Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024

Američki magazin „Global Traveler“ proglasio Er Srbiju za „Najbolju avio-kompaniju u Istočnoj Evropi“ u 2024. godini

1. dec 2024

Nakon 17 meseci rekonstrukcije glavna pista aerodroma „Nikola Tesla“ ponovo u funkciji

28. nov 2024

[INTERVJU] Direktor Menzis grupe Filip Joeinig o poslovanju u Beogradu i širenju u regiji

28. nov 2024

[CAPA konferencija u Beogradu] Podaci o vazduhoplovnoj industriji u 2024: Složena slika oporavka, izazova i transformacije

27. nov 2024

San Dijego, Džordžtaun i Hajderabad nove destinacije KLM-a

26. nov 2024

Er Srbija počela sa upotrebom održivog avio-goriva na letovima od Pariza

25. nov 2024

Vučić o štrajku dela zaposlenih u SMATSA-i: „Oblasna kontrola nečega se pobunila pa hoće veće pare, imaju 7000 evra platu pa štrajkuju“

26. okt 2024

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024
[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195
Prvi Er Srbijin Embraer E195 u kompletnom liveryju / Foto: Eythor Arnason

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

Kako je Tango Six juče javio, drugi Embraer koji će se pridružiti floti srpskog nacionalnog avio-prevoznika na putu je prema Evropi.

Embraer E195AR N361AZ fotografisan je juče na aerodromu Kefavlik nakon svog prvog lega relociranja u Evropu. AR je skraćenica od „Advanced Range“. Embraer svoje E195 nudi u tri verzije: standardna (STD), Long-Range (LR) i Advanced Range (AR). Advanced range verzija je zapravo long-range ali sa ojačanjima strukture koji letelici omogućuju povećanje maksimalne težine na poletanju (MTOW) što se prevodi na povećanje kapaciteta u kontekstu nosivosti plaćenog tereta (putnika i prtljaga). AR ima za 743 kilometra veći dolet od LR (ukupno 4.077 kilometara).

Ovaj Embraer biće prvi koji je ofarban u kompletan Er Srbijin livery, za razliku od delimičnog rešenja koje je primenjeno na prvom E190.

Kako je Tango Six javio krajem juna, Er Srbija je odlučila da Embraeri postanu dugoročno rešenje koje će zakrpiti rupu u kapacitetu tokom najvećeg širenja u istoriji ovog avio-prevoznika.

Kako je prekjuče izvestio ExYu Aviation, E195 se nakon isporuke Marathonu očekuje u saobraćaju od 12. avgusta. E195 biće 23. letelica u floti kompanije i njen četvrti tip.

Kako smo ranije izvestili, Er Srbijin plan je da u nekom trenutku počne sa obukom svojih posada za ovaj tip i nastavi da ga koristi po „dry-lease“ principu. Do tada, kako je Avioportal izvestio, prvi turnus Er Srbijinih posada činiće nekadašnje posade Er Montenegra.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Mi

Dva puta sam leteo Embraerom, i pamtim ih kao veoma tihe, udobne, sa odličnim prostorom između sedišta i vrlo lepim dizajnom enterijera…

E sada, možda je poenta što su vezni letovi njima tada bili neki matori Boing-ovi ofucani iznutra, spremni bar za ozbiljan refresh enterijera, pa je možda zato utisak leta Embraerom bio toliko pozitivan.

Odgovori
De

Leteo Belavia-im E195 bila je neka „sardina“ konfiguracija, tako da nisam bio baš oduševljen ponudom prostora.

Odgovori
Ne

Leteo Embraerom u Americi, od Pittsburgha do Chicago O’Hara aerodroma. Fantastičan, brz avion. Raspored sedišta u avionu odličan. Air Serbia da je pametna da uzme bar još 5, 6 ovakvih aviona (i to baš E195 – E2 Profit Hunter), razvaliće celu konkurenciju u regionu i nastaviti da jačaju.

Odgovori
Ma

Prelep avion, prelep zaista. Samo još da AS sada uradi i makete Embraera E 190 i 195 u 1/200 (Lomax gmbh) i top. Svaka čast, samo napred Air Serbia!

Odgovori
Go

Avion upravo preleće u Atinu.

Odgovori
Ai

Leteh sa Air Dolomiti E195 za Minhen i avion je fantazija iz ugla putnika mojih skromnih dimenzija 180cm sa 78kg. Kvalitet materijala sedišta i plastike u kabini je kao u Airbusu bukvalno nema nikakve razlike da nisam znao čime letim rekao bih A319 sa 2-2 konfiguracijom. Plus u odnosu na Airbus su mu veći prozori.

Odgovori
Sr

BOMBONA!!

Odgovori
Pe

Bravo !

Odgovori

Juce 2. avgusta imali problema sa e 190 otkazani letovi iz Hamburga i Tirane i atr otisao u Milano. Prelepa je livreja, leteo sam boingom ,erbasom 320 i atr-om 72-600 vidim na Flajradaru da su izuzetno brzi i da brzo vrse rotacije.Sledeci let nadam se sa embaerom e -195

Odgovori
Ve

Letio Lufthansinim E195 puno puta. Jako fin i udoban avion.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs