AERO.bg: Bugarska najverovatnije kupuje Talesove vojne osmatračke radare

19. mar 2024

[RAT U UKRAJINI] Masovni ukrajinski napadi na Rusiju, pritisak ruskih snaga na ukrajinsku PVO, prva ovogodišnja vojna pomoć SAD Ukrajini

15. mar 2024

[ANALIZA] Srbija je obnovila transportnu avijaciju, ali posao nije završen: Hoće li se zameniti i najstariji avion u RV i PVO – laki transporter An-2?

15. mar 2024

Hrvatska potpisala ugovor za dodatnih 8 helikoptera UH-60M

13. mar 2024

[REPORTAŽA] U Avijacijskom Muzeju Malte

13. mar 2024

Vučić: Cilj da do kraja godine imamo 5.000 dronova-kamikaza Komarac, ispitivanje planirajućih avio-bombi za Orao i MiG-29 ako treba u Egiptu

11. mar 2024

[RAT U UKRAJINI] Ukrajina će u ovoj godini pokušati sa novom kontraofanzivom, ruska Crnomorska flota ostala bez još jednog vrednog broda

8. mar 2024

[ANALIZA] Srbija je nabavila veliki broj vojnih helikoptera, ali najmanje onih najpotrebnijih

8. mar 2024

Balkanska bezbednosna mreža: Izraelski sistem za ciljanje manjih dronova SMASH 3000 u naoružanju Vojske Srbije

5. mar 2024

Albaniji isporučene turske izviđačko-borbene besposadne letelice Bajraktar

4. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Premijera najvećeg FPV drona kompanije PRDC do sada: Mantis sa minom kalibra 120 milimetara

1. mar 2024

[RAT U UKRAJINI] Rusija koristi hipersonične rakete Cirkon, čeka se odluka Švedske o slanju borbenih aviona Gripen Ukrajini

1. mar 2024

[ANALIZA] Koliko se vojnih aviona i helikoptera proizvede i isporuči ruskoj vojsci?

28. feb 2024

Vijesti: Crna Gora namerava da nabavi novi laki prenosni sistem PVO, razmišlja se i o nabavci anti-dron sistema

27. feb 2024

[RAT U UKRAJINI] Obaranje još jednog ruskog A-50, pad Avdejevke, prvi ukrajinski piloti F-16 završavaju obuku na leto

24. feb 2024

Mađarska nabavlja još četiri švedska višenamenska borbena aviona Gripen

23. feb 2024

Vojska Srbije prvi put prikazala Repelent, državni vrh misli da Hrvatskoj neće biti prodate rakete Meteor, najavljena serijska proizvodnja FPV dronova

15. feb 2024

Tales za Tango Six: Ground Master radari se mogu integrisati i sa PVO sistemima istočnog porekla

13. feb 2024

Srbiji isporučen još jedan helikopter H145M, ovog puta stigao VIP primerak

12. feb 2024

Vojne varijante aviona AT-802: Od ubijanja komaraca do ubijanja ljudi i tehnike

12. feb 2024
Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“ i Ministarstvo odbrane pokreću projekat “Biću pilot“: Besplatna pripremna nastava i sat vremena leta motornom jedrilicom
Projekatom je predviđena pripremna nastava i letenje za 40 najboljih kandidata starosti od 16 fo 18 godina / Foto: Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“

Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“ i Ministarstvo odbrane pokreću projekat “Biću pilot“: Besplatna pripremna nastava i sat vremena leta motornom jedrilicom

Aero-klub „Vazduhoplovci Niša“ saopštio je danas da poziva mlade da učestvuju u projektu „Biću pilot“ koji pokreću uz podršku Ministarstva odbrane. Zainteresovanim momcima i devojkama će u okviru projekta biti obezbeđena uvodna nastava o pozivu civilnog i vojnog pilota kao i besplatni letovi motornom jedrilicom.

Kako se navodi u saopštenju, realizacijom projekta, koji je predviđen za 40 kandidata životne dobi 16-18 godina, očekuje se veća motivisanost i lakša opredeljenost mladih za poziv pilota, a projekat će sprovesti civilni i vojni piloti.

Zainteresovani mogu prijaviti najkasnije do 07.10.2022. putem linka – https://bit.ly/3dQDARS

– Kandidat nakon prijave putem elektronske pošte dobija povratni mejl sa linkom na kome će popuniti upitnik i isti dostaviti najkasnije do 08.10.2022. čime se smatra prijavljenim. Selekcija prijavljenih će biti izvršena do 12.10.2022. nakon čega će biti obavešteno samo 40 prvoplasiranih kandidata. U slučaju otkazivanja jednog od kandidata, biće pozvan naredni rangirani kandidat.

Letovi motornom jedrilicom, će se odvijati na aerodrom „Konstantin Veliki“ u Nišu ili na aerodromu Blace, u periodu od 16.10-20.11.2022. u zavisnosti vremenskih uslova, uslova vazdušnog saobraćaja i mogućnosti kandidata. Trajanje leta je 60 minuta, a u ovom segmentu kandidat će biti u potpunosti aktivan učesnik. Trajanje teoretske nastave je ukupno pet nastavnih časova u jednom danu, vikendom. Realizacija leta sa pripremama i analizom je takođe vikendom. Troškove prevoza i ishrane kandidat snosi sam. – stoji u saopštenju Aero-kluba „Vazduhoplovci Niša“.

Za dodatne informacije možete se obratiti putem email-a: akvazduhoplovcinisa@gmail.com

„Biću pilot“ po svemu sudeći još je jedan u nizu projekata u kojima Ministarstvo odbrane Srbije nastoji da zainteresuje, motiviše i podstakne mlade da jednom možda postanu vojni piloti. Tako je prošle godine na aerodromu Divci realizovan projekat „Buđenje vazduhoplovnog jedriličarstva u Srbiji“, a ove godine je pokrenut projekat „Pridruži se vazduhoplovstvu 2022“.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor