BEG airport status
Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj Privremeno obustavljanje saobraćaja nacionalne avio-kompanije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj

Nacionalna avio-kompanija Srbije upravo je objavila da od danas privremeno obustavlja sav međunarodni putnički saobraćaj. Budući da u Srbiji ne postoji domaći komercijalni putnički saobraćaj ovim se potvrđuje da Er Srbija od danas prestaje da leti u svojoj primarnoj delatnosti zbog vanrednih okolnosti globalne pandemije Korona virusa.

Kao i više puta do sada, Er Srbija je obavljala i humanitarne letove pa se u saopštenju ističe i ovaj mogući scenario njenog letenja:

– U međuvremenu, svi resursi srpske nacionalne avio-kompanije stavljaju se na raspolaganje nadležnim državnim organima, kako bi bile obavljene sve aktivnosti u interesu Republike Srbije. – stoji u saopštenju.

Vlada Srbije je danas zatvorila granični prelaz na aerodromu „Nikola Tesla“ a postoji mogućnost da će, prema jučerašnjoj najavi premijerke Ane Brnabić, Er Srbija sutra uputiti svoj Erbas A330 u Kinu po humanitarnu pomoć koju će ova država poslati Srbiji.

Ovo je tek drugi put u novijoj istoriji da beogradski aerodrom i nacionalna avio-kompanija obustavljaju svoje operacije. Tokom ratova u bivšoj Jugoslaviji i međunarodnih sankcija nad SR Jugoslavijom oni su radili (flota Jata je tada čak i kao iznajmljena letela pretežno u Africi za druge avio-kompanije) dok je jedini duži period prestanka operacija bio tokom NATO bombardovanja 1999. godine. Hrabrošću i organizovanošću pilota i kompanije tada je flota evakuisana na vreme.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Beli na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

@Stojko Naravno da ce biti jeftiniji nego ovaj kineski jer se pravi kod nas i slabijih je performansi. Nije tu nesto puno ulozeno, nije ni bilo dovoljno inzinjera da se koncentrisu na taj projekat, jer kako smo saznali u VTIu je svaki inzinjer radio po na nekoliko projekata.

17. Sep 2021.Pogledaj

Miloš77 na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Mora segledati sira slika. Upitanju je osvajanje sposobnosti razvoja i proizvodnje ne Pegaza nego bespilotnih borbenih sistema u Srbiji. Kinezi nam koliko je vec objasnjeno najvise pomazu u razvoju komandnih stanica. Poenta nije cena niti kolicina ovog prvog Pegaza nego onih budićih. Ja se nadam da nećemo ni praviti vise od 12-20 komada nego da…

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend