[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024

Druga godina profita za Er Srbiju bez subvencija: Preliminarni razultat za 2023. – 40,5 miliona evra zarade

16. mar 2024

Nedeljnik Radar: Sumnja se da su Er Pink, Er Emeralds i Star Fly Wings manipulisali naletom vazduhoplova i letačkih posada, izbegavali redovne servise

14. mar 2024

ACI proglasio „Nikolu Teslu“ za jedan od najboljih aerodroma u kategoriji do 15 miliona putnika, najčistiji i aerodrom sa najposvećenijim osobljem

11. mar 2024

Odbranjen prvi doktorat na temu bespilotnih vazduhoplova u Srbiji: Dr Lidija Tomić razvila metodologiju za procenu rizika upotrebe dronova u vazdušnom saobraćaju

7. mar 2024

[EKSKLUZIVNO] Kompanija „Menzies Aviation“ preuzela zemaljsko opsluživanje aviona Er Srbije: Prvi jutarnji talas bez kašnjenja

5. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije MTU za 2023. godinu: Profit preko 800 miliona evra, više zarade u proizvodnji nego održavanju motora

1. mar 2024

[POSLEDNJA VEST] Aerodrom Nikola Tesla privremeno zatvoren zbog istovremenih dojava o bombama u avionima dve avio-kompanije, posada Viz erovog aviona na rulnoj stazi obavila evakuaciju putnika iz letelice

29. feb 2024

Međunarodno udruženje avio-kompanija: Da poginete u putničkom avionu morali bi da letite svaki dan u sledećih 103,239 godina

28. feb 2024

KLM ne smanjuje broj letova za Beograd

27. feb 2024

[ANALIZA] Zbog čega postoje dve paralelne istrage udesa Embraera na letu JU324 i zbog čega putnici ne bi trebalo da tuže Maraton erlajnz i Er Srbiju

26. feb 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim ICAO dozvolama

26. feb 2024

Sindikat avio-mehaničara Er Srbija Tehnike: Netačne tvrdnje naših anonimnih kolega o ugroženoj bezbednosti aviona Er Srbije

23. feb 2024

Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024
MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati
Globalni sertifikati za postrojenje u Novoj Pazovi / Foto: MTU Maintanance Serbia

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

Kako je danas saopštila kompanija MTU Maintenance Serbia, deo aktivnosti kompanije u 2023. godini bio je posvećen dobijanju ključnih međunarodnih sertifikata, među kojima su najbitnija odobrenja od evropskih i američkih vazduhoplovnih vlasti. Ovo je omogućilo punu poslovnu funkcionalnost najveće inostrane investicije u srpsku vazduhoplovnu industriju u novije vreme.

Kako navode iz kompanije, ključna aktivnost bilo koje MTU organizacije globalno, nakon što se uspostavi (o čemu je Tango Six detaljno izveštavao), je dobijanje odobrenja različitih nacionalnih vazduhoplnih vlasti kako bi se omogućilo postrojenjima kompanije da obavljaju posao na isporukama plovidbenih motorskih delova klijentima.

– U 2020. godini, kada je izgradnja lokacije u Novoj Pazovi bila u punom jeku, formiran je projektni tim sačinjen od kolega iz Minhena, Langenhagena, Ludvigsfelda i drugih lokacija, sa zadatkom da se definiše mapa puta i buduća struktura sistema nove lokacije, kao i da se stvori MTU Maintenance Serbia tim koji bi predvodio razvoj.

Na radionicama koje su usledile, ovaj tim je odlučio da novi sistem u Srbiji bude kopija MTU Maintenance Hanovera sa određenim adaptacijama. Svaki vlasnik procesa je pregledao i redefinisao celokupnu neophodnu dokumentaciju i odobrenja, pazeći da do trenutka kada su procesi i procedure zvanično objavljeni u MTU-ovom Teamcenter Cockpitu, njihovo podešavanje je već bilo u toku u svakodnevnim aktivnostima. – navodi se u saopštenju.

Sertifikati su preduslov regulatorne usklađenosti kompanije koja će svoje reparacije izvoditi za globalne klijente / Foto: MTU Maintanance Serbia

Kompanija je od početka 2020. godine, kroz svoj prvobitni projektni tim za lokaciju u Srbiji, započela prijavu za odobrenje pod istim brojem sertifikata kao i MTU Maintenance Hanover kod Luftfahrtbundesamt (LBA), koji deluje kao nadležni organ Agencije za bezbednost vazduhoplovstva Evropske unije (EASA). Paralelno su podneti zahtevi za samostalna odobrenja kod američkog FAA. Nakon odgovarajućih revizija, MTU Maintenance Serbia je dobila LBA sertifikat u decembru 2022. godine, nakon čega je usledilo FAA odobrenje u januaru 2023.

– Bilo je to dugo putovanje koje je zahtevalo mnogo truda da se uspešno dobiju sva ova odobrenja nadležnih organa i sva odeljenja i celokupan tim su uradili odličan posao. -kaže Philip Mueller-Tasche, direktor kvaliteta u MTU Maintenance Serbia i dodaje: – Bilo da je reč o pripremnoj fazi, gde su svi dokumenti i procedure morali da budu kreirani, ili tokom procesa organizacije i koordinacije revizije odobrenja, ili čak tokom obrade i podnošenja Izveštaja o korektivnim radnjama.

Ovo je svakako velika motivacija za nas da nastavimo da pišemo ovu uspešnu priču. Štaviše, za nas je izazov da održimo korak sa sjajnim radom kako bismo održali nivo koji smo do sada postavili odličnim učinkom. Nakon što smo dobili sva odobrenja tokom ovog audit maratona, sa ponosom možemo reći da je MTU Maintenance Serbia dobro pripremljena za budućnost. –

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs