Kompanija MTU Aero Engines, koja od kraja 2022. godine posluje i u Srbiji, objavila je da je na globalnom nivou u prošloj godini prihodovala 6,3 milijarde evra i ostvarila profit u iznosu od 818 miliona evra.
Nemačka kompanija uvećala je prihode za 19% u odnosu na 2022. godinu dok je profit uvećan za 25%. Kompanija predviđanja da će u poslovnoj 2024. godini ostvariti prihod u iznosu od 7,3 milijarde evra
Kako je saopšteno, najveći generator prihoda za kompaniju je učešće u proizvodnji motora PW1100G-JM za avion A320neo. Ističe se da je kompanija više prihodovala u delu svog biznisa koji se odnosi na proizvodnju delova za motore nego u delu koji se bavi reparacijom njihovih delova (MRO).
MRO sektor je prihodovao 20% više u odnosu na prošlu godinu gde su najpopularniji motori za reparaciju bili PW1100G-JM koji se koristi na A320neo avionima i V2500 koji se koristi na Erbasovim A320 starije generacije (koje koristi i Er Srbija na svojoj A319/320 floti).
Kako je Tango Six izvestio prošle nedelje, srpsko postrojenje MTU-a u Novoj Pazovi dobilo je FAA, EASA i kineske sertifikate.
evroprc
Гладајући недавно спецификацију Турбине рр випер 633 која се још увек уграђује у орОА 2 , видео сам да је то једна од само 3 турбине те тежине и габарита !!
Да ли би баш уз помоћ МТУ а и других могла да се направи нова јача и боља домаћа турбина?
Деспот
Највећи генератор проблема код оператора који имају A320neo у флоти је управо поменути мотор PW1100G, жали Боже материјала употребљеног за то смеће од мотора…једино што је тих…додуше та тишина се сад мери бројем приземљених авиона због „квалитетног мотора“.
Баш ме интересује како ће P&W да се извуче из проблема са мотором…или ће пући, или дебело профитирати. Само да не буде на штету запослених MTU Serbia