Kako je Tango Six juče javio, drugi Embraer koji će se pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika na putu je prema Evropi.
Embraer E195AR N361AZ fotografisan je juče na aerodromu Kefavlik nakon svog prvog lega relociranja u Evropu. AR je skraćenica od „Advanced Range“. Embraer svoje E195 nudi u tri verzije: standardna (STD), Long-Range (LR) i Advanced Range (AR). Advanced range verzija je zapravo long-range ali sa ojačanjima strukture koji letelici omogućuju povećanje maksimalne težine na poletanju (MTOW) što se prevodi na povećanje kapaciteta u kontekstu nosivosti plaćenog tereta (putnika i prtljaga). AR ima za 743 kilometra veći dolet od LR (ukupno 4.077 kilometara).
Ovaj Embraer biće prvi koji je ofarban u kompletan Er Srbijin livery, za razliku od delimičnog rešenja koje je primenjeno na prvom E190.
Kako je Tango Six javio krajem juna, Er Srbija je odlučila da Embraeri postanu dugoročno rešenje koje će zakrpiti rupu u kapacitetu tokom najvećeg širenja u istoriji ovog avio-prevoznika.
Kako je prekjuče izvestio ExYu Aviation, E195 se nakon isporuke Marathonu očekuje u saobraćaju od 12. avgusta. E195 biće 23. letelica u floti kompanije i njen četvrti tip.
Kako smo ranije izvestili, Er Srbijin plan je da u nekom trenutku počne sa obukom svojih posada za ovaj tip i nastavi da ga koristi po „dry-lease“ principu. Do tada, kako je Avioportal izvestio, prvi turnus Er Srbijinih posada činiće nekadašnje posade Er Montenegra.
Miki
Dva puta sam leteo Embraerom, i pamtim ih kao veoma tihe, udobne, sa odličnim prostorom između sedišta i vrlo lepim dizajnom enterijera…
E sada, možda je poenta što su vezni letovi njima tada bili neki matori Boing-ovi ofucani iznutra, spremni bar za ozbiljan refresh enterijera, pa je možda zato utisak leta Embraerom bio toliko pozitivan.
Dejan
Leteo Belavia-im E195 bila je neka „sardina“ konfiguracija, tako da nisam bio baš oduševljen ponudom prostora.
Nemanja
Leteo Embraerom u Americi, od Pittsburgha do Chicago O’Hara aerodroma. Fantastičan, brz avion. Raspored sedišta u avionu odličan. Air Serbia da je pametna da uzme bar još 5, 6 ovakvih aviona (i to baš E195 – E2 Profit Hunter), razvaliće celu konkurenciju u regionu i nastaviti da jačaju.
Markus1463
Prelep avion, prelep zaista. Samo još da AS sada uradi i makete Embraera E 190 i 195 u 1/200 (Lomax gmbh) i top. Svaka čast, samo napred Air Serbia!
Golub
Avion upravo preleće u Atinu.
Air Pudding
Leteh sa Air Dolomiti E195 za Minhen i avion je fantazija iz ugla putnika mojih skromnih dimenzija 180cm sa 78kg. Kvalitet materijala sedišta i plastike u kabini je kao u Airbusu bukvalno nema nikakve razlike da nisam znao čime letim rekao bih A319 sa 2-2 konfiguracijom. Plus u odnosu na Airbus su mu veći prozori.
Srkiboy
BOMBONA!!
Petar
Bravo !
Dusan KG
Juce 2. avgusta imali problema sa e 190 otkazani letovi iz Hamburga i Tirane i atr otisao u Milano. Prelepa je livreja, leteo sam boingom ,erbasom 320 i atr-om 72-600 vidim na Flajradaru da su izuzetno brzi i da brzo vrse rotacije.Sledeci let nadam se sa embaerom e -195
Vesko
Letio Lufthansinim E195 puno puta. Jako fin i udoban avion.