BEG airport status
[ASCE18] Tonči Peović: Vansi erports dobar izbor za „Nikolu Teslu“; U Zagrebu nakon koncesije pozitivni rezultati "Vansi bi mogao u početnom periodu da se suoči sa pojedinim izazovima na "Tesli" / Foto: Tango Six

[ASCE18] Tonči Peović: Vansi erports dobar izbor za „Nikolu Teslu“; U Zagrebu nakon koncesije pozitivni rezultati

Na Konferenciji o obezbeđivanju aerodroma (ASCE), održanoj prošle godine u decembru, više od 550 delegata okupilo se kako bi razmenili iskustva i ideje o svim značajnim bezbednosnim pitanjima u oblasti obezbeđivanja aerodroma, a tu priliku Tango Six je iskoristio da sa nekima od njih i pojedinačno razgovara.

Jedan od delegata bio je i direktor aerodroma Brač Tonči Peović koji je za naš portal govorio, između ostalog, i o trenutno aktuelnoj temi koncesije beogradskog aerodroma ističući kompetentnost i dosadašnje uspehe francuskog Vansija.
 

„Vansi se dokazao u infrastrukturi aerodroma“ / Foto: Tango Six

– Prvo bih rekao da mi je drago da je izabran Vansi. To je jedna vrlo ugledna međunarodna firma koja se dokazala u infrastrukturi aerodroma. Njihov najveći projekat je, koliko znam, u Portugalu.

U razgovoru sa kolegama u Portugalu čuo sam da su zadovoljni načinom razmišljanja Vansija, sa ulaganjima u infrastrukturu, razvojem aerodroma, razvojem ljudskih potencijala i ja se nadam da će na tim trendovima i „Nikola Tesla“ nastavit sa novim koncesionarom. – istakao je Peović.

Kakvi rezultati su zabeleženi nakon dobijanja koncesije u Zagrebu, šta je neophodno učiniti da bi koncesija imala pozitivan ishod i sa kakvim bi se izazovima mogao suočiti Vansi u početnom periodu pogledajte na sledećem video snimku:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Vl

Zaista interesantno!

Jedan od najvećih stručnjaka u vezi sa aerodromima na našim prostorima, a ovde nema jednog komentara o njegovim izjavama.

Zato na temama u čijeg Tatka je pogolema patka (F16, MiG29 i ostala gvožđurija) nema mesta igla da padne.

Kakav smo mi svet!

Odgovori
JU

Između ostalog, to ima veze i sa tim što je rekao nešto što se velikoj većini tih iz grupacije ‘u moga tatka…’ ne sviđa.

Be

Kratkovidni

BB

Putnik bez stresa, ključno za uspijeh aerodroma. Ali meni se čini da u posljednje vrijeme da neki smatraju da će podizanjem stresa podići bezbjednost, dolazak 2 sata ranije, izuvanje cipela, skidanje kaiša, mrki pogledi policajaca, pregledača, carinika, višestruki pregledi na vezanim letovima, držanje putnika u avionima dok avion ima kvar, itd.. Pa onda nedostatak wc, „plastična“ hrana, itd.. Sve to utiče da se punik osjeća „kao stoka“. Međutim, izgleda da je auditorijum već pod utiskom te militarizacije pa dolazimo do priče gdje se razrađuje vojna tema po principu koji je Vladimir opisao.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Petar na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

U sadasnjem vremenu blizi se trenutak kada ce tehnologija da ugasi lovacku avijaciju sa posadom. PVO ce ugasiti ratno vazduhoplovstvo, to je istorijska neminovnost.

09. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Milos Patriot u Kijevu nikad nije pogodjen, i dan danas stoji u vise gradova Ukrajine i obara ruske rakete: Kindzale, i sve ostale. Sta mislite, iz kojeg razloga Rusi ne mogu da avionima prilete do Kijeva ili Odese pa salju dronove i rakete?

09. May 2025.Pogledaj

Sima Kosmos iz dalekog svemira na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

I sta sad? pa- nista. Pametni ljudi sa obe strane kojima je to uostalom i posao ce sesti, procitati izvestaje, saslusati raporte, sastati se i dogovoriti sta dalje da rade. Pakistanska strana kako da svoje RV jos vise unapredi, stekne iskustva iz ovog sukoba, i pokusa da obori jos koji indijski avion, a Indijci kako…

09. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@Nenad N. Zanimljivo je da niko ne prica o pogodjenim ciljevima unutar Pakistana, a gadjani su raketama Brahmos (ima slika jedne koja je imala kvar) koje nosi Su-30, kao i raketama Scalp/ Storm Shadow koje nosi Raffale, a videli smo kako su efikasne u Rusiji, na primer onu podmornicu na Krimu pogodili.

09. May 2025.Pogledaj

Vladimir na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

@mile To je bio SU57, ne Mig31. Meteor ni u teoroji nema domet 200km(nema goriva za toliko). U praksi se ni ne pokusava preko 100km. R37 ima goriva za 400km, PL15 isto tako nesto

09. May 2025.Pogledaj