BEG airport status
Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru Letovi prema letnjem rasporedu biće realizovani sa flotom od šest aviona / Foto: Montenegro erlajns

Montenegro erlajns od 31. marta počinje sa letnjim redom letenja, Prvi put sezonski letovi ka Hanoveru

Kompanija Montenegro erlajns će od 31. marta saobraćati prema letnjem redu letenja koji će važiti do 26. oktobra 2019. godine, saopštio je crnogorski nacionalni avio-prevoznik.

Kako navodi, ono što karakteriše letnji red letenja je povećan broj letova ka svim destinacijama prema kojima kompanija saobraća tokom čitave godine, ali i ponovno uvođenje saobraćaja ka Londonu, Lionu, Kopenhagenu, Diseldorfu, Sankt Peterburgu, Lajpcigu i Minhenu prema kojima saobraća tokom letnje sezone.

– Novina ovog reda letjenja je prvi put uspostavljanje redovnog saobraćaja ka Hanoveru dva puta sedmično. Dakle, ako ovog ljeta želite posjetiti Njemačku, Montenegro erlajns vam pruža mogućnost da se odlučite između pet gradova te države – Frankfurta, Diseldorfa, Lajpciga, Minhena ili Hanovera.

Tokom ljetnjeg reda letjenja svakako najveći broj letova će biti na linijama prema Beogradu. Montenegro erlajns će iz Podgorice ka Beogradu imati 15 rotacija, a iz Tivta 22 rotacije sedmično. Ka Moskvi 17 rotacija, Parizu sedam, Cirihu šest, Beču i Frankfurtu po pet rotacija sedmično.

Kompanija će prema Ljubljani saobraćati četiri puta sedmično. Zahvaljujući kod šer ugovorima Montenegro erlajnsa i Alitalije, Crna Gora će tokom ljetnjeg reda letjenja sa prijestonicom Italije biti povezana svakodnevno. –

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj / Foto: Montenegro erlajns

Prvi ovosezonski let ka Hanoveru planiran je za 2. maj, a prema toj destinaciji će se saobraćati dva puta nedeljno sve do 24. oktobra, kažu iz Montenegro erlajnsa i dodaju:

– Ka Diseldorfu će se saobraćati takođe dva puta, a tokom jula i avgusta tri puta sedmično, a prvi let će biti 6. aprila. Od istog datuma biće dostupni i letovi ka Lionu i prema ovom gradu saobraćaće se jednom sedmično, a u periodu visoke sezone jul/avgust i dva puta sedmično.

Prema Londonu Montenegro erlajns će imati tri rotacije sedmično u predsezoni, uz mogućnost uvođenja četvrte rotacije tokom visoke sezone, a prvi let za London je planiran za 17. april.

Do Lajpciga i Minhena će biti tri rotacije sedmično počev od 7. aprila, a karakteristika ovogodišnjeg reda letjenja je da se ovi letovi uvode mjesec dana ranije u odnosu na prethodnu sezonu. Takođe, prema Kopenhagenu će biti tri rotacije sedmično počev od 4. maja.

Do Sankt Peterburga putnici će moći putovati dva puta sedmično odnosno tokom jula i avgusta tri puta sedmično. Prvi let ka Sankt Peterburgu biće obavljen 30. aprila. –

Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima / Foto: Montenegro erlajns

Prema njihovim rečima, Montenegro erlajns će predsezonu i sezonu obeležiti i brojnim čarter letovima ka Bariju, Napulju, Bratislavi, Tel Avivu, Lincu, Gracu, Klagenfurtu, kao i serijom čarter letova za Ostravu, Ren, Dol, La Rošel i druge:

– Letove po ljetnjem rasporedu realizovaćemo sa flotom od šest aviona, i to tri aviona tipa Embraer 195, dva Fokera 100 i jednog aviona koji planiramo iznajmiti po odgovarajućem aranžmanu kako bi ukupan broj sjedišta u floti bio oko 700. –

Kako ističu, zahvaljujući potpisanim kod šer ugovorima Montenegro erlajns putnicima pruža mogućnost putovanja preko Beograda do međunarodnih odredišta, značajnih centara Evrope, Bliskog istoka i Severne Amerike:

– Novitet u ponudi Montenegro erlajnsa je i mogućnost putovanja preko Rima do neke od sljedećih destinacija: Milano, Napulj, Firenca, Bolonja, Piza, Bari, Torino, Venecija, Đenova, ali i Amsterdam, Nica, Ženeva, Cirih, Malta, Malaga, Barselona, Madrid zahvaljujući kod šer ugovoru koji Montenegro erlajns ima sa kompanijom Alitalia. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Marta Lutovac Zamenica glavnog i odgovornog urednika marta.lutovac@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Miks na: [FOTO REPORTAŽA] Skromnom vojnom paradom u Moskvi, Rusija obeležila Dan pobede u Drugom svetskom ratu

Sve mogu da shvatim ali moje kolege rusofile koji uporno beže od istine i zavaravaju se propagandnim materijalima to nikako. Gospodo, ja više od vas navijam da Rusija bude jaka, ali to nažalost danas nije slučaj. Prevashodno ovaj sukob treba da gledate iz strateške studije kao što je ova: https://www.rand.org/pubs/research_briefs/RB10014.html pogpedajte i pročitajte detaljno sve…

11. May 2025.Pogledaj

Pajo na: Vazduhoplovna vežba „Pégase 25“: Iznad Hrvatske izvršena prva dopuna gorivom u vazduhu Rafala HRZ-a

@Islander, pa vi ste napisali, citiram "Pomorsko dobro gdje je drzava vlasnik svugdje je minimalno od obale 120 metara" što apsolutno NIJE istina. Provjerite na službenim stranicama Ministarstva do kuda seže tzv Pomorsko dobro" . i još nesto, otidjit3 na Google mapa pa se malo prosecite pa obali i provjerite gdje se i sto sve…

11. May 2025.Pogledaj

Petrovic Dusan na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

@Dejanera Amerike je uvela sankcije Pakistanu zbog nukelarnog programa i preko 15 godina su odbijali da im isporuce gotove i placene F-16, i drzali ih u hangaru.Valjde tek 2006-2007 su im dali neki manji broj aviona, zbog pomoci tokom rata u Avganistanu Prelaz na kinesku opremu ima veze sa tim, Amerika im nije dala.

11. May 2025.Pogledaj

Goran na: [ANALIZA] Borbene mogućnosti ratnog vazduhoplovstva i PVO Pakistana

pa ne znam kome je tu šta čudno s obzirom da Rafal ima slabiji radar od F-16 block 70. Rafal nema šta da traži na nebu ako na suprotnoj strani lete Suhoji ili F-15 na primer. I Viper bi ga otresao sa AIM-120.

11. May 2025.Pogledaj

Ivan na: Operacija “Sindoor“: Prvi borbeni gubitak Rafala; Prilikom napada na pakistanske ciljeve oborena najmanje tri indijska borbena aviona

jedan indijski rafal je sigurno pao/oboren. to je činjenica. ko ga je i čime skinuo to je pitanje. kao i sva zapadna čuda od oružja , zako i rafal pojazuje da je dodirljiv . samo naivni su poverovali da je taj avion wonder wafen, poput abramsa, leoparda 2, himarsa i drugih gejm čejndžera.

11. May 2025.Pogledaj