[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora
Srpsko postrojenje MTU-a bavi se, za sada, reparacijom delova za motore putničkih aviona / Foto: Foto: MTU Maintenance Serbia

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

Kompanija MTU Aero Engines, koja od kraja 2022. godine posluje i u Srbiji, objavila je da je na globalnom nivou u prošloj godini prihodovala 6,3 milijarde evra i ostvarila profit u iznosu od 818 miliona evra.

Nemačka kompanija uvećala je prihode za 19% u odnosu na 2022. godinu dok je profit uvećan za 25%. Kompanija predviđanja da će u poslovnoj 2024. godini ostvariti prihod u iznosu od 7,3 milijarde evra

Kako je saopšteno, najveći generator prihoda za kompaniju je učešće u proizvodnji motora PW1100G-JM za avion A320neo. Ističe se da je kompanija više prihodovala u delu svog biznisa koji se odnosi na proizvodnju delova za motore nego u delu koji se bavi reparacijom njihovih delova (MRO).

Er Srbija i MTU planiraju da obeleže radove na prvom motoru repariranom u Novoj Pazovi a koji će se naći ispod krila nekog od Erbasova nacionalne avio-kompanije / Foto: MTU Maintenance Serbia

MRO sektor je prihodovao 20% više u odnosu na prošlu godinu gde su najpopularniji motori za reparaciju bili PW1100G-JM koji se koristi na A320neo avionima i V2500 koji se koristi na Erbasovim A320 starije generacije (koje koristi i Er Srbija na svojoj A319/320 floti).

Kako je Tango Six izvestio prošle nedelje, srpsko postrojenje MTU-a u Novoj Pazovi dobilo je FAA, EASA i kineske sertifikate.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

ev

Гладајући недавно спецификацију Турбине рр випер 633 која се још увек уграђује у орОА 2 , видео сам да је то једна од само 3 турбине те тежине и габарита !!
Да ли би баш уз помоћ МТУ а и других могла да се направи нова јача и боља домаћа турбина?

Odgovori
Д

Највећи генератор проблема код оператора који имају A320neo у флоти је управо поменути мотор PW1100G, жали Боже материјала употребљеног за то смеће од мотора…једино што је тих…додуше та тишина се сад мери бројем приземљених авиона због „квалитетног мотора“.
Баш ме интересује како ће P&W да се извуче из проблема са мотором…или ће пући, или дебело профитирати. Само да не буде на штету запослених MTU Serbia

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs