Direktor Avio Stara za Tango Six: Tekst na N1 mi je napravio štetu, ne vrbujemo Er Srbijine avio-mehaničare, nacionalna avio-kompanija nam nije jedini klijent

22. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen Preliminarni izveštaj udesa Embraera na letu JU324: Nije bilo tehničkih problema sa avionom, posada planirala da poleti sa D6

22. feb 2024

MTU Maintenance Serbia: Okončan još jedan ključni preduslov globalnom poslovanju iz Nove Pazove – dobijeni FAA, EASA i kineski sertifikati

21. feb 2024

Glavni istražitelj najavljuje kraj istrage o udesu Embraera za najmanje 3 meseca, Flajtradar objavio granularne podatke o letu JU324

21. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Nakon raskida saradnje Maratonovi avioni odlaze iz Beograda, avion koji je učestvovao u udesu biće rashodovan

20. feb 2024

Er Srbija raskida saradnju sa Maraton erlajnzom, uputila izvinjenje putnicima

20. feb 2024

Udes Embraera na „Nikoli Tesli“: Objavljen audio-snimak kontrole letenja, tri greške koje je posada napravila

20. feb 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do udesa Embraera 195 na Er Srbijinom letu JU324: Kontrola letenja tri puta pokušala da upozori posadu

19. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Embraer 195 Maraton erlajnza bezbedno sleteo nakon vanrednog događaja po poletanju sa aerodroma Nikola Tesla

18. feb 2024

[POSLEDNJA VEST] Jat Tehnika završila drugu konverziju iz putničke u kargo konfiguraciju aviona Boing 767

14. feb 2024

Kuvari sa Mišelinovim zvezdicama pripremaće obroke za putnike Er Fransa

6. feb 2024

Koliko je srpski komercijalni avio-saobraćaj spreman za nove rekorde i EXPO 2027?

20. jan 2024

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

17. jan 2024

MAX-u otpao deo trupne konstrukcije, Boingu ponovo otpao deo reputacije

7. jan 2024

[ANALIZA] Kako je došlo do nesreće u Tokiju i zbog čega je evakuacija Erbasa trajala 18 minuta

5. jan 2024

Air France i KLM pokrenuli promocije za putovanja do 30. novembra 2024. godine

4. jan 2024

[ANALIZA] Udes Erbasa A350 avio-kompanije Japan Airlines: „Disciplina Japanaca“ nema nikakve veze sa razlozima zbog kojih su putnici preživeli

3. jan 2024

[INTERVJU] Direktorka HR-a kompanije MTU Maintenance Serbia: „Kako i koga zapošljavamo, koje benefite nudimo i kako se kod nas napreduje“

29. dec 2023

Škola letenja Prince Aviationa objavila poziv za novi kurs obuke za PPL dozvolu: Ko se na vreme prijavi dobija besplatno kurs noćnog letenja i ICAO test engleskog

27. dec 2023

Air France – KLM grupa je najveći svetski korisnik održivog avio-goriva drugu godinu za redom

25. dec 2023
Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“
Sedam novih mušterija kupilo je A350-1000 / Foto: Erbas

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

Najveći evropski proizvođač putničkih aviona, kompanija Erbas, isporučila je 735 putničkih aviona za 87 avio-kompanija širom sveta u 2023. godini (uvećanje za 11% u odnosu na 2022. godinu), saopšteno je iz sedišta konzorcijuma u Tuluzu. Sektor kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zabeležio je 2,319 bruto novih narudžbina (2,094 neto). Kao rezultat, broj naručenih a još neisporučenih aviona iznosi 8,598.

– Prethodna, 2023. godina predstavlja ključnu godinu za sektor Erbasa koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zbog izuzetnih rezultata kada su prodaja i isporuke u pitanju, gde smo dostigli gornje granice planiranih ciljeva. – kazao je Giliam Fari, direktor Erbasa.

Pregled poslovanja sektora kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona

– Prvobitno smo planirali da će se oporavak dogoditi negde između 2023. i 2025. godine, ali smo u 2023. videli da se, pored tržišta za uskotrupne avione, tržište za širokotrupne avione oporavilo mnogo ranije nego što smo to očekivali, i to sa poletom. – kazao je Kristian Šerer, novoimenovani direktor sektora za proizvodnju putničkih aviona u Erbasu.

– Čestitam našim komercijalnim i regionalnim timovima, i najbitnije, veliko hvala našim mušterijama za njihovo poverenje i partnerstvo. Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u nekoj godini, da ne pominjem da je sedam novih mušterija kupilo A350-1000. Putovanja su se vratila i to sa ozbiljnim momentumom. Ponosan sam zbog činjenice da danas globalno leti 735 Erbasa više koji su efikasniji kada je potrošnja goriva u pitanju, što će popločati put ka budućnosti avio-transporta sa nižom emisijom štetnih gasova. Narudžbine koje dobijamo danas pomoći će nam da investiramo u inovativnija i održivija rešenja budućnosti. – kazao je Šerer.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Sve zahvaljujuci problemima 737 MAX serije…

Odgovori
Sa

A320 je prestigao 737 po narudzbinama jos pre MAX-a. A350 nema veze sa 737.

Ni

Pa Mare mnogo toga ti je zahvaljujuci ovom ili onom. Zahvaljuci Hitleru njemacka je izgubila rat to budi siguran. Tako i Erbas zahvaljuciamerima koji su pistali arogantni evropa prodaje vis aviona..

Do

Mare, prvo uči onda piši!
Da ne ispada – lupi I ostane živ !

Re

Biće zanimljiv odgovor Boinga tj.Amera.Erbas im uzima ogroman deo kolača što je za Amere neprihvatljivo.Boing će biti patuljak u svakom segmentu ako Erbas ovako krupnim koracima gazi konkurenciju.

Odgovori
Me

Koliko mi je poznato, Boeing nema nikakav novi avion u razvoju. Vjerojatno je da će se prešaltati na cargo i vojni program.

Sa

@Medo s mora

Zvanicno cekaju novu generaciju motora kako bi oko nih razvili naslednika 737, jer navodno ne mogu izvuci nista spektakularno po pitanju ekonomicnosti ako bi pravili nov avion sa postojecom generacijom. Ali ta generacija nece skoro.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs