Otkriveni novi detalji o sistemu Pancir-SM – Super Pancir

30. jul 2021

MAKS-2021: Laki višenamenski avion LMS-901 “Bajkal“, zamena za legendarni An-2

29. jul 2021

MAKS-2021: Najnovija verzija čuvene “Osmice“: Helikopter Mi-171A3

28. jul 2021

U Francuskoj izvršena primopredaja prvog borbenog aviona Rafale za grčko Ratno vazduhoplovstvo

23. jul 2021

Novi podaci o mogućnostima raketnog sistema PVO S-350 Vitez

22. jul 2021

Škola „Eagle Express“ upisuje nove polaznike: Postanite Flajt Dispečer!

21. jul 2021

MAKS 2021: Prikazan prvi ruski savremeni jednomotorni višenamenski borbeni avion, Suhojev projekat LTS

20. jul 2021

Rusija testirala raketni sistem PVO S-500 “Triumfator-M“

20. jul 2021

Publikacija posvećena Galebu G-2 u prodaji: Do sada neobjavljene fotografije i priča o prvom jugoslovenskom školskom mlaznom avionu

20. jul 2021

Objavljen izveštaj o udesu lovačkog aviona MiG-29 Ratnog vazduhoplovstva Bugarske, najverovatniji uzrok nesreće gubitak prostorne orijentacije

19. jul 2021

Novi život za jedini makedonski 43 godine “mladi“ helikopter Bell 212

19. jul 2021

Sajam naoružanja DEFEA 2021: Srpska kompanija prodala rakete Grčkoj

15. jul 2021

Kako sam leteo jedan od najbržih aviona na ovim prostorima: Pilotska profesija me je izabrala, ali prepreka ka MiG-u 21 ima mnogo

15. jul 2021

Rusija će na MAKS-u prikazati potpuno novi tip višenamenskog borbenog aviona

14. jul 2021

Raketni sistem S-350 Vitez: Avangarda među raketnim sistemima PVO

12. jul 2021

U oktobru zajednička rusko-srpska PVO vežba “Slovenski štit“: Rusi u Srbiju dolaze sa Pancirima

9. jul 2021

Kfirovi ponovo na nebu Šri Lanke, potpisan ugovor o remontu i modernizaciji

7. jul 2021

[PREMIJERA] Nove Eskadrila majice posvećene Galebu G-2: 60 godina nikad nije izgledalo ovako dobro – nedelju dana popusta!

5. jul 2021

[REPORTAŽA] 60 godina od prvog leta Galeba G-2: Rođendan, druženje, letenje i vanredna posećenost

5. jul 2021

Najavljen aero-miting u Kečkemetu: Srbija učestvuje, aero-klub Galeb prikazuje Galeba i Kraguja

2. jul 2021
[EKSKLUZIVNO] YU-MUP uskoro stiže: Prve fotografije četvrtog Erbasovog helikoptera za MUP Srbije
YU-MUP u pogonu Erbasa u Donevortu, Nemačka / Foto: Tango Six

[EKSKLUZIVNO] YU-MUP uskoro stiže: Prve fotografije četvrtog Erbasovog helikoptera za MUP Srbije

Kako Tango Six ekskluzivno saznaje, Helikopterska jedinica Ministarstva unutrašnjih poslova Srbije preuzeće sledeće nedelje iz Nemačke svoj poslednji helikopter H145M.

YU-MUP je četvrti kupljeni Erbasov helikopter za policiju i pridružiće se „registracijama“ YU-MED, YU-SAR, YU-ICE sledeće nedelje.

Helikopter će prilikom preleta imati privremenu nemačku registraciju D-HADP.
 

YU-MUP sa drugom po redu dizalicom za Erbasove Helikopterske jedinice / Foto: Tango Six

Četvrti, „Uniform Papa“, će u Helikopterskoj jedinici biti namenjen za „opšte policijske operacije“ iako su svi Erbasovi u njihovoj floti, kako je Tango Six prvi detaljnije i pisao, višenamenski sa mogućnostima modularne promene i nadgradnje postojeće i buduće opreme.

Kako smo već izvestili, YU-SAR i YU-MED stigli su 9. jula prošle godine, dok je YU-ICE u vazduhu dočekan 1. avgusta.

YU-SAR juče u misiji podrške putu državne delegacije do Sofije. U pozadini Embraer Legacy 600 YU-SRB Avio-službe Vlade Srbije / Foto: Tango Six

Komentari

m

Lepo, a kad je kupljen ovaj Embrarer za Vladu Srbije?

Odgovori
a

Mislim da je potpuno smesna cinjenica da nisu uzeli za svaki helikopter vitlo, flir i opremu za medevac. Cela poenta ovog helikoptera je modularnost.

Srpska posla.. sta ces. -.-

Odgovori
D

Kao da nisi kupio jelkicu za Golfa.Bitno da moze,a kad ce manje bitno. Na kraju krajeva nema svaki heli sve pomenuto ni u Svajcarskoj,sto bi u Srbiji?

B

@altec

…pa sam si napisao „cela poenta ovog helikoptera je modularnost“.

I ja sam tako mislio kada su nabavili helikoptere, ali….

…kada je bilo potrebno da sve cetiri H-145M helikoptera policije u isto vreme koriste flir? Verovatno nikad!

I skoro nikad nisu svi u isto vreme leteli. To vam je svda na svetu tako. Helikopteri dosta vremena provode na podu zbog servisiranja, pregleda, itd.

I dok je jedan na podu, sa njega se skine flir i stavi na onoga koji je u tom momentu u dezurstvu.

A vitlo nije uvek bilo nuzno. Cak tokom poplava u 90% slucajeva helikopteri su mogli da se bezbedno spuste pored ugrozenih. A u takvim vanrednim situacijama imamo i vojne H-145M i Mi-17V5 koji isto delimicno imaju vitlo.

Mislim da za onih 5 Mi-17V5 imamo najmanje 2 dizalice a za sve H-145M (vojne i MUPove) oko 4 dizalice.

R

Uvek neka štednja na nepotrebnom,a tamo gde treba nema.Živeli vizionari.

Beli
Svi Mi-17V-5 imaju dizalice. Nisu sve uvek montirane.

A

Samo me interesuje da li ovi vizionari u komentarima stavljaju lance na točkove svojih automobila u mesecu junu, jer očigledno po njima treba i to praktikovati…

M

Helikopter je lep. Font na Embraeru je odvratan, moglo je to malo elegantnije.

Odgovori

Nisam neki poznavalac, ali na utisak od fotografije uvek mi evropski i amerticki vazduhoplovi izgledaju lepse od ruskih u zavrsnoj izradi. Gledam ovaj helikopter kako sav bljesti, lakovan, otsjaja, a ruske Mi koje smo uzeli kad ih iz blize snimis gleda se grubllja izrada oklopa, slabija ergonometrija, neramnine. Isto je i sa avionima Mig, Suhoj naspram Fantome, Eurofajtere, Gripene. Ne sumnjam da su kvalitetni i ruski vazduhoplovi, ali mi estetski uvek nesto nedostaje. Takodje i kod licnog naoruzanja kada uporedim zapadne pistolje, automate i ono sto je proizvedeno u Rusiji.

Odgovori
А

@Nenad, Skopje Богами и металик боја чини чуда.

e

Prelepo ofarban

S

Ruska filozofija pravljenja oruzija je da SLUZI SVRSI jer to je radna masina koja se ne prodaje pojedincima vec drzavama za razliku od zapasne filozofije gde je sve marketinsko- pozerski fenseraj…

J

Ali za svu tu estetiku moras da platis duplo vise u najbiljem slucaju.

П

Како изгледају после 5 година употребе?

B

Kupovat opremu koja ce posle stojati po magacinima, avimaju rok trajanja, je bacanje para. Zasto svaki da ima vitlo. Nepotrebno. Bitno je da svaki ima tu mogucnost nosenja. Mnogo je bitnije sto smo kupili kuke i vedra za vodu za gasenje pozara od vitla.

Odgovori
m

Kako zasto? U slucaju prirodnih nepogoda, potrebe spasavanja ljudi na vise lokacija odjednom iz raznih razloga, mogunosti koriscenja vise helikoptera za recimo nocno traganje za otetim ljudima i decom, i slicne price..
Zasto..

A

@mr.bean
Za vreme policijskog casa videli smo spremnost policije da se angazuje kao i njihovu najvecu sposobnost: okretanje glave na drugu stranu.
Dzabe FLIR, dzabe radari, dzabe NVG i helikopteri.
Pilotima svaka cast i obicnim policajcima, ali ne vredi kad komanduju neljudi

b

Helikopter su gotovo identicno olakirani kao i helikopteri njemačke policije, ako smijem primjetiti

Odgovori
B

pa iz istog centra im se komanduje ;)

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend