“Vijesti“: Izveštaj o udesu drugog AT-802 – „Malo se šta naučilo iz prethodnih nesreća, još jedna potvrda improvizacija i neozbiljne organizacije Aviohelikopterske jedinice MUP-a Crne Gore“

30. maj 2023

Srpska modna influenserka iznajmila poslovne avione: Ko je Dunja, kako je Er Pinku napravila novu kategoriju klijenta i zbog čega je to toliko interesantno za domaće vazduhoplovstvo

26. maj 2023

Tango Six na EBACE 2023, najvećem svetskom sajmu poslovne avijacije

24. maj 2023

Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao tip sertifikat Utvi 75 Sova

18. maj 2023

[EKSKLUZIVNO] Pokrenuta nova verzija sajta PilotShop.rs, kao i spajanje dve najveće srpske kompanije u segmentu generalne avijacije

17. maj 2023

Aero-klub Valjevo odložio takmičenje zbog nepovoljnih meteo uslova

10. maj 2023

Inflacija srpske civilne rečno-jezerske avijacije: GAS Aviation nabavio još dva hidro-aviona

20. apr 2023

[POSLEDNJA VEST] Slovenija kupuje četiri specijalizovana protivpožarna aviona Air Tractor AT-802F Fire Boss

17. apr 2023

Udes sportskog aviona u Prijedoru najverovatnije prouzrokovan ljudskim faktorom, bosanski istražitelji avio-nesreća ponovo pokazali kolegama iz drugih zemalja kako se profesionalno radi posao

10. apr 2023

Šest decenija PT-6 priče: Kako je nastao najpopularniji turboprop na planeti

4. apr 2023

[VIDEO REPORTAŽA] Obilazak jedine fabrike aviona u Mađarskoj: Magnus Aircraft najavljuje sertifikovani CS-LSA avion

29. mar 2023

Hrvatska raspisala tender za HEMS službu: Vrednost posla za period od sedam godina je 50,4 miliona evra

15. mar 2023

Saopštenje aero-kluba Prijedor o udesu Citabrije: Avion je nakon 100-časovnog pregleda naleteo samo 3 sata

6. jan 2023

[POSLEDNJA VEST] Srušila se Citabria kod Prijedora, oba putnika poginula

31. dec 2022

Ponovo incident aviona kompanije GAS Aviation, ponovo na letu bacanja mamaca za lisice, ponovo u inostranstvu, u drugoj godini bez fatalnih udesa za srpsku generalnu avijaciju

15. dec 2022

[INTERVJU] Direktor mađarske kompanije Magnus Aircraft Laslo Boroš: Tim iz Srbije bio je ključan za našu ekspertizu sa kompozitima, baza za prodaju naših aviona Balkanu biće u vašoj zemlji

8. dec 2022

Uspešno okončan projekat „Biću pilot“ aero-kluba Vazduhoplovci Niša i Ministarstva odbrane

1. dec 2022

[EKSKLUZIVNO] APS Aviation Parts Service preuzeo Grappolo Aviation: Spajanje dve vodeće beogradske kompanije koje posluju u oblasti generalne avijacije

23. nov 2022

12. Državno prvenstvo ultra-lakih letelica u Blacu: Dominacija aero-kluba Ćuprija

31. okt 2022

Da li ste čuli za letelicu naziva „Duh Teksasa“? Ne, nije u pitanju bombarder B-2A

11. okt 2022
[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji
Konkord baterije deo su većine aviona generalne avijacije ali i vojnih letelica od 1979. godine / Foto: Konkord

[INTERVJU ] Kompanija Konkord u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata i više informacija možete pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će sa delegatimi održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kako je za Tango Six portal potvrdila Noga Holk, potpredsenica poslovnog razvoja kompanije Konkord, SEGA će biti prilika da se upoznaju sa srpskim i regionalnim klijentima:

– Kompanija APS je napravila odličnu agendu i pružila nam priliku da upoznamo delegate iz regiona. Cilj prisustva na SEGA konferenciji nam je da izgradimo nove poslovne odnose i da predstavimo delegatima našu ponudu proizvoda i rešenja. Takođe, SEGA će biti idealna prilika da se ponovo povežemo i razgovaramo sa trenutnim klijentima. Zadovoljstvo korisnika nam predstavlja najveći prioritet što uvek prati i naša dobro poznata podrška.

„Prepoznatljivost Konkord brena dramatično povećala u poslednjih pet godina širom Evrope“. Kompanija je bila prisutna i na ovogodišnjem sajmu AERO u Fridrishafenu / Foto: Konokord

Kompanija Konkord (Concorde Battery Corporation) proizvodi visokokvalitetne baterije za vazduhoplove koje su projektovane za specifične profile korišćenja radi optimalnih performansi. Kroz fokus na kvalitet i performanse Konkord kao brend je evoluirao kao univerzalno prepoznatljivo i preferirano rešenje AGM (Absorbent Glass Mat) baterija za vojne vazduhoplove, proizvođače civilnih letelica, mehaničare i pilote širom planete. – rekla je Holk za naš portal.

Konkord baterije proizvode se u Kaliforniji i Džordžiji, u Sjedinjenim Američkim Državama. Kako proizvođač ističe, svaka baterija poseduje patentirane karakteristike i zaštitu kao što su PolyGuard® sistemi sepracije, robusne međućelijske veze i patentirane formule za smeše pasti koje se koriste radi zaštite od negativnih pojava vezanih za distribuciju energije i radi produžavanja životnog veka baterija.

– Proizvodimo baterije od 1979. godine. One se koriste u generalnoj avijaciji, poslovnoj avijaciji, helikopterima i vojnim vazduhoplovima. Naše baterije su deo originalne opreme proizvođača na većini vazduhoplova koje poznajete širom sveta. Posedujemo sertifikate za posebne instalacije kod svih većih globalnih civilnih i vojnih regulatora kao što su FAA, EASA, CASA, ANAC, TCCA, HKCAD i DGCA.

Radujemo se učešću na SEGA konferenciji posebno jer se prepoznatljivost Konkord brena dramatično povećala u poslednjih pet godina širom Evrope. Moram naglasiti da su okolnosti COVID pandemije indirektno povećale interesovanje za generalnu avijaciju i videli smo jaku tendeciju u korist vlasništva aviona, restauracije aviona i generalno gledano došlo je do povećanja broja sati letenja na godišnjem nivou. Ovo sve je rezultiralo do sada nezabeleženom potražnjom za delovima, mehaničarima, pilotima i na kraju letelicama. U sklopu tog trenda smatramo da imamo još potrebe da interagujemo sa tržištem jugoistočne Evrope. Konferencije kao što su SEGA su prave prilike za takve aktivnosti. – zaključila je Holk.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs