BEG airport status
Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu Jedan avion 252. eskadrile ide u Mađarsku / Foto: Ministarstvo odbrane

Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu

Kako je za Tango Six potvrdilo Ministarstvo odbrane, Ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana Vojske Srbije učestvovaće na aero-mitingu Kečkemet 2021. Na statičnom izložbenom delu učestvovaće samo jedna letelica – školski avion Utva Lasta V-54.

– Pripadnici RV i PVO na međunarodnom aeromitingu „Кecskemet Airshow 2021“ u Кečkemetu u Mađarskoj učestvovaće u izložbenom delu programa sa jednim vazduhoplovom V-54 Lasta, u skladu sa pozivom mađarske strane. Učešće ima za cilj promovisanje trenažnog aviona domaće proizvodnje, namenjenog za osnovnu obuku pilota, široj međunarodnoj vazduhoplovnoj javnosti. – stoji u odgovoru Ministarstva odbrane Tango Sixu.

Prvo vojno klipno učešće u inostranstvu / Foto: Ministarstvo odbrane

Trenutna verzija spiska učesnika iz Srbije navodi još samo Soko Kraguj J-20 u letačkom programu. Reč je o avionu registarske oznake YU-JRV koji je restauriran u letno stanje pre godinu dana. Pored Srbije iz zemalja bivše Jugoslavije u letačkom delu nastupiće i akro-grupa hrvatskog ratnog vazduhoplovstva Krila Oluje i Pilatus PC-9 ratnog vazduhoplovstva Slovenije.

Nastup srpskog RV-a na nekom međunarodnom aero-mitingu dolazi nakon sedam godina (Izlaganje Laste u organizaciji SDPR-a na MAKSU bilo je 2013. godine). Tada je na aero-mitingu u Danskoj učestvovao transportni avion An-26. Poslednji nastup RV i PVO na Kečkemetu bio je 2013. godine isto sa jednim An-26 dok je 2010. godine učestvovao Supergaleb G-4.

Kako je Tango Six danas objavio, ovo će biti drugi međunarodni aero-miting za fabriku aviona Utva. Kompanija je potvrdila da je prošle nedelje učestovala na aero-mitingu u Sloveniji.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Bo

Ovo je dobro za promociju Srpske fabrike aviona. Ko zna mozda se neko i zainteresuje, i eto posla za nas.

Odgovori
Mr

Gde se nalazi ta Srpska fabrija aviona i koliko dugo ramo radis, kakvi su uslovi, plate, godisnji…?

Bo

Mrk
Na tvoje cinicno pitanje te necu udostojiti odgovora.

Dz

Guglao sam, ali ne nađoh, da li je poznato koji su uslovi za ulazak na aeromiting? (Da li postoji ograničen broj posetilaca? Covid mere? cena karte?)

Odgovori
iv

https://airshow2021.hu/covid/ cini se da nema nekih vecih ogranicenja, 5000HUF je ulaznica za jedan dan

no

@Dzonson

repulonap2021.hu

Ima i engleska verzija. Oko 15 Eura je ulaz.

Va

Šta ne šalju 29ke đe ovu skalameriju da nas bruka

Odgovori
Bo

Vasa
Ova „skalamerija“ je nas proizvod, a samo mali broj zemalja u svetu proizvodi bilo kakav avion. Ovaj avio je izvezen za Irak, gde su zadovoljni sa njim, a slanjem na miting ga reklamiramo.

St

Mislis posto su 29ke novi i do sad nevidjeni avioni koji nam daju sansu da ih prodamo na inostranom trzistu?

Pe

Covid mere bez vakcinacije i potvrde tj zelenog kartona nemoze da se udje. Sad sam dosao sa aero mitinga nije lose bilo. Al karte se kupuju online i mora se imati potvrfa za covid vakcinaciju. Ko bude zeleo da ide posto traje dva dana.

Odgovori
nn

Aero miting je bio sjajan. Bili u nedelju. Katre se kupovale unapred online 5000 huf ~15 Eur za 10+, 10- besplatno uz obaveznu registraciju. Covid potvrda o vakcinaciji je bila obavezna, pcr i ostali testovi nisu bili prihvaceni. Lasta je bila tamo i kao cudan momenat celog programa u nedelju je sletanje Antonova iz Srbije koji i nije bio sastavni deo programa.

Odgovori
zo

Loš motor i gomila sitnica…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

TheDictator na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Tako je. Saglasan sam da se ovde bar moze cuti druga strana price, za razliku od USA. U toj diktaturi su dva 737 MAX-a morala da padnu, a jos nekoliko zamalo da padne, kako bi se tek onda cula druga strana price.

22. Feb 2024.Pogledaj

Yrraf na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Ne razumem zašto USA, koja je država sa najvećim brojem avionskih nesreća (https://www.statista.com/statistics/262867/fatal-civil-airliner-accidents-since-1945-by-country-and-region/) proglašavate diktaturom, ali OK, svako ima pravo na mišljenje. Činjenica je da Boeing ima jaka politička leđa i da im FAA baš mnogo gleda kroz prste i da ih samo politička odluka države drži sigurnim od bankrota, ali nazvati ih diktaturom je…

22. Feb 2024.Pogledaj

Rex na: Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

Samo nije dobro kada jednu stranu priče iznese čovek imenom i prezimenom na vazduhoplovnom portalu koji ne čita baš svako u Srbiji, a drugu stranu priče iznese mainstream medij, koji se hvali kao nekom nezavisnošću i objektivnošću, i koji čitaju milioni, sa udarnim naslovima tipa ugrožena bezbednost aviona, a sve se pozivajući na anonimne izvore…

22. Feb 2024.Pogledaj

Nikola P. na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

Samo da konstatujem da ova greska ne bi mogla da se desi na standardnoj pisti na aerodromu Beograd, ali na umetnutoj pisti se desila. Kada udjes u pogresan voz, onda su sve stanice pogresne...

22. Feb 2024.Pogledaj

Lucky na: [POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

UVEK JE LJUDSKI FAKTOR!!! ZATO POSTOJE RIGOROZNE MERE U OZBILJNIM KOMPANIJAMA ,KOGA ZAPOSLJAVAJU!!! ZA TE OZBILJNE KOMPANIJE,NEKI TAMO SERTIFIKAT NE ZNACI NISTA,PILAZE SE KOD NJIH!!!NARAVNO DA JE TO ZA VAS SPANSKO SELO JER GLAVNI VEZE NEMAJU!!!!

22. Feb 2024.Pogledaj