„Prince Aviation“ obavio do sada najduži čarter let: Od Ciriha do Rio de Ženeira preko Kabo Verdea

9. jan 2025

Savet roditelja Vazduhoplovne akademije protiv nove uprave: „15 rukovodilaca sa vazduhoplovnim sertifikatima podneće neopozive ostavke“

4. jan 2025

Smene u Vazduhoplovnoj akademiji: Direktorat civilnog vazduhoplovstva demantuje da postavlja rukovodioce

1. jan 2025

[POSAO] Beogradski „MPC Air“ traži Kapetana i Kopilota na avionu „Cessna Citation“ XLS+

29. dec 2024

[DELIMO KALENDARE] Osvojite kalendar kompanije „Prince Aviation“ za 2025. godinu

28. dec 2024

Još jedan budući program besplatnog letenja: DCV donirao novčana sredstva Vazduhoplovnom savezu za kupovinu jedrilice za obuku pilota

27. dec 2024

Makedonski Er Traktor primećen u Austriji 

26. dec 2024

Hrvatskoj policiji isporučeni helikopteri Subaru Bell 412EPX

18. dec 2024

[MEBAA 2024] Manji sajam, veće poslovne aktivnosti, AOC za manje od 60 dana i zapaženo srpsko prisustvo

14. dec 2024

[MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

13. dec 2024

Visoka delegacija američkog „Garmina“ u poseti beogradskom „Prince Aviation-u“: Nastavak strateškog partnerstva za nove poslove modernizacije poslovnih aviona

11. dec 2024

Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

27. nov 2024

Međunarodna radionica posvećena žirokopterima okupila najiskusnije pilote iz Hrvatske, Srbije i Mađarske u Čakovcu

14. nov 2024

Rekordna godina za Aero-klub Otočac: Ostvareno 1000 operacija na Špilniku

12. nov 2024

Avio-služba Vlade Srbije: Osvežen izgled Lirdžeta 31, novi hangar u rebalansu državnog budžeta

11. nov 2024

Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024
[POSLEDNJA VEST] Ponovo veliki požari u Makedoniji, u pomoć stigli i Er Traktori registrovani u Južnoj Americi
LV-FBB danas u Sarajevu

[POSLEDNJA VEST] Ponovo veliki požari u Makedoniji, u pomoć stigli i Er Traktori registrovani u Južnoj Americi

Jedan argentinski i jedan čileanski Er Traktor sleteli su danas na međunarodni aerodrom Skoplje. Spoteri, ako želite da fotografišete nešto zaista egzotično, eto prilike.

Avioni su sleteli u glavni grad Makedonije danas popodne kako bi pomogli u borbi protiv nove serije požara koja je u toku nakon prvog talasa koji ove nedelje detaljnije analiziramo.

Na putu za Makedoniju uočeni su na sarajevskom aerodromu gde su stali da natoče gorivo i radi odmora pilota.

Reč je o argentinskom avionu koji nosi registarsku oznaku LV-FBB (konstrukcijski broj 802 -0462) koji pripada kompaniji „Plan Nacional del Manejo del Fuego“, kao i o čileanski-registrovanom CC-DER (c/n 802-0854) u vlasništvu kompanije „CONAF“. Obe letelice angažovane su od strane španske kompanije „Titan Firefighting Company“ i pod ugovorom trenutno rade za vladu nemačke savezne pokrajine Donja Saksonija. Praktično, njihovo razmeštanje u Makedoniji predstavlja nemačku pomoć Makedoniji.

Kako Tango Six saznaje, avioni su jutros krenuli iz Braunšvajga i na svom putu za Skoplje pre sletanja u Sarajevo prošli su kroz Grac, u Austriji. Pilotima ovih aviona pridružiće se jos dva čoveka koji u Makedoniju dolaze komercijalnim letom.

Nakon nedavne međunarodne borbe protiv šumskih požara u Makedoniji u periodu od 11. do 25. jula, novi razorni požari su se ponovo vratili. Makedonija se protiv nove pošasti bori ponovo oslonjena na lokalne resurse – tri aviona Er Traktor AT-802A „Fire Boss“ i četiri helikoptera: jedan Bell 412EP, jedan Mi-171E, i dva Mi-8MT/17.

Budući da lokalni kapaciteti za gašenje požara iz vazduha nisu dovoljni, Vlada u Skoplju je 30. jula uputila novi poziv za međunarodnu pomoć u sredstvima za gašenje požara iz vazduha.

MUP Srbije je odmah reagovao tako što je juče u policijsku bazu Idrizovo, kod Skoplja, sleteo jedan helikopter Agusta-Bell AB.212 YU-HCD.

U Makedoniju je danas stigao i jedan Sikorsky UH-60A „Black Hawk“ koji je obezbedila Češka. Radi se o slovački-registrovanom (OM-BHB) helikopteru koji koristi Slovačka Akademija za Obuku. Danas se ocekuje dolazak i helikoptera AS.532AL Cougar slovenačke vojske. Najavljen je dolazak i dva amfibijska Air Tractor AT-802A „Fire Boss“ aviona iz Švedske kao i dva mađarska vojna helikoptera: Mi-17 i Airbus H225M.

Tango Six nastavlja da pomno prati krizu u Makedoniji i verovatno ćemo uskoro objaviti detaljan izveštaj o novim međunarodnim naporima koji imaju za cilj da zaustave tragediju u Makedoniji koja je već odnela ljudski život, spalila veliki broj kuća i zapalila neverovatnih 1,12% teritorije Makedonije.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Znaci sada pratimo kako se snalazi Super Puma. Njega nije bilo prosli put.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor