BEG airport status
Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe "Luka Kopar" je krajem prošle godine prodala Hotelu "Palas Portorož", koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, čime je Kostić postao većinski vlasnik / Foto: MK Commerce

Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe

Biznismen Miodrag Kostić, predsednik kompanije „MK grupa“, postao je većinski vlasnik Aerodroma Portorož, prenosi ljubljanski dnevni list „Delo“ .

Kako pišu, „Luka Kopar“ je krajem prošle godine prodala Hotelu „Palas Portorož“, koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, tako da srpski biznismen sada poseduje nešto više od 53% vlasničkog udela. Ostali akcionari Aerodroma „Portorož“ su Opština Piran sa 36,2% učešća i Preduzeće za puteve „Kopar“ (CPK) sa 10,25% udela.

Iako „Luka Kopar“ zvanično nije otkrila kupoprodajnu cenu, kako prenosi slovenački medij, Kostić je 15% akcija kupio za „relativno malo novca“.

Aerodrom je treća po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža / Foto: Aerodrom Portorož

Miodrag Kostić je poslednjih godina aktivno prisutan na slovenačkoj obali budući da osim većinskog udela u portoroškom aerodromu poseduje i hotele „Kempinski“ u Portorožu i Savurdiji (hrvatskom delu Istre), većinski je vlasnik Gorenjske banke iz Kranja sa 76% udela, a zainteresovan je i za kupovinu 41.7% udela u slovenačkoj kompaniji „Sava“, kao i za kupovinu Marine „Portorož“.

Inače, Kostić je još 2016. godine iskazao interesovanje za aerodrom, kada su se većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremali za novi pokušaj prodaje, a najaktuelnije proširenje biznisa u Sloveniji potvrdio je i direktor hotelske divizije „MK grupe“ Nikola Avram, koji je izjavio da je odluka o kupovini većinskog dela aerodroma u skladu sa strateškim planovima kompanije:

– MK grupa“ je tokom 10 godina poslovanja u razvoj turizma uložila više od 200 miliona evra, a Aerodrom Portorož je jedan od nosilaca razvoja ne samo tog grada kao turističke destinacije, nego i celokupnog turizma na slovenačkoj obali. –

Kostić je već godinama unazad iskazivao interesovanje za investiranje u aerodrom / Foto: Aerodrom Portorož

A da li su ovakvi minijaturni aerodromi zaista isplativi i održivi, pisao je za Tango Six i Alen Šćuric, koji je istakao da u već prenatrpanoj karti aerodroma u regiji ne postoji svrha daljeg investiranja novca u takve projekte, te ostaje da se vidi u kom pravcu će ići nova strategija razvoja Aerodroma Portorož.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

    Komentari

    BB

    Ako se primenjuje logika velikog aerodroma, onda je glupost ulaganje u male aerodrome. Međutim, mali aerodromi imaju svoju logiku.
    Dok na veliki aerodrom dolaze svi, i oni koji imaju i koji nemaju para. Na mali dolaze samo oni koji imaju.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Tomix na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    Najlosiji smo u regionu po pitanju srednjih helikoptera(mislim na ozbiljna vazduhoplovstva). Ako se nesto pod hitno ne preduzme u velikom smo problemu. Dati prednost nabavci Mi-17 ,mnoge zemlje rasprodaju ruske letelice ili doniraju Ukrajini trebalo bi pokusati da se otkupe ako imaju jos resursa. Ali ako ne moze uzeti Airbus h225m bar 12kom, ista situacija…

    16. Jan 2025.Pogledaj

    duka na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    H125 zamena za gazele a za ruske mi17, po meni jedina dobra zamena super puma...Ne vidim sta drugo bi mogli ukoliko se uskoro ne zavrsi rat u ukrajini...

    16. Jan 2025.Pogledaj

    Srbofil na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    U koliko su remontovani Mi-35, ne vidim razlog da i MI-17 ne budu, ali situacija svakako nije idealna. Čak i ta kineska oprema koja je kupljena je po mom mišljenju ogromna greška. Nadam se da neću biti u pravu, ali sudeći po dosadašnjem "skoru".....

    16. Jan 2025.Pogledaj

    Nebojsa na: [ANALIZA] Ukoliko se ubrzo ne naprave konkretniji koraci, Srbija bi mogla imati problem sa nedostatkom vojnih transportnih helikoptera

    Kakve veze imaju Gazela i nabavka H145 sa kategorijom helikoptera Mi8/17?Ako su Gazele to jest Game imale vrednost u ratu kako to onda mnogo bolje naoruzan,opremljen H145 moze losije da prodje?Ljudi pisu samo da bi nesto napisali

    16. Jan 2025.Pogledaj

    Srbofil na: Završena isporuka Rafala Grčkoj

    @Neimar Zavisi. Npr. Finska sa 5 miliona stanovnika, do skoro neutralna, ima oko 60 višenamenskih borbenih aviona i jednu eskadrilu školsko borbenih. Naravno njihova i naša ekonomiju ne mogu da se porede i oni se graniče sa ogromnom vojnom silom. Češka je kupila 24 aviona pete generacije. Sa druge strane Austrija, malte ne nema borbenu…

    16. Jan 2025.Pogledaj