[RAT U UKRAJINI] Eskalacija sukoba, Pentagon ocena: „80% ukrajinskog ratnog vazduhoplovstva ostalo netaknuto“

30. sep 2022

U Bugarskoj se srušio jurišni avion Su-25

29. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Nova S: Kod aerodroma Lađevci prinudno sletele dve vojne bespilotne letelice

28. sep 2022

Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“ i Ministarstvo odbrane pokreću projekat “Biću pilot“: Besplatna pripremna nastava i sat vremena leta motornom jedrilicom

28. sep 2022

[FOTO-REPORTAŽA] Grčki vazduhoplovni muzej na aerodromu Dekelija

27. sep 2022

Rojters: UAE nabavili Bajraktare; Bugarska vlada odobrila projekat investicionih troškova za još osam F-16

23. sep 2022

[FOTO-REPORTAŽA] Athens Flying Week 2022: Festival retkih letelica iznad Tanagre

22. sep 2022

[ANALIZA] Sve o ratnim vazduhoplovstvima Evrope

16. sep 2022

[EKSKLUZIVNO] Komemorativni prelet 67. Eskadrile za Specijalne Operacije USAF-a iznad Pranjana u čast 78. godišnjice operacije „Halijard“

15. sep 2022

Vojni budžet Poljske u sledećoj godini raste 68% : Planira se nabavka 96 borbenih helikoptera AH-64E Apache Guardian

15. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Vučić u Skupštini Srbije: „Kupujemo još 11 helikoptera Mi-35 sa Kipra“

14. sep 2022

[INTERVJU] APS – Aviation Parts Service: Prva konferencija, 12 godina borbe za generalnu avijaciju u Srbiji

12. sep 2022

Vazduhoplovci Nacionalne garde Ohaja u poseti RV i PVO Vojske Srbije, drugi put za godinu dana

10. sep 2022

Frustracije u SAAB-u zbog neuspeha prodaje borbenog aviona Gripen

9. sep 2022

Rumunija namerava da nabavi tri bespilotna sistema Bajraktar TB2 za 300 miliona dolara

8. sep 2022

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Srbija želi da nabavi Bajraktare za “stotine miliona dolara“

7. sep 2022

[REPORTAŽA] SIAF 2022: Slovački oproštaj od voljenih MiG-ova 29

7. sep 2022

Postkoronarni šok septembra 2022. godine: Iznenadni izliv aero-mitinga u mozak

6. sep 2022

Armija 2022: Sve o novim ruskim sredstvima protivvazduhoplovne odbrane, vazdušnog osmatranja i protivelektronske borbe

5. sep 2022

Međunarodni vojni sajam “Armija 2022“: Najveći prikaz ruske namenske industrije do sada

2. sep 2022
[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije nove šeme farbanja Galeba G-2 YU-YAB uz još jedno iznenađenje planirano za Zeltweg
Prvi izlazak iz hangara u novim bojama / Foto: Vladimir Trifunović

[EKSKLUZIVNO] Prve fotografije nove šeme farbanja Galeba G-2 YU-YAB uz još jedno iznenađenje planirano za Zeltweg

Samo dve nedelje nakon što smo najavili, vredni profesionalci i entuzijasti aero-kluba Galeb završili su sa farbanjem Galeba G-2A YU-YAB u boje nekadašnje prve akro-grupe na ovom tipu letelice. Novoofarbani avion je juče izvučen iz hangara u, čini se, savršeno pogođenoj nijansi nekadašnje akro-grupe iz Zadra.

Kako za Tango Six kaže Vladimir Bojović, predsednik i osnivač aero-kluba, povod farbanja aviona, učešće aviona na aero-mitingu Airpower 2. i 3. septembra dodatno je postalo zanimljivo u poslednjih par dana. Novina je da će YU-YAB u novim bojama prvo izvesti prelet u bliskoj formaciji sa još jednim oldtimerom – avionom Draken. Nakon zajedničkog preleta obe letelice izvešće zasebne nastupe.

Nažalost, kako je Tango Six ranije javio, srpsko RV i PVO neće učestvovati na ovoj manifestaciji. Hvala Bogu pa su privatnici tu da svojim trudom i ulaganjima vode računa o tradiciji i imidžu domaćeg vazduhoplovstva.

YU-YAB je zapravo nekadašnji „23170“ RV i PVO JNA / Foto: Vladimir Trifunović
„170“ nosio je ovu boju i 1968. godine kada je proizveden u Mostaru / Foto: Vladimir Trifunović
Ispred hangara na aerodrom Lisički Jarak / Foto: Vladimir Trifunović

Komentari

J

Predivno izgleda.Dali se zna sudbina jedinog preostalog G-2 iz TOC?

Odgovori
A

Prelep je. Lepše mu stoji ova boja.

Odgovori
G

Prelepo! Svaka cast! Uzivanje je samo slike gledati, a kamoli leteti u ovakvom avionu!

Odgovori
k

Bombonica

Odgovori
S

PER-FEK-TNO!
Fali mu još pripadajuća crvena štrafta na gornjaci krila.

Odgovori
ž

nevidim crvenu liniju na gornjaci krila imao je vjerujte mi ,po sredini

Odgovori
Ž

Moje divljenje pilotu koji radi balet u letu Dragan Zlokas 37 klasa VVA ,

Moj naklon momče najbolji akrobatski let s tim divnim avionom koji pamtim u mom životu.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs

Send this to a friend