BEG airport status
LYBE 1914:30 Z 330°12KT 9999 SCT040 11/02 Q1022 NOSIG=
Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe "Luka Kopar" je krajem prošle godine prodala Hotelu "Palas Portorož", koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, čime je Kostić postao većinski vlasnik / Foto: MK Commerce

Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe

Biznismen Miodrag Kostić, predsednik kompanije „MK grupa“, postao je većinski vlasnik Aerodroma Portorož, prenosi ljubljanski dnevni list „Delo“ .

Kako pišu, „Luka Kopar“ je krajem prošle godine prodala Hotelu „Palas Portorož“, koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, tako da srpski biznismen sada poseduje nešto više od 53% vlasničkog udela. Ostali akcionari Aerodroma „Portorož“ su Opština Piran sa 36,2% učešća i Preduzeće za puteve „Kopar“ (CPK) sa 10,25% udela.

Iako „Luka Kopar“ zvanično nije otkrila kupoprodajnu cenu, kako prenosi slovenački medij, Kostić je 15% akcija kupio za „relativno malo novca“.

Aerodrom je treća po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža / Foto: Aerodrom Portorož

Miodrag Kostić je poslednjih godina aktivno prisutan na slovenačkoj obali budući da osim većinskog udela u portoroškom aerodromu poseduje i hotele „Kempinski“ u Portorožu i Savurdiji (hrvatskom delu Istre), većinski je vlasnik Gorenjske banke iz Kranja sa 76% udela, a zainteresovan je i za kupovinu 41.7% udela u slovenačkoj kompaniji „Sava“, kao i za kupovinu Marine „Portorož“.

Inače, Kostić je još 2016. godine iskazao interesovanje za aerodrom, kada su se većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremali za novi pokušaj prodaje, a najaktuelnije proširenje biznisa u Sloveniji potvrdio je i direktor hotelske divizije „MK grupe“ Nikola Avram, koji je izjavio da je odluka o kupovini većinskog dela aerodroma u skladu sa strateškim planovima kompanije:

– MK grupa“ je tokom 10 godina poslovanja u razvoj turizma uložila više od 200 miliona evra, a Aerodrom Portorož je jedan od nosilaca razvoja ne samo tog grada kao turističke destinacije, nego i celokupnog turizma na slovenačkoj obali. –

Kostić je već godinama unazad iskazivao interesovanje za investiranje u aerodrom / Foto: Aerodrom Portorož

A da li su ovakvi minijaturni aerodromi zaista isplativi i održivi, pisao je za Tango Six i Alen Šćuric, koji je istakao da u već prenatrpanoj karti aerodroma u regiji ne postoji svrha daljeg investiranja novca u takve projekte, te ostaje da se vidi u kom pravcu će ići nova strategija razvoja Aerodroma Portorož.

    Komentari

    B

    Ako se primenjuje logika velikog aerodroma, onda je glupost ulaganje u male aerodrome. Međutim, mali aerodromi imaju svoju logiku.
    Dok na veliki aerodrom dolaze svi, i oni koji imaju i koji nemaju para. Na mali dolaze samo oni koji imaju.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Nikola na: Prvi let novog putničkog aviona iz Rusije: MC-21 spreman da razbije Boing-Erbas duopol

    Rusi su dosta stagnirali u proizvodnji putnickih aviona. Ali sada sa novim MS-21 trebalo bi da nadoknade ono sto je izgubljeno. Za pocetak dovoljne su Ruske kompanije koje bi kupile ovaj avion. Za izvoz se treba malo i dokazati kvalitetom,cenom,utroskom i naravno pouzdanost. Mislim da ce rusi uspeti u tome. Zelim im puno srece.

    19. Mar 2019.Pogledaj

    SINGAPURCANAC na: Potpisan ugovor o korišćenju dela „Morave“ za putnički avio-saobraćaj; Gradonačelnik Kraljeva: Prvi civilni let krajem june ove godine

    Uz jedan manji uslov, da parlament Srbije ne usvoji rezoluciji o genocidu koji je Turska izvršila nad Jermenima 1915-e. Tako i stoji "nevine jermenske žrtve...predsednik Srbije NT" na tabli u parku u Jerevanu. Za razliku od većine normalnih država (uključujući RS) koje pravilno definišu istorijski događaj kao genocid. A aerodorm ne radi i dalje, sa…

    19. Mar 2019.Pogledaj

    Икар na: Vlada Srbije donela odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane; Prenose se sva prava, obaveze i imovina

    Захваљујући упорности Чеде Јанића ваздухопловци некадашњег РВ и ПВО ЈНА су направили музеј. Сама зграда је веома импресивна а експонати унутра и око су огромне вредности. Нема рецепта како управљати Музејом. Не вреди критиковати. Ако власт нема адекватан рецепт ...Има институција наградног КОНКУРСА. Огласити јавно и тражити решење. Неко сигурно има одличан концепт да Музеј…

    19. Mar 2019.Pogledaj

    Miki na: Vlada Srbije donela odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane; Prenose se sva prava, obaveze i imovina

    Da je do sada valjalo, nije. Da li će sada biti bolje, videćemo, ja se nadam da hoće, ali ima razloga za sumnju. Ovaj muzej deluje k'o vruć krompir kojeg niko neće. Bar niko neće da uloži sada već zaista ozbiljna sredstva da se muzej dovede u red. Dojmim se da će i ovi u…

    19. Mar 2019.Pogledaj

    Nikola SFRJ na: Vlada Srbije donela odluku o prebacivanju Muzeja vazduhoplovstva pod upravu Ministarstva odbrane; Prenose se sva prava, obaveze i imovina

    Dragi Djuro nisam valjda nečim tebe lično uvredio, ali vodeći svoje dvoje dece u taj meni vrlo drag muzej gde sam radio volonterski 3 meseca kao vodič školarcima pre 25 godina samo što nisam bacio peglu kad sam ušao sa ćerkicom u wc. Zimus kad sam vodio sina priznajem bilo je malo bolje, a za…

    18. Mar 2019.Pogledaj

    Send this to a friend