Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja

12. jun 2025

„Fly One“ posle Ljubljane i Zagreba u Srbiji: Simulator letenja Boinga 737NG počeo sa radom na Novom Beogradu

12. jun 2025

Er Srbija se nagodila sa putnicima Embraera koji je doživeo udes na „Nikoli Tesli“, CINS (ponovo) kasni sa objavljivanjem izveštaja

11. jun 2025

[REPORTAŽA] Jat Tehnika obavila prve C1 servise Boinga 737 MAX u ex-Yu regionu

10. jun 2025

Potpisan Sporazum o vazdušnom saobraćaju između Srbije i Gruzije

6. jun 2025

[EKSKLUZIVNO] Novi direktor Jat Tehnike Kaj-Uve Horl: „Možemo postati Panevropski MRO“

30. maj 2025

Ambasadroka Srbije u Francuskoj u poseti Erbasu u Tuluzu

29. maj 2025

SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025

„Prince Aviation“ prvi u Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

21. maj 2025

[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025

Tales: SMATSA unapredila „TopSky“ sistem sa „TopSky Sequencer“ modulom

15. maj 2025

[POSAO] Wizz Air regrutuje u Beogradu: Otvoreni dan za pilote sa srpskim državljanstvom i srpskim ICAO dozvolama u sredu 21. maja

15. maj 2025

Direktor SMATSA-e Ristivojević u poseti sedištu EUROCONTROL-a: Prošle nedelje 3.200 preleta opsluženo u jednom danu

6. maj 2025

„Prince Aviation“ ponovo na globalnoj sceni: Prva instalacija Certus 700 internet sistema na Cesni XLS predstavljena u Fridrishafenu

29. apr 2025

Er Frans uvodi Puket kao novu destinaciju

25. apr 2025

Direktorat civilnog vazduhoplovstva na ICAO konferenciji o olakšicama u vazdušnom saobraćaju u Dohi

19. apr 2025

CAPA analizira Er Srbiju: Poslovni put srpske nacionalne avio-kompanije i preokret nakon 2018. godine

8. apr 2025

„Prince Aviation“ izlaže svoju Cesnu XLS na sajmu AERO u Fridrishafenu: Prva instalacija Kolinsovog satelitskog interneta na YU-SVL

7. apr 2025

[ANALIZA] Šta će novi ekonomski vandalizam Donalda Trampa u formi uvođenja novih carina uraditi srpskoj a šta globalnoj avio-industriji

7. apr 2025
Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“
Sedam novih mušterija kupilo je A350-1000 / Foto: Erbas

Rezultati Erbasa za 2023. godinu: „Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u jednoj godini“

Najveći evropski proizvođač putničkih aviona, kompanija Erbas, isporučila je 735 putničkih aviona za 87 avio-kompanija širom sveta u 2023. godini (uvećanje za 11% u odnosu na 2022. godinu), saopšteno je iz sedišta konzorcijuma u Tuluzu. Sektor kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zabeležio je 2,319 bruto novih narudžbina (2,094 neto). Kao rezultat, broj naručenih a još neisporučenih aviona iznosi 8,598.

– Prethodna, 2023. godina predstavlja ključnu godinu za sektor Erbasa koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona zbog izuzetnih rezultata kada su prodaja i isporuke u pitanju, gde smo dostigli gornje granice planiranih ciljeva. – kazao je Giliam Fari, direktor Erbasa.

Pregled poslovanja sektora kompanije koji se bavi proizvodnjom putničkih aviona

– Prvobitno smo planirali da će se oporavak dogoditi negde između 2023. i 2025. godine, ali smo u 2023. videli da se, pored tržišta za uskotrupne avione, tržište za širokotrupne avione oporavilo mnogo ranije nego što smo to očekivali, i to sa poletom. – kazao je Kristian Šerer, novoimenovani direktor sektora za proizvodnju putničkih aviona u Erbasu.

– Čestitam našim komercijalnim i regionalnim timovima, i najbitnije, veliko hvala našim mušterijama za njihovo poverenje i partnerstvo. Nikada do sada nismo prodali toliko A320 i A350 aviona u nekoj godini, da ne pominjem da je sedam novih mušterija kupilo A350-1000. Putovanja su se vratila i to sa ozbiljnim momentumom. Ponosan sam zbog činjenice da danas globalno leti 735 Erbasa više koji su efikasniji kada je potrošnja goriva u pitanju, što će popločati put ka budućnosti avio-transporta sa nižom emisijom štetnih gasova. Narudžbine koje dobijamo danas pomoći će nam da investiramo u inovativnija i održivija rešenja budućnosti. – kazao je Šerer.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ma

Sve zahvaljujuci problemima 737 MAX serije…

Odgovori
Sa

A320 je prestigao 737 po narudzbinama jos pre MAX-a. A350 nema veze sa 737.

Ni

Pa Mare mnogo toga ti je zahvaljujuci ovom ili onom. Zahvaljuci Hitleru njemacka je izgubila rat to budi siguran. Tako i Erbas zahvaljuciamerima koji su pistali arogantni evropa prodaje vis aviona..

Do

Mare, prvo uči onda piši!
Da ne ispada – lupi I ostane živ !

Re

Biće zanimljiv odgovor Boinga tj.Amera.Erbas im uzima ogroman deo kolača što je za Amere neprihvatljivo.Boing će biti patuljak u svakom segmentu ako Erbas ovako krupnim koracima gazi konkurenciju.

Odgovori
Me

Koliko mi je poznato, Boeing nema nikakav novi avion u razvoju. Vjerojatno je da će se prešaltati na cargo i vojni program.

Sa

@Medo s mora

Zvanicno cekaju novu generaciju motora kako bi oko nih razvili naslednika 737, jer navodno ne mogu izvuci nista spektakularno po pitanju ekonomicnosti ako bi pravili nov avion sa postojecom generacijom. Ali ta generacija nece skoro.

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs