BEG airport status
LYBE 2002:30 Z 080°04KT 9999 -RASN BKN030 01/00 Q1015 NOSIG=
Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe "Luka Kopar" je krajem prošle godine prodala Hotelu "Palas Portorož", koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, čime je Kostić postao većinski vlasnik / Foto: MK Commerce

Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe

Biznismen Miodrag Kostić, predsednik kompanije „MK grupa“, postao je većinski vlasnik Aerodroma Portorož, prenosi ljubljanski dnevni list „Delo“ .

Kako pišu, „Luka Kopar“ je krajem prošle godine prodala Hotelu „Palas Portorož“, koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, tako da srpski biznismen sada poseduje nešto više od 53% vlasničkog udela. Ostali akcionari Aerodroma „Portorož“ su Opština Piran sa 36,2% učešća i Preduzeće za puteve „Kopar“ (CPK) sa 10,25% udela.

Iako „Luka Kopar“ zvanično nije otkrila kupoprodajnu cenu, kako prenosi slovenački medij, Kostić je 15% akcija kupio za „relativno malo novca“.

Aerodrom je treća po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža / Foto: Aerodrom Portorož

Miodrag Kostić je poslednjih godina aktivno prisutan na slovenačkoj obali budući da osim većinskog udela u portoroškom aerodromu poseduje i hotele „Kempinski“ u Portorožu i Savurdiji (hrvatskom delu Istre), većinski je vlasnik Gorenjske banke iz Kranja sa 76% udela, a zainteresovan je i za kupovinu 41.7% udela u slovenačkoj kompaniji „Sava“, kao i za kupovinu Marine „Portorož“.

Inače, Kostić je još 2016. godine iskazao interesovanje za aerodrom, kada su se većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremali za novi pokušaj prodaje, a najaktuelnije proširenje biznisa u Sloveniji potvrdio je i direktor hotelske divizije „MK grupe“ Nikola Avram, koji je izjavio da je odluka o kupovini većinskog dela aerodroma u skladu sa strateškim planovima kompanije:

– MK grupa“ je tokom 10 godina poslovanja u razvoj turizma uložila više od 200 miliona evra, a Aerodrom Portorož je jedan od nosilaca razvoja ne samo tog grada kao turističke destinacije, nego i celokupnog turizma na slovenačkoj obali. –

Kostić je već godinama unazad iskazivao interesovanje za investiranje u aerodrom / Foto: Aerodrom Portorož

A da li su ovakvi minijaturni aerodromi zaista isplativi i održivi, pisao je za Tango Six i Alen Šćuric, koji je istakao da u već prenatrpanoj karti aerodroma u regiji ne postoji svrha daljeg investiranja novca u takve projekte, te ostaje da se vidi u kom pravcu će ići nova strategija razvoja Aerodroma Portorož.

    Komentari

    B

    Ako se primenjuje logika velikog aerodroma, onda je glupost ulaganje u male aerodrome. Međutim, mali aerodromi imaju svoju logiku.
    Dok na veliki aerodrom dolaze svi, i oni koji imaju i koji nemaju para. Na mali dolaze samo oni koji imaju.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    nikola na: [BEZBEDNOST LETENJA] Fondacija „Dejan Pandurović“: Bili smo jedna od vazduhoplovnih sila sa visokim nivoom bezbednosne kulture

    video sam tenk VIHOR 1996 na VTI tada su ga rasklapali mada su Irak Francuska i mislim Indija hteli da ga kupe jer vojska nije imala para da ga pusti u serijsku proizvodnju . Tenk malog odraza tj kupole sa motorom od 1200 KS i mislim 38000kubika isao na tenkodromu betonskom oko 100km na cas

    19. Jan 2019.Pogledaj
    19. Jan 2019.Pogledaj

    Drazen na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Ne slažem se Alene s tvrdnjom a će putnici apriori bježati od SSJ. Ja na primjer (radim u zrakoplovstvu) ću čim ih Adria dobije pokušati bookirati upravo njihov let. Mene taj avion privlači. Naravno ako ne bude čestih otkaza.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Alen Šćuric Purger na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Opala. Sada Montreal proizvodi 33 aviona godišnje, planiraju to povećati na 120 godišnje do 2020. Znači li to da kane još više povećati prozvodnju ili je to to? Alabama će imati početni kapacitet od 22 aviona godšnje, što kane povećati na 50 do 2023. To bi značilo 170 aviona godišnje u planu za idućih 5…

    19. Jan 2019.Pogledaj

    JU240 na: [KOLUMNA ALENA ŠĆURICA] Je li kupovina SSJ posljednji čavao u Adrijin lijes?

    Alene, Tačno sve. Jedino, nije mi baš najjasniji produžetak interesovanja LH za SSJ, posle preuzimanja C serije od Airbusa. Da li, eventualno, žele da imaju otvorenu mogućnost nabavke jeftinijeg aviona za siromašnija tržišta? Ako se, prosto, ne želi totalna zavisnost od Airbusa, pa, tu su i dalje Boeing i Embraer.

    19. Jan 2019.Pogledaj

    Send this to a friend