BEG airport status
[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji Proizvodne lokacije Tempest Grupe locirane su u Sjedinjenim Američkim Državama / Foto: Tempest Aero

[INTERVJU ] Kompanija Tempest Aero u Beogradu 16. i 17. septembra na SEGA konferenciji posvećenoj Generalnoj Avijaciji

Prva regionalna specijalizovana konferencija posvećena Generalnoj Avijaciji SEGA (Southeast Europe General Aviation) biće održana 16. i 17. septembra u hotelu Hilton u Beogradu.

Rezervaciju karata i više informacija možete pronaći na internet prezentaciji konferencije – SEGA (Southeast Europe General Aviation).

Događaj, u organizaciji kompanije Aviation Parts Service i Tango Six Eventsa zamišljen je kao specijalizovani skup vazduhoplovne industrije fokusiran na oblast generalne avijacije sa učešćem inostranih proizvođača i kompanija koje se bave uslugama u ovoj niši industrije iz Severne Amerike i Zapadne Evrope.

Potvrđene kompanije koje će sa delegatimi održati prezentacije i učestvovati u B2B sastancima su Lajkoming, Tempest Aero, Konkord i Lir Kemikal.

Kako je u razgovoru sa Tango Six portalom kazao Vins Behtel, direktor prodaje kompanije Tempest Aero, tržište Jugoistočne Evrope za njihovu kompaniju je interesantno već duže vreme i, kako kaže, svakako predstavlja rastuće tržište:

– Radujemo se prilici da učestvujemo na SEGA konferenciji i vremenu koje ćemo provesti, posebno tokom sastanaka jedan-na-jedan, sa trenutnim i budućim klijentima. Takve prilike su izuzetno vredne za nas i omogućavaju nam da izgradimo i osnažimo odnose, da razumemo tržište i perspektive naših mušterija kako bi razvili planove koji najbolje odgovaraju generalnoj avijaciji Jugoistočne Evrope. Činjenica da u kompaniji APS imamo pouzdanog partnera zajedno sa kojim ćemo nastaviti da podržavamo rast naše baze mušterija u ovom regionu. – kaže Behtel za Tango Six.

Pojedine kompanije u okviru grupacije postoje od 1900. godine / Foto: Tempest

Tempest Aero Group je, kako predstavnik kompanije naglašava, vodeća globalna kompanija u domenu generalne avijacije sa portfoliom etabliranih brendova: Tempest, Alcor, Marvel-Schebler, Precision Airmotive, Consolidated Fuel Systems i Stratus Tool Technologies. Grupacija proizvodi sisteme za paljenje, filtraciju i pneumatiku, kao i sisteme za gorivo kako za motore sa karburatorima tako i one sa direktnim ubrizgavanjem. Proizvodni program grupacije takođe uključuje i pumpe za gorivo, senzore i sonde, specijalizovani alat kako za proizvođače letelica tako i za njihove operatere. Tempest posluje od 1984. godine a pod sadašnjim brendingom od 2018. dok mnoge od njihovih povezanih kompanija posluju još od 1900. godine. Locirani su u Severnoj Karolini, Teksasu i državi Vašington.

– Naši korisnici se nalaze u segmentu generalne avijacije. Ciljamo vlasnike i operatere, servisere avionskih motora kao i operatere koji imaju flote klipnih letelica.

Trenutna klima u našoj industriji se može opisati po do sada neviđenoj potrebi za proizvodima i uslugama. Naši podaci govore da su ostvareni sati letenja na rekordnim brojkama. Međutim, uz povećanu tražnju dolazi potreba za više sirovih materijala i radnom snagom. Najveći uticaj za koji je kriva globalna pandemija je stoga poremećaj u lancima snabdevanja i nedostatak radne snage. Ovi izazovi su uzrokovali da mušterije sada imaju duže periode isporuke, odnosno više raspoloživog inventara nego u prošlosti. Tempest nastavlja da održava dnevnu proizvodnju svih naših proizvoda širom naših fabrika u Sjedinjenim Američkim Državama. Naš tim nastavlja da odgovara na potrebe tržišta u trenutku kada isporuke dostižu i često prelaze istorijske maksimume. – završava Behtel opis trenutniih aktivnosti kompanije Tempest za naš portal.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Patriot na: Tango Six u Iranu: Priča o islamskom F-14 Tomketu

Secam se kad sam gledao naoruzanje raznih armija po Evropi i svetu tokom hladnog rata. šokiralo me je da je kvalitativno samo Albanija bila lošije naoružana u Evropi, kvantitativno su samo Austrija i Belgija na kontinentu imale manje naoruzanja. U regionu je znacajno prednjacila NR Bugarska koja je imala i više i modernije naoružanje da…

21. Dec 2024.Pogledaj

Jovan na: Ministarstvo odbrane potvrdilo: Gradiće se novi hangari za Rafale na Batajnici

@Rex: Inženjeri tog doba jesu bili genijalci u istom tom dobu,... stvari se veremenom menjaju, nemojte omalovažavati...

20. Dec 2024.Pogledaj

Pajo na: Nastavak razgovora Francuske i Srbije o realizaciji ugovora nabavke Rafala u Beogradu

@Jordan, tema o prodaji F16 je toliko puta prezvakana i obranjena i opet napišete potpunu neistinu. Dakle, F16 iz Izraela RH mogla kupiti ali bez izraelske nadogradnje što RH nije htjela. A na novom natjecaju SAD je ponudio nove F16 blok 70 što RH nije prihvatila zbog cijene i roka isporuke.

20. Dec 2024.Pogledaj

Ilija Nikolic na: Nastavak razgovora Francuske i Srbije o realizaciji ugovora nabavke Rafala u Beogradu

svako bi voleo da vozi skupi mercedes ali isti put može preći sa znatno jeftinijim vozilom.Necemo valjda bombardovati Beč, Rim ili Istanbul.Ali piloti hoće rafal (mercedes)pa sta kosta da košta.Preskupo je da se za jedan avion plati preko 100 miliona dolara,a ni to nije konačna cena.Mogao se kupiti znatno jevtiniji avion sličnih karakteristikama.Osim toga prodavcu…

20. Dec 2024.Pogledaj

Pavle na: Tango Six u Iranu: Priča o islamskom F-14 Tomketu

A da jeste bezao, uz onoliko elektronsko ometanje sigurno je bio vrlo ugrozen. šta ga je jurilo, antičke sa5 ili sa2?

20. Dec 2024.Pogledaj