BEG airport status
Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu Jedan avion 252. eskadrile ide u Mađarsku / Foto: Ministarstvo odbrane

Srpsko ratno vazduhoplovsto posle pauze od sedam godina ponovo učestvuje na inostranom aero-mitingu

Kako je za Tango Six potvrdilo Ministarstvo odbrane, Ratno vazduhoplovstvo i protivvazduhoplovna odbrana Vojske Srbije učestvovaće na aero-mitingu Kečkemet 2021. Na statičnom izložbenom delu učestvovaće samo jedna letelica – školski avion Utva Lasta V-54.

– Pripadnici RV i PVO na međunarodnom aeromitingu „Кecskemet Airshow 2021“ u Кečkemetu u Mađarskoj učestvovaće u izložbenom delu programa sa jednim vazduhoplovom V-54 Lasta, u skladu sa pozivom mađarske strane. Učešće ima za cilj promovisanje trenažnog aviona domaće proizvodnje, namenjenog za osnovnu obuku pilota, široj međunarodnoj vazduhoplovnoj javnosti. – stoji u odgovoru Ministarstva odbrane Tango Sixu.

Prvo vojno klipno učešće u inostranstvu / Foto: Ministarstvo odbrane

Trenutna verzija spiska učesnika iz Srbije navodi još samo Soko Kraguj J-20 u letačkom programu. Reč je o avionu registarske oznake YU-JRV koji je restauriran u letno stanje pre godinu dana. Pored Srbije iz zemalja bivše Jugoslavije u letačkom delu nastupiće i akro-grupa hrvatskog ratnog vazduhoplovstva Krila Oluje i Pilatus PC-9 ratnog vazduhoplovstva Slovenije.

Nastup srpskog RV-a na nekom međunarodnom aero-mitingu dolazi nakon sedam godina (Izlaganje Laste u organizaciji SDPR-a na MAKSU bilo je 2013. godine). Tada je na aero-mitingu u Danskoj učestvovao transportni avion An-26. Poslednji nastup RV i PVO na Kečkemetu bio je 2013. godine isto sa jednim An-26 dok je 2010. godine učestvovao Supergaleb G-4.

Kako je Tango Six danas objavio, ovo će biti drugi međunarodni aero-miting za fabriku aviona Utva. Kompanija je potvrdila da je prošle nedelje učestovala na aero-mitingu u Sloveniji.

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

B

Ovo je dobro za promociju Srpske fabrike aviona. Ko zna mozda se neko i zainteresuje, i eto posla za nas.

Odgovori
M

Gde se nalazi ta Srpska fabrija aviona i koliko dugo ramo radis, kakvi su uslovi, plate, godisnji…?

B

Mrk
Na tvoje cinicno pitanje te necu udostojiti odgovora.

D

Guglao sam, ali ne nađoh, da li je poznato koji su uslovi za ulazak na aeromiting? (Da li postoji ograničen broj posetilaca? Covid mere? cena karte?)

Odgovori
i

https://airshow2021.hu/covid/ cini se da nema nekih vecih ogranicenja, 5000HUF je ulaznica za jedan dan

n

@Dzonson

repulonap2021.hu

Ima i engleska verzija. Oko 15 Eura je ulaz.

V

Šta ne šalju 29ke đe ovu skalameriju da nas bruka

Odgovori
B

Vasa
Ova „skalamerija“ je nas proizvod, a samo mali broj zemalja u svetu proizvodi bilo kakav avion. Ovaj avio je izvezen za Irak, gde su zadovoljni sa njim, a slanjem na miting ga reklamiramo.

S

Mislis posto su 29ke novi i do sad nevidjeni avioni koji nam daju sansu da ih prodamo na inostranom trzistu?

P

Covid mere bez vakcinacije i potvrde tj zelenog kartona nemoze da se udje. Sad sam dosao sa aero mitinga nije lose bilo. Al karte se kupuju online i mora se imati potvrfa za covid vakcinaciju. Ko bude zeleo da ide posto traje dva dana.

Odgovori
n

Aero miting je bio sjajan. Bili u nedelju. Katre se kupovale unapred online 5000 huf ~15 Eur za 10+, 10- besplatno uz obaveznu registraciju. Covid potvrda o vakcinaciji je bila obavezna, pcr i ostali testovi nisu bili prihvaceni. Lasta je bila tamo i kao cudan momenat celog programa u nedelju je sletanje Antonova iz Srbije koji i nije bio sastavni deo programa.

Odgovori
z

Loš motor i gomila sitnica…

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Branko na: [POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija nabavlja Kornet, Pancir S1M, kineske bespilotne letelice CH-95, dodatne helikoptere H145M i Talesove laserski vođene rakete vazduh-zemlja

PAT na visini od 1500m, dakle sa manjeg planinskog vrha, bez problema moze da dejstvuje na 5000m nadmorske visine. Osnovne karakteristike svih bespolotnih letelica su poznati i ne predstavljaju nikakvu tajnu.

17. Sep 2021.Pogledaj
17. Sep 2021.Pogledaj

B na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Jel se zna da li su Orbiteri jos uvek u upotrebi, nabavljeni su jos 2008. a nismo ih videli ni na jednoj vojnoj vezbi

17. Sep 2021.Pogledaj

Ed na: [ANALIZA] Ako Srbija zaista kupi Pancir S1M: Sva unapređenja u odnosu na verziju sistema koju već imamo

@Апок Radar AN/APG-82(V)1 koji se ugrađuje na F-15EX i u F-15QA može istovremeno raditi u v-v i v-z modu... To je ujedno i jedan od najmoćnijih AESA radara u upotrebi na višenamjenskim borbenim avionima. https://www.raytheonintelligenceandspace.com/capabilities/products/apg82v1

17. Sep 2021.Pogledaj

Aca na: CH-95: Još jedna izviđačko-borbena bespilotna letelica za Vojsku Srbije

Pored ovih bespilotnih letelica nam treba jos Bajraktar...

17. Sep 2021.Pogledaj

Send this to a friend