KLM letnji red letenja: Holanđani ne smanjuju broj letova za Beograd

31. mar 2025

„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024
Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora
Srpsko postrojenje MTU-a bavi se, za sada, reparacijom delova za motore putničkih aviona / Foto: Foto: MTU Maintenance Serbia

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

Kompanija MTU Aero Engines, koja od kraja 2022. godine posluje i u Srbiji, objavila je da je na globalnom nivou u prošloj godini prihodovala 6,3 milijarde evra i ostvarila profit u iznosu od 818 miliona evra.

Nemačka kompanija uvećala je prihode za 19% u odnosu na 2022. godinu dok je profit uvećan za 25%. Kompanija predviđanja da će u poslovnoj 2024. godini ostvariti prihod u iznosu od 7,3 milijarde evra

Kako je saopšteno, najveći generator prihoda za kompaniju je učešće u proizvodnji motora PW1100G-JM za avion A320neo. Ističe se da je kompanija više prihodovala u delu svog biznisa koji se odnosi na proizvodnju delova za motore nego u delu koji se bavi reparacijom njihovih delova (MRO).

Er Srbija i MTU planiraju da obeleže radove na prvom motoru repariranom u Novoj Pazovi a koji će se naći ispod krila nekog od Erbasova nacionalne avio-kompanije / Foto: MTU Maintenance Serbia

MRO sektor je prihodovao 20% više u odnosu na prošlu godinu gde su najpopularniji motori za reparaciju bili PW1100G-JM koji se koristi na A320neo avionima i V2500 koji se koristi na Erbasovim A320 starije generacije (koje koristi i Er Srbija na svojoj A319/320 floti).

Kako je Tango Six izvestio prošle nedelje, srpsko postrojenje MTU-a u Novoj Pazovi dobilo je FAA, EASA i kineske sertifikate.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ev

Гладајући недавно спецификацију Турбине рр випер 633 која се још увек уграђује у орОА 2 , видео сам да је то једна од само 3 турбине те тежине и габарита !!
Да ли би баш уз помоћ МТУ а и других могла да се направи нова јача и боља домаћа турбина?

Odgovori
Д

Највећи генератор проблема код оператора који имају A320neo у флоти је управо поменути мотор PW1100G, жали Боже материјала употребљеног за то смеће од мотора…једино што је тих…додуше та тишина се сад мери бројем приземљених авиона због „квалитетног мотора“.
Баш ме интересује како ће P&W да се извуче из проблема са мотором…или ће пући, или дебело профитирати. Само да не буде на штету запослених MTU Serbia

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs