[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024

[POSAO] Prvi „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

13. dec 2024

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u ponedeljak 16. decembra

12. dec 2024

„Prince Aviation“ postaje prvi „Pratt & Whitney“ centar u Evropi za post rental inspekcije turboelisinih motora PW100 serije

6. dec 2024

Konferencija u Nišu posvećena većem učešću žena u inženjerstvu: „Menzies Aviation“ održao radionicu u okviru projekta

4. dec 2024

Direktor MTU-a Lars Vagner preuzima Erbas: Od Nove Pazove do rekordne profitabilnosti

4. dec 2024

Pregled srpske civilne vazduhoplovne industrije u brojkama

3. dec 2024

[ANALIZA] Najbitnije i najinteresantnije stavke u Izmenama zakona o vazdušnom saobraćaju

2. dec 2024
Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“
Sedam novih mušterija kupilo je A350-1000 / Foto: Erbas

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

Najveći evropski proizvođač putničkih aviona, kompanija Erbas, isporučila je 735 putničkih aviona za 87 avio-kompanija širom sveta u 2023. godini (uvećanje za 11% u odnosu na 2022. godinu), saopšteno je iz sedišta konzorcijuma u Tuluzu. Sektor kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zabeležio je 2,319 bruto novih narudžbina (2,094 neto). Kao rezultat, broj naručenih a još neisporučenih aviona iznosi 8,598.

– Prethodna, 2023. godina predstavlja ključnu godinu za sektor Erbasa koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zbog izuzetnih rezultata kada su prodaja i isporuke u pitanju, gde smo dostigli gornje granice planiranih ciljeva. – kazao je Giliam Fari, direktor Erbasa.

Pregled poslovanja sektora kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona

– Prvobitno smo planirali da će se oporavak dogoditi negde između 2023. i 2025. godine, ali smo u 2023. videli da se, pored tržišta za uskotrupne avione, tržište za širokotrupne avione oporavilo mnogo ranije nego što smo to očekivali, i to sa poletom. – kazao je Kristian Šerer, novoimenovani direktor sektora za proizvodnju putničkih aviona u Erbasu.

– Čestitam našim komercijalnim i regionalnim timovima, i najbitnije, veliko hvala našim mušterijama za njihovo poverenje i partnerstvo. Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u nekoj godini, da ne pominjem da je sedam novih mušterija kupilo A350-1000. Putovanja su se vratila i to sa ozbiljnim momentumom. Ponosan sam zbog činjenice da danas globalno leti 735 Erbasa više koji su efikasniji kada je potrošnja goriva u pitanju, što će popločati put ka budućnosti avio-transporta sa nižom emisijom štetnih gasova. Narudžbine koje dobijamo danas pomoći će nam da investiramo u inovativnija i održivija rešenja budućnosti. – kazao je Šerer.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Sve zahvaljujuci problemima 737 MAX serije…

Odgovori
Sa

A320 je prestigao 737 po narudzbinama jos pre MAX-a. A350 nema veze sa 737.

Ni

Pa Mare mnogo toga ti je zahvaljujuci ovom ili onom. Zahvaljuci Hitleru njemacka je izgubila rat to budi siguran. Tako i Erbas zahvaljuciamerima koji su pistali arogantni evropa prodaje vis aviona..

Do

Mare, prvo uči onda piši!
Da ne ispada – lupi I ostane živ !

Re

Biće zanimljiv odgovor Boinga tj.Amera.Erbas im uzima ogroman deo kolača što je za Amere neprihvatljivo.Boing će biti patuljak u svakom segmentu ako Erbas ovako krupnim koracima gazi konkurenciju.

Odgovori
Me

Koliko mi je poznato, Boeing nema nikakav novi avion u razvoju. Vjerojatno je da će se prešaltati na cargo i vojni program.

Sa

@Medo s mora

Zvanicno cekaju novu generaciju motora kako bi oko nih razvili naslednika 737, jer navodno ne mogu izvuci nista spektakularno po pitanju ekonomicnosti ako bi pravili nov avion sa postojecom generacijom. Ali ta generacija nece skoro.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs