo saobraćaju, u ovoj godini zabeležen je značajan pad u količini prevezene robe. Na takav pad uticalo je i odustajanje Turkish Cargo avio-kompanije, koja je svoje letove obavljala do sredine 2017. godine. Za sada niški aerodrom ima čarter kargo saobraćaj koji zavisi od privrednika i špeditera. –

Direktor Aerodroma Konstantin Veliki ocenio je da će ulazak Vansija u „Nikolu Teslu“ sigurno doprineti da se na tom aerodromu poveća broj niskotarifnih avio-kompanija, ali da u svakom slučaju to može samo delimično uticati na niški aerodrom i broj putnika koji će leteti, prenosi Fly from Niš.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    Br

    „Ono što je bitno jeste da je niški aerodrom predviđen u budžetu Srbije za narednu godinu i za tekuće poslovanje je izdvojeno 76 miliona dinara“
    To je 600.000 evra…

    Odgovori
    Be

    @Branko: Je li to dobro ili lose? Mislim je li to malo ili mnogo novca?

    Mi

    U nekom virtuelnom budzetu mm ? Ovo nije direktor , ovo je stranacki poltron.

    Dr

    Iz komentara se vidi da pojedincima ni MILION EURA nije neka suma , za Državu gde su plate u proseku 400 do 500 Eura to je dovoljno velika suma. Aerodrom Niš nije i nikad neće biti ono što je Beohradski ili obližnji Sofijski jer jednostavno gravitirajući broj stanovnika to ne podržava Largo saobraćaj se u svakom slučaju može razviti alk je i za njega potrebno vremw jer Privrwdna kretanja su u porastu.

    Ne

    Zalosno je sta je drzava uradila sa tim aerodromom. Mesto da raste sad stagnira, opet nije odrziv vec se dotira.

    Odgovori

    Крчме се паре од продаје АНТ, пардон, концесионара накнаде.

    Чекали су изјавом да се види хоће ли бити

    Odgovori
    Br

    @Beli
    To je nista. Cak i kada bi ceo iznos bio namenjen modernizaciji, a ne „tekucem poslovanju“ kako je navedeno. Pa cak i malo iznad pise da su u prethodnih par meseci ulozili milion ipo evra u modernizaciju, a za narednu 600.000 za celokupno poslovanje, plus sto i toga nema u budzetu, bar ne jasno navedeno…

    Odgovori
    Л

    Вероватно планирају да на њега слећу и широкотрупци. Упс.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Miks na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

    Sve mogu da shvatim ali moje kolege rusofile koji uporno beže od istine i zavaravaju se propagandnim materijalima to nikako. Gospodo, ja više od vas navijam da Rusija bude jaka, ali to nažalost danas nije slučaj. Prevashodno ovaj sukob treba da gledate iz strateške studije kao što je ova: https://www.rand.org/pubs/research_briefs/RB10014.html pogpedajte i pročitajte detaljno sve…

    11. May 2025.Pogledaj

    Pajo na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

    @Islander, pa vi ste napisali, citiram "Pomorsko dobro gdje je drzava vlasnik svugdje je minimalno od obale 120 metara" što apsolutno NIJE istina. Provjerite na službenim stranicama Ministarstva do kuda seže tzv Pomorsko dobro" . i još nesto, otidjit3 na Google mapa pa se malo prosecite pa obali i provjerite gdje se i sto sve…

    11. May 2025.Pogledaj

    Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    @Dejanera Amerike je uvela sankcije Pakistanu zbog nukelarnog programa i preko 15 godina su odbijali da im isporuce gotove i placene F-16, i drzali ih u hangaru.Valjde tek 2006-2007 su im dali neki manji broj aviona, zbog pomoci tokom rata u Avganistanu Prelaz na kinesku opremu ima veze sa tim, Amerika im nije dala.

    11. May 2025.Pogledaj

    Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

    pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

    11. May 2025.Pogledaj

    Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

    jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

    11. May 2025.Pogledaj