Proslava Dana državnosti: Zabeležen najveći broj dronova na jednoj lokaciji u istoriji srpskog vazdušnog prostora

15. feb 2024

Sin stradalog pilota prodaje proizvodnju ultra-lake letelice Eskval

14. feb 2024

[ANALIZA] Protivpožarni avion AT-802: Kad helikopteri nisu adekvatni

6. feb 2024

Bugarskoj isporučen prvi AW109 helikopter za HEMS službu

2. feb 2024

[FOTO REPORTAŽA] Kako je Helikopterska jedinica MUP-a Srbije gasila požar u Bloku 70 na Novom Beogradu: “Vatreno“ krštenje ruskog Kamova

24. jan 2024

Utva prodala prvu Sovu kupcu u Meksiku

6. jan 2024

Lisičji Jarak ponovo otvoren za saobraćaj generalne avijacije

30. nov 2023

[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

24. nov 2023

Nekoliko srpskih sportskih aerodroma privremeno zatvoreno, Direktorat civilnog vazduhoplovstva objašnjava za Tango Six zbog čega

7. nov 2023

„Pilot na jedan dan“: Aero-klub Valjevo i Ministarstvo odbrane ponovo besplatno motivišu mlade da postanu piloti

26. okt 2023

[FOTO] „Sky Wings“ fly-in na aerodromu Maribor: Egmont Aviation predstavio svoj portfolio

24. okt 2023

[NAJAVA] Fly-in na mariborskom aerodromu: Kompanija Egmont Aviation poziva avijatičare na promociju Diamond i JMB letelica

18. okt 2023

[POSAO] Prince aviation traži kopilote i kapetane

2. okt 2023

[POSLEDNJA VEST] Udes jedrilice iznad Željave u Bosni i Hercegovini, pilot poginuo

27. sep 2023

Srpski registar vazduhoplova uskoro bogatiji za još jednog Falkona starije serije „50“

27. sep 2023

Blanik kamp-kup Trstenik 2023: Do sada najmasovnije takmičenje, gosti od Rusije do Bihaća

21. sep 2023

DCV inicira izradu softvera za automatizaciju prijave i najave leta za dronove; Najavljena reforma propisa za snimanje iz vazduha

20. sep 2023

[INTERVJU] Kako je makedonska jedrilica Ilindenka spašena iz Muzeja vazduhoplovstva u Beogradu radi restauracije u Skoplju

20. sep 2023

Aero-miting Skoplje 2023: Najinteresantnija vazduhoplovna manifestacija ove godine

19. sep 2023

[POSLEDNJA VEST] Galeb G-2A izleteo sa piste nekon sletanja u Italiji

18. sep 2023
[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja
Prince Aviation se održavanjem bavi već više od 15 godina / Foto: Prince Aviation

[POSAO] Prince Aviation traži vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila za svoju sledeću etapu širenja

Nakon što je direktor Prince Aviationa Vladimir Jovanović nagovestio za Tango Six u Dubaiju da će kompanija uskoro objaviti planove za svoju sledeću fazu širenja poslovanja, danas je detaljnije saopšteno kako će to izgledati.

Iz kompanije pozivaju vazduhoplovne tehničare i inženjere svih profila da im se pridruže. Žele da svoj tim prošire i pojačaju:

– Dobrodošli su stručnjaci svih specijalnosti i za linijsko i za bazno održavanje i aviona i sistema (B1), elektronske opreme (B2) i komponenti (C) kao i inženjeri za planiranje održavanja (C) i kontinualnu plovidbenost.

Ne samo to, vrata Prince Aviationa nisu zatvorena za mlade kadrove željne sticanja iskustva i usavršavanja. Naprotiv, i najmlađi vazduhoplovci željni učenja i usavršavanja mogu imati svoje mesto u našem timu. Kompanija je, u stručnim krugovima, poznata po tome da daje priliku mladim i ambicioznim kolegama željnim dokazivanja i napredovanja. U hangarima danas i dalje rade oni koji su pre 15 godina na vrata zakucali bez ikakvog prethodnog radnog iskustva a koji su danas pravi majstori svog zanata.

Održavanje vazduhoplova je oblast i struka sa svetlom budućnošću i Prince Aviation sadašnjim i budućim članovima svog tima garantuje rad u mladom, a iskusnom kolektivu, u dinamičnom okruženju u kome su bezbednost i sigurnost na prvom mestu. Mogućnosti za napredak i usavršavanje su takve da će podržati želje i najambicioznijih i da će krajnji dometi zavisti samo i isključivo od samog kandidata. Posao avio-mehaničara je moguće opisati i definisati u nekoliko rečenica i stručnih izraza i to je isto svuda u svetu. Ono što u Prince Aviationu može biti drugačije je da skoro ni jedan dan na poslu neće biti isti jer ćete se u svom radu sretati sa rešavanjem kvarova gde do izražaja dolaze i znanje i spretnost, i kreativnost i požrtvovanost. I kada sami budete na avionu, podrška celog tima će uvek biti tu, bilo da se radi u matičnom hangaru ili je intervencija na nekom malom evropskom aerodromu. – poručuju iz Princa.

Prince je najveća organizacija za održavanje poslovnih aviona i aviona generalne avijacije u jugoistočnoj Evropi / Foto: Prince Aviation

Prince Aviation se održavanjem bavi već više od 15 godina, a uspon je počet osvajanjem linijskog održavanja tipova vazduhoplova koje je kompanija tada koristila u avio-taksi saobraćaju. Vremenom obim poslova se širio, tim je bio sve brojniji a iskustvo je neprekidno raslo. Sa tim i mogućnosti, tako da je Prince Aviation već više od decenije nosilac svih potrebnih Uverenja o osposobljenosti kako od Direktorata Civilnog Vazduhoplovstva Republike Srbije, tako i evropske Agencije za bezbednost vazduhoplovstva (EASA). Ne samo to, Prince Aviation je prepoznat od najvećih imena vazduholovne industrije u svom segmentu. Ako pomenemo imena Cesne, Prat i Vitnija ili Garmina malo ko za njih nije čuo.

Danas, Prince Aviation se može pohvaliti da u održavanju poslovnih aviona ne postoji zadatak i izazov kome nisu dorasli i za koji nisu spremni. U hangaru na aerodromu Beograd se rade i najkomplikovanije modifikacije aviona iz familije „Cessna Citation“ ali i popravke kakve nisu rađene van fabričkih pogona proizvođača.

– Prince Aviation je najveća organizacija za održavanje poslovnih aviona i aviona generalne avijacije u jugoistočnoj Evropi, a svojim mogućnostima i znanjem može da odgovori bilo kom izazovu u svom poslu i stane rame uz rame i najvećim imenima u ovom poslu bilo gde u svetu. Rad stručnih timova srpske kompanije prepoznat je i od strane najvećih svetskih proizvođača kako vazduhoplova, tako i motora i opreme.

Priča o ambicijama i daljem razvoju se tu ne zaustavljaju i spremamo se za novo poglavlje o kojima ćete tek čitati na ovim stranama u vremenu koje dolazi. – najavljuju iz kompanije.

Ovo jeste oglas za posao i ukoliko ste se pronašli i prepoznali u ovim redovima ili želite da sebi osigurate budućnost u struci koja ima svetlu budućnost javite se Prince Aviationu tako što ćete poslati svoju radnu biografiju na careers@princeaviation.com. U prethodnim redovima sadržano je sve ono što u jedan klasičan oglas za posao ne bi stalo, i to bi izgledalo ovako:

 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs