„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024
Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra
MTU Serbia uskoro će se u punom kapacitetu priključiti realizaciji posla koji je, na globalnom nivou, već ugovoren u vrednosti od skoro 22 milijarde evra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

Kompanija MTU Aero Engines, koja kroz svoje postrojenje u Novoj Pazovi posluje kao MTU Maintenance Serbia, objavila je poslovne rezultate na nivou grupacije za prvu polovinu godine i oni su, malo je reći, impresivni.

Za samo prvih šest meseci ove godine MTU je prihodovao 3,1 milijardu evra, što predstavlja povećanje od 25% u odnosu na prošlu godinu. Profit gupe za prvih šest meseci ove godine je sa prošlogodišnjih 209 miliona evra u istom periodu povećan na 405 miliona evra.

Kako je Tango Six već izveštavao, postrojenje MTU-a u Srbiji je u konstantnoj potrazi za kadrom – .

Kada se rezultati MTU-a podele na specijalizovane sektore kompanije, deo koji se bavi proizvodnjom delova i komponenata za avionske motore povećao je svoje prihode za 40% na 832 miliona evra. Najsupešniji program u ovom domenu i polugodišnjem periodu bio je PW1100G-JM motor koji pogoni jedan od trenutno najprodavanijih uskotrupnih putničkih aviona A320neo.

MTU će u Srbiji reparirati delove 16 različitih tipova avionskih motora / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Prihod od održavanja, odnosno reparacije delova avionskih motora povećan je za 22% sa 1,7 milijardi na 2,1 milijardu evra u prvoj polovini godine. Najisplativiji motori za opravku su PW1100G-JM za neo i V2500 za „classic“ A320 familiju. Ipak, kako kompanija konstatuje, GTF motori predstavljaju najveći rast u ovom segmentu i predstavljaju jasnu budućnost u pogledu udela u ukupnom poslu. Vodeća globalna postrojenja grupe trenutno su u Kini i Poljskoj, do trenutka kada se za reparaciju i motora novije tehnologije u potpunosti ne osposobi MTU Maintenance Serbia u Novoj Pazovi. Detaljnije o ovom planu i činjenici da će srpsko postrojenje, tehnološki gledano, biti najmodernije na svetu u okviru MTU-a pričao je njegov direktor Rajner Beker ekskluzivno za Tango Six.

Rast industrije u civilnom segmentu koji ne posustaje garantuje kompaniji MTU posao i u budućnosti, budući da trenutno ugovoreni poslovi reparacije motora iznose 21,9 milijardi evra. Ovde i dalje dominiraju stariji V2500 i GTF PW1000G familija, posebno PW1100G-JM. Ovaj „backlog“ ne uključuje preko milijardu evra ugovorenog posla koji je potvrđen na ovogodišnjem Buržeu.

MTU je, na globalnom nivou, uvećao radnu snagu za 5% u prvoj polovini godine na 11.823 zaposlena.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs