BEG airport status
Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj Privremeno obustavljanje saobraćaja nacionalne avio-kompanije / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Er Srbija privremeno obustavlja međunarodni putnički saobraćaj

Nacionalna avio-kompanija Srbije upravo je objavila da od danas privremeno obustavlja sav međunarodni putnički saobraćaj. Budući da u Srbiji ne postoji domaći komercijalni putnički saobraćaj ovim se potvrđuje da Er Srbija od danas prestaje da leti u svojoj primarnoj delatnosti zbog vanrednih okolnosti globalne pandemije Korona virusa.

Kao i više puta do sada, Er Srbija je obavljala i humanitarne letove pa se u saopštenju ističe i ovaj mogući scenario njenog letenja:

– U međuvremenu, svi resursi srpske nacionalne avio-kompanije stavljaju se na raspolaganje nadležnim državnim organima, kako bi bile obavljene sve aktivnosti u interesu Republike Srbije. – stoji u saopštenju.

Vlada Srbije je danas zatvorila granični prelaz na aerodromu „Nikola Tesla“ a postoji mogućnost da će, prema jučerašnjoj najavi premijerke Ane Brnabić, Er Srbija sutra uputiti svoj Erbas A330 u Kinu po humanitarnu pomoć koju će ova država poslati Srbiji.

Ovo je tek drugi put u novijoj istoriji da beogradski aerodrom i nacionalna avio-kompanija obustavljaju svoje operacije. Tokom ratova u bivšoj Jugoslaviji i međunarodnih sankcija nad SR Jugoslavijom oni su radili (flota Jata je tada čak i kao iznajmljena letela pretežno u Africi za druge avio-kompanije) dok je jedini duži period prestanka operacija bio tokom NATO bombardovanja 1999. godine. Hrabrošću i organizovanošću pilota i kompanije tada je flota evakuisana na vreme.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Mečka na: Renoviranje manevarskih površina i održavanje piste na aerodromu „Pukovnik-pilot Milenko Pavlović“ u toku

Šta danas 2024-te godine možeš da sakriješ od satelita, dronova, kamera? I naravno sva transparentnost raznih dogovora o naoružanju, međunarodnih posmatrača itd.

11. Apr 2024.Pogledaj

Sunny Boy na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

Sedamdesetih je YU kupila (civilne) avione, placala ih je sunkama. Bas me zanima da li cemo sad na isti nacin platiti avione. Doduse, sunki za izvoz vise nemao, ali moze i municija. Pogotovo sto se prica o nekoj dokapitalizaciji vojne industrije. Ili je mozda ta dokapitalizacija u stvari u vezi pomenutog pogona za naoruzavanja helikoptera,…

11. Apr 2024.Pogledaj

Mislav na: Vučić: Potpisivanje ugovora za Rafale u naredna dva meseca

NikolaD Treba, u Rafaleu je nemalo americkih komponenti.

11. Apr 2024.Pogledaj

Galeb G4 na: Višenamenski borbeni avion Rafal: Od nedostatka porudžbina do navale naručilaca

@Bulatovic Nebojsa Izuzetan avion Rafal, ali nije za male zemlje skromnih vojnih budžeta. Preskupo održavanje, preskup nalet, preskupo naoružanje. Za te novce se realno može modernizovati celokupna Kopnena vojska i PVO, a od toga bi dobar deo novca ostao u zemlji. Za naše potrebe M 346, FA 50, HF 17 ili evntualno J 10 C…

11. Apr 2024.Pogledaj