Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024

Croatia Airlines preuzela svoj prvi Airbus A220 u Kanadi

29. jul 2024

Vučić i Vesić u Nišu prozvali SMATSA-u: Zbog čega ponovo konflikt političara i Kontrole letenja?

24. jul 2024

Biznis.rs: Evropske pare za SMATSA-u i Talesov „TopSky“ sistem

23. jul 2024

SMATSA: Istorijski rekordi u broju letova u jednom danu za Srbiju i Crnu Goru

16. jul 2024

Novi YouTube kanal Vojnofilmskog centra „Zastava Film“: Stari beogradski aerodrom, stari avioni i „Verni drugovi pilota“

11. jul 2024

Najavljena izmena Osnivačkog akta SMATSA-e, Vesić za Tango Six pojašnjava razloge

9. jul 2024

[SEAS 2024] CAPA prezentacija o stanju avio-saobraćaja u regiji: 15 ključnih stavki za dijagnozu „airline“ biznisa

8. jul 2024

Dragi Stojanovski postavljen za novog direktora makedonske Agencije za civilno vazduhoplovstvo

4. jul 2024

Air France spreman za Olimpijske igre

27. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] Croatia Airlines predstavila svoj novi vizuelni identitet pred dolazak Erbasova A220

18. jun 2024

Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024
Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora
Srpsko postrojenje MTU-a bavi se, za sada, reparacijom delova za motore putničkih aviona / Foto: Foto: MTU Maintenance Serbia

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

Kompanija MTU Aero Engines, koja od kraja 2022. godine posluje i u Srbiji, objavila je da je na globalnom nivou u prošloj godini prihodovala 6,3 milijarde evra i ostvarila profit u iznosu od 818 miliona evra.

Nemačka kompanija uvećala je prihode za 19% u odnosu na 2022. godinu dok je profit uvećan za 25%. Kompanija predviđanja da će u poslovnoj 2024. godini ostvariti prihod u iznosu od 7,3 milijarde evra

Kako je saopšteno, najveći generator prihoda za kompaniju je učešće u proizvodnji motora PW1100G-JM za avion A320neo. Ističe se da je kompanija više prihodovala u delu svog biznisa koji se odnosi na proizvodnju delova za motore nego u delu koji se bavi reparacijom njihovih delova (MRO).

Er Srbija i MTU planiraju da obeleže radove na prvom motoru repariranom u Novoj Pazovi a koji će se naći ispod krila nekog od Erbasova nacionalne avio-kompanije / Foto: MTU Maintenance Serbia

MRO sektor je prihodovao 20% više u odnosu na prošlu godinu gde su najpopularniji motori za reparaciju bili PW1100G-JM koji se koristi na A320neo avionima i V2500 koji se koristi na Erbasovim A320 starije generacije (koje koristi i Er Srbija na svojoj A319/320 floti).

Kako je Tango Six izvestio prošle nedelje, srpsko postrojenje MTU-a u Novoj Pazovi dobilo je FAA, EASA i kineske sertifikate.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ev

Гладајући недавно спецификацију Турбине рр випер 633 која се још увек уграђује у орОА 2 , видео сам да је то једна од само 3 турбине те тежине и габарита !!
Да ли би баш уз помоћ МТУ а и других могла да се направи нова јача и боља домаћа турбина?

Odgovori
Д

Највећи генератор проблема код оператора који имају A320neo у флоти је управо поменути мотор PW1100G, жали Боже материјала употребљеног за то смеће од мотора…једино што је тих…додуше та тишина се сад мери бројем приземљених авиона због „квалитетног мотора“.
Баш ме интересује како ће P&W да се извуче из проблема са мотором…или ће пући, или дебело профитирати. Само да не буде на штету запослених MTU Serbia

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs