DCV priprema sistem nadzora i regulacije civilnih dronova: Potpisan sporazum sa Geodetskim zavodom

16. maj 2024

[POSLEDNJA VEST] Vučić: Razgovaramo sa neimenovanom kineskom kompanijom o „letećim taksijima“

8. maj 2024

Srbija želi da potpiše Memorandum o razumevanju sa Erbasom za projekat razvoja „letećih taksija“

26. apr 2024

[REPORTAŽA] Turska na vežbi u Severnoj Makedoniji prvi put u inostranstvu predstavila svoje nove vatrogasne avione Air Tractor AT-802 Fire Boss

21. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Iza scene vežbe helikopterskog spasavanja MUP-a i GSS-a: Kako leteti Erbasov helikopter kada otkaže jedan motor a na dizalici se nalazi povređeni skijaš

12. mar 2024

Majka ubijenog đaka škole „Vladislav Ribnikar“ obeležila njegov 15. rođendan na aerodromu „13. maj“ kod Zemun Polja

5. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Kompanije Er Pink, Er Emeralds i Star Flaj Vings ipak same podnele zahtev za brisanje svojih AOC-a ali tek nakon eskalacije tokom EASA odita

1. mar 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva suspendovao AOC sertifikate avio-kompanijama Er Pink, Er Emeralds er i Er Poš

28. feb 2024

EASA povodom navodne suspenzije operacija kompanije Er Pink: „Nikada ne komentarišemo ukidanja autorizacije operaterima iz zemalja van EU, za nadzor u Vašoj zemlji nadležan je DCV“

27. feb 2024

Proslava Dana državnosti: Zabeležen najveći broj dronova na jednoj lokaciji u istoriji srpskog vazdušnog prostora

15. feb 2024

Sin stradalog pilota prodaje proizvodnju ultra-lake letelice Eskval

14. feb 2024

[ANALIZA] Protivpožarni avion AT-802: Kad helikopteri nisu adekvatni

6. feb 2024

Bugarskoj isporučen prvi AW109 helikopter za HEMS službu

2. feb 2024

[FOTO REPORTAŽA] Kako je Helikopterska jedinica MUP-a Srbije gasila požar u Bloku 70 na Novom Beogradu: “Vatreno“ krštenje ruskog Kamova

24. jan 2024

Utva prodala prvu Sovu kupcu u Meksiku

6. jan 2024

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

30. nov 2023

[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

24. nov 2023

Nekoliko srpskih sportskih aerodroma privremeno zatvoreno, Direktorat civilnog vazduhoplovstva objašnjava za Tango Six zbog čega

7. nov 2023

„Pilot na jedan dan“: Aero-klub Valjevo i Ministarstvo odbrane ponovo besplatno motivišu mlade da postanu piloti

26. okt 2023

[FOTO] „Sky Wings“ fly-in na aerodromu Maribor: Egmont Aviation predstavio svoj portfolio

24. okt 2023
[NAJAVA] Aero-klub Trstenik zove jedriličare iz bivše Jugoslavije: Peti po redu međunarodni Blanik kup u septembru
"Cilj naše manifestacije je podsticaj mladih da se bave vazduhiplovstvom, razmena iskustava, veština među postojećim pilotima i druženje / Foto: Aleksa Mladenović

[NAJAVA] Aero-klub Trstenik zove jedriličare iz bivše Jugoslavije: Peti po redu međunarodni Blanik kup u septembru

Kako je danas saopšteno iz aero-kluba Trstenik, peti po redu međunarodni Blanik kup održaće se na trsteničkom aerodromu od 15. do 17. septembra.

Kako je za Tango Six portal kazao organizator takmičenja Dejan Sarić i ove godine se očekuje tradicionalno veliki odaziv:

– Obično nam se prijavi od 40 do 50 takmičara iz raznih krajeva bivše Jugoslavije. Prošle godine učestvovali su takmičari i iz Rusije i Ukrajine.

Zadatak takmičara je sletanje na obeleženo ciljno mesto sa što kraćim zaustavljanjem a da se pritom ispoštuju pravila, da se ne dodirne prvo repom, da se ne sleti grubo, da se jedrilica jakim intezivnim.kočenjem ne nabije na nos.

Ako je „53“ onda su Blanici / Foto: Aero-klub Trstenik

Ove godine se razmatra promena cilja na koji treba sleteti, koji će biti obeležen platnom gde treba dodirnuti i platnom gde se treba zaustaviti.

Cilj naše manifestacije je podsticaj mladih da se bave vazduhiplovstvom, razmena iskustava, veština među postojećim pilotima i druženje. Tradicionalno lepa atmosfera koja kulminira svečanom završnicom i dodelom pehara, medalja i priznanja. – rekao je Sarić za Tango Six

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

PS

Lepo. Valjalo bi i neki tekst o tome kako se može postati jedriličar i slično. Kad sam ja bio klinja mogao sam da dubim na glavi bila nemoguća misija. Vreme kriza, ratova i ostalih lepota širom exYU.

Odgovori
Dj

Uclanis se u neki klub i uradis PPL-C. Nekad je za omladinu to islo besplatno, pre 35 godina. Moralo se ipak i tada u klubu letenje „zaraditi“, recimo ucescem na razlicitim „radnim akcijama“. Danas dozvola verovatno kosta da se dobije par hiljada evra.

Mi

Postoji kurs za jedriličarstvo. Na aerodromu Čenej kod Novog Sada se organizuje teoretska i praktična obuka. Načini obuke koja se sprovodi se razlikuju. intenzivna obuka podrazumeva svakodnevno učenje sa letenjem i provođenjem celodnevnog vremena na aerodromu u kontinuitetu od nekih dvadesetak dana. Drugi način je letenje jednom ili dva puta nedeljno, obično vikendom uz celodnevnu obuku.Cena kursa je oko 2000-2500 evra. Ukoliko ste u blizini možete nam se već sada pridružiti u kursu letenja jedrilicom.
Pozdrav!

Ra

To je pitanje za novinara portala….DTO AeroklubValjevo radi obuke za pilota jedrilice i prosirenje prava na motorne jedrilice TMG…prosle godine preko 20 kandidata letelo….

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs