Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

[EKSKLUZIVNO] Porodica Vlašić biće prvi civilni operater Air Tractor aviona u regiji: Prvi AT-504 sleće u Osijek u avgustu

10. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

29. maj 2024

Air France najavio proširenje mreže letova za zimsku sezonu 2024-2025

22. maj 2024

Avio-kompanija u kojoj patike postaju deo uniforme

26. apr 2024

Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

24. apr 2024

SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145

22. apr 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin ICAO kursa za nacionalne instruktore u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu

20. apr 2024
[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195
Prvi Er Srbijin Embraer E195 u kompletnom liveryju / Foto: Eythor Arnason

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

Kako je Tango Six juče javio, drugi Embraer koji će se pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika na putu je prema Evropi.

Embraer E195AR N361AZ fotografisan je juče na aerodromu Kefavlik nakon svog prvog lega relociranja u Evropu. AR je skraćenica od „Advanced Range“. Embraer svoje E195 nudi u tri verzije: standardna (STD), Long-Range (LR) i Advanced Range (AR). Advanced range verzija je zapravo long-range ali sa ojačanjima strukture koji letelici omogućuju povećanje maksimalne težine na poletanju (MTOW) što se prevodi na povećanje kapaciteta u kontekstu nosivosti plaćenog tereta (putnika i prtljaga). AR ima za 743 kilometra veći dolet od LR (ukupno 4.077 kilometara).

Ovaj Embraer biće prvi koji je ofarban u kompletan Er Srbijin livery, za razliku od delimičnog rešenja koje je primenjeno na prvom E190.

Kako je Tango Six javio krajem juna, Er Srbija je odlučila da Embraeri postanu dugoročno rešenje koje će zakrpiti rupu u kapacitetu tokom najvećeg širenja u istoriji ovog avio-prevoznika.

Kako je prekjuče izvestio ExYu Aviation, E195 se nakon isporuke Marathonu očekuje u saobraćaju od 12. avgusta. E195 biće 23. letelica u floti kompanije i njen četvrti tip.

Kako smo ranije izvestili, Er Srbijin plan je da u nekom trenutku počne sa obukom svojih posada za ovaj tip i nastavi da ga koristi po „dry-lease“ principu. Do tada, kako je Avioportal izvestio, prvi turnus Er Srbijinih posada činiće nekadašnje posade Er Montenegra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Dva puta sam leteo Embraerom, i pamtim ih kao veoma tihe, udobne, sa odličnim prostorom između sedišta i vrlo lepim dizajnom enterijera…

E sada, možda je poenta što su vezni letovi njima tada bili neki matori Boing-ovi ofucani iznutra, spremni bar za ozbiljan refresh enterijera, pa je možda zato utisak leta Embraerom bio toliko pozitivan.

Odgovori
De

Leteo Belavia-im E195 bila je neka „sardina“ konfiguracija, tako da nisam bio baš oduševljen ponudom prostora.

Odgovori
Ne

Leteo Embraerom u Americi, od Pittsburgha do Chicago O’Hara aerodroma. Fantastičan, brz avion. Raspored sedišta u avionu odličan. Air Serbia da je pametna da uzme bar još 5, 6 ovakvih aviona (i to baš E195 – E2 Profit Hunter), razvaliće celu konkurenciju u regionu i nastaviti da jačaju.

Odgovori
Ma

Prelep avion, prelep zaista. Samo još da AS sada uradi i makete Embraera E 190 i 195 u 1/200 (Lomax gmbh) i top. Svaka čast, samo napred Air Serbia!

Odgovori
Go

Avion upravo preleće u Atinu.

Odgovori
Ai

Leteh sa Air Dolomiti E195 za Minhen i avion je fantazija iz ugla putnika mojih skromnih dimenzija 180cm sa 78kg. Kvalitet materijala sedišta i plastike u kabini je kao u Airbusu bukvalno nema nikakve razlike da nisam znao čime letim rekao bih A319 sa 2-2 konfiguracijom. Plus u odnosu na Airbus su mu veći prozori.

Odgovori
Sr

BOMBONA!!

Odgovori
Pe

Bravo !

Odgovori

Juce 2. avgusta imali problema sa e 190 otkazani letovi iz Hamburga i Tirane i atr otisao u Milano. Prelepa je livreja, leteo sam boingom ,erbasom 320 i atr-om 72-600 vidim na Flajradaru da su izuzetno brzi i da brzo vrse rotacije.Sledeci let nadam se sa embaerom e -195

Odgovori
Ve

Letio Lufthansinim E195 puno puta. Jako fin i udoban avion.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs