Kompanija „Prince Aviation“ svečano je prošlog petka otvorila svoj novi hangar, na, za njih, standardno glamurozan i upečatljiv način. „Prinčevi srpskog civilnog vazduhoplovstva“ pozvali su gotovo sve predstavnike domaće avijacije u goste. Prijatelje i poslovne partnere koji su kroz, više nego interesantan umetničko-scenski program, mogli da svedoče pažnji na detalje kojima je ova grupa vazduhoplovnih entuzijasta dugo poznata.
Kako su iz Princa ranije kazali za Tango Six, novi hangar je višegodišnja potreba kompanije koja je tek nedavno rešena. Sada već „stari“ hangar odavno je postao neadekvatan po kapacitetu, ne samo za Princ nego i za kompanije sa kojim su ga delili. Nakon uspešnog epiloga u rešenju te prepreke za dalji rast, pre svega njihovih MRO kapaciteta, Princ je dobio znatno uvećanu radnu prostoriju koja se prostire na preko 3000 kvadratnih metara.
Tokom svečane ceremonije u petak nekoliko detalja zavredilo je pažnju kada je građevinsko-tehnička izvedba projekta u pitanju. Od standardnih detalja koji spadaju u najsavremenija rešenja za sve vrste kritičnih instalacija, najkvalitetnijeg mogućeg anti-statik poda, do najinteresantnije odlike nove građevine – vrata hangara koja gotovo da nemaju vertikalne ramove i koja omogućuju da u njega uđe mnogo raznovrsniji broj poporečnih preseka raznih letelica.
View this post on Instagram
Nakon emotivnog uvoda od strane top menadžera kompanije Vladimira Jovanovića i Srđana Kragojevića, hangar je formalno otvorio ministar Građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić. Suvlasnici kompanije, Slobodan Stričević, Đorđe Jovanović i od nedavno Veselin Jevrosimović, dočekivali su kolege i goste, među kojima je bio i ambasador Sjedinjenih Američkih Država Kristofer Hil.
Tango Six je imao zadovoljsto da, sada već kroz dve decenije, izveštava o aktivnostima nesumljivo najsposobnije grupe vazduhoplovnih entuzijasta koji su rešili da privatan kapital stave u funkciju ljubavi prema letenju. „Prince Aviation“ konstantno je kao kompanija rastao kroz tri vertikale: školovanje pilota, privatni čarter avio-prevoz i MRO segment koji je zapravo postao lokomotiva njihovog poslovanja. Tako ste nedavno imali prilike da čitate naše izveštavanje iz Ženeve, gde je na sajmu EBACE kompanija bila jedna od ključnih globalnih vesti kada je „onboard conectivity“ segment u pitanju.
Dok je prošlonedeljna ceremonija zapravo tek početak izgradnje novog i sličnog sadržaja na „Nikoli Tesli“ (preko puta niče budući hangar Avio-službe Vlade Srbije) i dok tek predstoje interesantna dešavanja u domaćem MRO biznisu, Princ je još jednom zadao domaći zadatak kako u prezentaciji tako i u suštini vazduhoplovnog preduzetništva.
markus1463
Svaka čast Kompaniji „Prince Aviation“ na svemu što su postigli i što postavljaju nove standarde u avio industriji, barem kada je u pitanju Jugoistočna Evropa, ako ne i šire. Kompanija „Prince Aviation“ je ponos Srbije! Hvala T 6 na sjajnoj reportaži i nenadmašnom izveštavanju!
VesaD
..lepo ali na nezgodnom mestu gde vlada krkljanac//i tesno za avione air serbia jat tehnika..itd…trebalo je da se gradi negde drugde ..gde ima prostora ovako su postali cep za sebe a i druge..