[PRVE FOTOGRAFIJE] Treći Embraer u bojama Er Srbije

26. sep 2023

Željko Mitrović najavio ulazak Er Pinka u redovni avio-saobraćaj: „U narednih 6 meseci ćemo probati da se okušamo u regionalnom „low-cost“ saobraćaju sa Embraerima“

25. sep 2023

Vazduhoplovna akademija i indijska avio-kompanija Džet vingz ervejz potpisali ugovor o obuci pilota: Cilj je obuka 800 indijaca u Vršcu u narednih 5 godina

21. sep 2023

[EKSKLUZIVNO] Prvi renderi izgleda novog dela putničkog terminala aerodroma „Konstantin Veliki“ u Nišu i planirana proširenja infrastrukture

14. sep 2023

Er Frans slavi 90. rođendan: Od Pariza do Beograda 11 sati

1. sep 2023

Kurs namenjen savladavanju straha od letenja ponovo u Zagrebu: Teorijska predavanja i praktični let u putničkom avionu protiv avio-fobije

24. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Poznati srpski pilot Živadinović nudi rešenje za srpsko letačko osoblje: EASA medical pregledi na granici Hrvatske i Srbije u Iloku

23. avg 2023

Er Srbija vraća u državni budžet 20 miliona evra, ističe istorijske rekorde u ostvarenom saobraćaju

10. avg 2023

Najstariji živi srpski pilot danas puni 100 godina: Avram Avramović i njegovih 22.000 sati u vazduhu

10. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Danas završena prva domaća konverzija puničkog u kargo avion u Jat Tehnici; Prve fotografije

9. avg 2023

Er Montenegro dobio IATA kod

7. avg 2023

Boingova procena potrebe za pilotima i mehaničarima: Do 2042. godine trebaće ih – baš baš baš mnogo

3. avg 2023

[EKSKLUZIVNO] Prva fotografija prvog Er Srbijinog Embraera E195

2. avg 2023

[POSLEDNJA VEST] Stiže prvi Embraer E195 za Er Srbiju

1. avg 2023

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

31. jul 2023

GoldAir prvi hendler koji se širi na „Nikoli Tesli“ nakon liberalizacije tržišta

27. jul 2023

Izmena Zakona o vazdušnom saobraćaju zbog haotične letnje sezone i spisak svih mogućih vazduhoplovnih grehova

25. jul 2023

[EKSKLUZIVNO] Rajner Beker, direktor MTU Serbia za Tango Six: Postrojenje u Novoj Pazovi biće najmodernije na svetu

19. jul 2023

Makedonska kontrola letenja kupila Rohde & Schwarz sistem glasovne komunikacije

12. jul 2023

[POSLEDNJA VEST] Direktorat civilnog vazduhoplovstva doneo odluku o slobodnom pristupu hendling tržištu na „Nikoli Tesli“

11. jul 2023
Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra
MTU Serbia uskoro će se u punom kapacitetu priključiti realizaciji posla koji je, na globalnom nivou, već ugovoren u vrednosti od skoro 22 milijarde evra / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

Šestomesečni poslovni rezultati MTU-a na globalnom nivou: Novu Pazovu očekuje deo od ukupno ugovorenog posla vrednosti do 20 milijardi evra

Kompanija MTU Aero Engines, koja kroz svoje postrojenje u Novoj Pazovi posluje kao MTU Maintenance Serbia, objavila je poslovne rezultate na nivou grupacije za prvu polovinu godine i oni su, malo je reći, impresivni.

Za samo prvih šest meseci ove godine MTU je prihodovao 3,1 milijardu evra, što predstavlja povećanje od 25% u odnosu na prošlu godinu. Profit gupe za prvih šest meseci ove godine je sa prošlogodišnjih 209 miliona evra u istom periodu povećan na 405 miliona evra.

Kako je Tango Six već izveštavao, postrojenje MTU-a u Srbiji je u konstantnoj potrazi za kadrom – detalje možete videti ovde.

Kada se rezultati MTU-a podele na specijalizovane sektore kompanije, deo koji se bavi proizvodnjom delova i komponenata za avionske motore povećao je svoje prihode za 40% na 832 miliona evra. Najsupešniji program u ovom domenu i polugodišnjem periodu bio je PW1100G-JM motor koji pogoni jedan od trenutno najprodavanijih uskotrupnih putničkih aviona A320neo.

MTU će u Srbiji reparirati delove 16 različitih tipova avionskih motora / Foto: Dušan Atlagić, Tango Six

Prihod od održavanja, odnosno reparacije delova avionskih motora povećan je za 22% sa 1,7 milijardi na 2,1 milijardu evra u prvoj polovini godine. Najisplativiji motori za opravku su PW1100G-JM za neo i V2500 za „classic“ A320 familiju. Ipak, kako kompanija konstatuje, GTF motori predstavljaju najveći rast u ovom segmentu i predstavljaju jasnu budućnost u pogledu udela u ukupnom poslu. Vodeća globalna postrojenja grupe trenutno su u Kini i Poljskoj, do trenutka kada se za reparaciju i motora novije tehnologije u potpunosti ne osposobi MTU Maintenance Serbia u Novoj Pazovi. Detaljnije o ovom planu i činjenici da će srpsko postrojenje, tehnološki gledano, biti najmodernije na svetu u okviru MTU-a pričao je njegov direktor Rajner Beker ekskluzivno za Tango Six.

Rast industrije u civilnom segmentu koji ne posustaje garantuje kompaniji MTU posao i u budućnosti, budući da trenutno ugovoreni poslovi reparacije motora iznose 21,9 milijardi evra. Ovde i dalje dominiraju stariji V2500 i GTF PW1000G familija, posebno PW1100G-JM. Ovaj „backlog“ ne uključuje preko milijardu evra ugovorenog posla koji je potvrđen na ovogodišnjem Buržeu.

MTU je, na globalnom nivou, uvećao radnu snagu za 5% u prvoj polovini godine na 11.823 zaposlena.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs