BEG airport status
LYBE 2022:30 Z 180°06KT CAVOK 14/12 Q1009 NOSIG=
Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe "Luka Kopar" je krajem prošle godine prodala Hotelu "Palas Portorož", koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, čime je Kostić postao većinski vlasnik / Foto: MK Commerce

Miodrag Kostić većinski vlasnik Aerodroma Portorož; Više od 53% udela u rukama direktora „MK“ grupe

Biznismen Miodrag Kostić, predsednik kompanije „MK grupa“, postao je većinski vlasnik Aerodroma Portorož, prenosi ljubljanski dnevni list „Delo“ .

Kako pišu, „Luka Kopar“ je krajem prošle godine prodala Hotelu „Palas Portorož“, koji je u Kostićevom vlasništvu, dodatnih 15% udela u portoroškom aerodromu, tako da srpski biznismen sada poseduje nešto više od 53% vlasničkog udela. Ostali akcionari Aerodroma „Portorož“ su Opština Piran sa 36,2% učešća i Preduzeće za puteve „Kopar“ (CPK) sa 10,25% udela.

Iako „Luka Kopar“ zvanično nije otkrila kupoprodajnu cenu, kako prenosi slovenački medij, Kostić je 15% akcija kupio za „relativno malo novca“.

Aerodrom je treća po veličini međunarodna vazdušna luka u Sloveniji i nalazi se 6 Km od Portoroža / Foto: Aerodrom Portorož

Miodrag Kostić je poslednjih godina aktivno prisutan na slovenačkoj obali budući da osim većinskog udela u portoroškom aerodromu poseduje i hotele „Kempinski“ u Portorožu i Savurdiji (hrvatskom delu Istre), većinski je vlasnik Gorenjske banke iz Kranja sa 76% udela, a zainteresovan je i za kupovinu 41.7% udela u slovenačkoj kompaniji „Sava“, kao i za kupovinu Marine „Portorož“.

Inače, Kostić je još 2016. godine iskazao interesovanje za aerodrom, kada su se većinski vlasnici Aerodroma Portorož pripremali za novi pokušaj prodaje, a najaktuelnije proširenje biznisa u Sloveniji potvrdio je i direktor hotelske divizije „MK grupe“ Nikola Avram, koji je izjavio da je odluka o kupovini većinskog dela aerodroma u skladu sa strateškim planovima kompanije:

– MK grupa“ je tokom 10 godina poslovanja u razvoj turizma uložila više od 200 miliona evra, a Aerodrom Portorož je jedan od nosilaca razvoja ne samo tog grada kao turističke destinacije, nego i celokupnog turizma na slovenačkoj obali. –

Kostić je već godinama unazad iskazivao interesovanje za investiranje u aerodrom / Foto: Aerodrom Portorož

A da li su ovakvi minijaturni aerodromi zaista isplativi i održivi, pisao je za Tango Six i Alen Šćuric, koji je istakao da u već prenatrpanoj karti aerodroma u regiji ne postoji svrha daljeg investiranja novca u takve projekte, te ostaje da se vidi u kom pravcu će ići nova strategija razvoja Aerodroma Portorož.

    Komentari

    B

    Ako se primenjuje logika velikog aerodroma, onda je glupost ulaganje u male aerodrome. Međutim, mali aerodromi imaju svoju logiku.
    Dok na veliki aerodrom dolaze svi, i oni koji imaju i koji nemaju para. Na mali dolaze samo oni koji imaju.

    Odgovori

    Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

    Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

    Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

    Ostavite odgovor

    Najnoviji komentari

    Kuhinja na: Večernji list: Hrvatska ponovo pokrenula proces nabavke višenamenskih borbenih aviona

    Česi su najuspešnij slovanski narod kroz istoriju.. od njih se možemo svi skup učiti. Pigledajte sta si oni napravili iz svoje države u zadnjih 25 godina i npr.. Slovenci. 1991 si Slovenci imali puno bolju startnu poziciju od Čeha ;)

    20. May 2019.Pogledaj

    Banja Luka na: [REPORTAŽA] Prikaz sposobnosti Vojske Srbije i Ministarstva unutrašnjih poslova „Odbrana slobode“

    @Vik Evo ga tema za razmišljanje. A ti slobodno provjeri u hrvatskom zavodu za statistiku. Po popisu iz 1910.godine Hrvatska je imala 3 460 000 stanovnika. Iste godine Srbija je imala malo više od 2 800 000. Danas Hrvatska ima kažu oko 3 800 000, a Srbija ima koliko ima. Šta bi ti rekao kako…

    20. May 2019.Pogledaj

    Vlad na: Večernji list: Hrvatska ponovo pokrenula proces nabavke višenamenskih borbenih aviona

    Beduin, to nije moja konstatacija (za tu robu u tranzitu), već sam to čuo od tih Hrvata...

    20. May 2019.Pogledaj

    Send this to a friend