[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] Jedan dan sa timom Jat Tehnike, unutar i oko Boinga 767: Kako izgleda konverzija putničkog u kargo avion

23. okt 2024

Valjevac opitni inženjer letač u Flajt Radar obilasku proizvodnog pogona kompanije Erbas u Mirabelu

18. okt 2024

60 tona robe nedeljno preko Atlantika: Er Srbija i „Globe Air Cargo“ sklopili strateško partnerstvo

17. okt 2024

SMATSA objavila konkurs za stipendiranje i obuku 24 kandidata za kontrolore letenja

16. okt 2024

Odgovor SMATSA-e jednom od sindikata agencije: „Netačno je da smo odbili da pregovaramo o novom kolektivnom ugovoru“

15. okt 2024

Sindikat Kontrole letenja Srbije i Crne Gore preti štrajkom

15. okt 2024

KLM zimski red letenja: Dva dnevna leta na liniji Beograd-Amsterdam

2. okt 2024

„Air France-KLM“ nastavljaju sa ulaganjem u zeleniji prevoz vazduhom: Ugovor o isporuci 1,5 miliona tona održivog avio-goriva

1. okt 2024

Direktor saobraćaja Er Srbije: „U narednih pet godina, svako ko bude imao ATPL u Srbiji ima velike šanse za posao kod nas“

30. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Objavljen konkurs za upis na Er Srbijin kadet program za pilote: 10 kandidata besplatno od nule do potencijalnog zaposlenja kao piloti

27. sep 2024

[EKSKLUZIVNO] Intervju sa rukovodstvom Er Srbije: Razvoj i nastavak transformacije kompanije, kada dolaze Embraeri i rezultati ovogodišnje letnje sezone

27. sep 2024

Prva zvanična poseta visoko rangiranog funkcionera ICAO-a Srbiji, nastavak regionalne saradnje vazduhoplovnih regulatora

25. sep 2024

[POSLEDNJA VEST] Er Srbija počinje sa kadet programom za pilote u Vršcu: Stipendirano školovanje za 10 najboljih i potencijalno zaposlenje

22. sep 2024

Embraer (ponovo) dolazi u Beograd: E195 „E2“ i „leteći taksi“ kao opcije za prodaju, za vojni transporter je kasno?

17. sep 2024

KLM snižava cene avio-karata za letove do preko 60 destinacija

13. sep 2024

Prvi Erbas A321neo isporučen KLM-u

29. avg 2024

„Brend ambasadori“ na letovima za Kinu: Er Srbija uvela novu poziciju u okviru svoje kabinske posade

28. avg 2024

Delegacija Mašinskog fakulteta na sajmu Farnboro

2. avg 2024

[FARNBORO 20204] KLM i ZeroAvia najavljuju demonstracione letove putničkog aviona na tečni vodonik

30. jul 2024
[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena
Deo zaposlenih SMATSA-e sutra će štrajkovati na sat vremena / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore ipak će sutra realizovati, kako su zapretili 15. oktobra, štrajk u trajanju od sat vremena.

Da će se ograničena obustava rada, samo jednog dela zaposlenih, dogoditi objavljeno je juče u NOTAM-u koji se odnosi na teritoriju Srbije.

Budući da inicijatori štrajka nemaju potpunu podršku unutar kompanije, da zakonski ne mogu u potpunosti obustaviti rad agencije koja predstavlja ključnu saobraćajnu infrastrukturu i da će im sutrašnji potez, kako su to ranije sami saopštili, konceptulano, biti štrajk upozorenja, očekuje se da vazdušni saobraćaj ka/iz i preko Srbije neće doživeti velika kašnjenja.

„Smanjenje kapaciteta“, odnosno štrajk. Juče objavljeno javno obaveštenje za korisnike usluga SMATSA-e

Štrajk će trajati od 17 do 18 časova i na nebu Srbije se neće videti dramatična rupa na Flajt Radaru, već neznatno i manje primentno manji broj aviona.

Menadžment SMATSA-e odgovorio je štrajkačima da je kolektivni ugovor produžen svim zaposlenima u kompaniji i da svi uživaju njegova prava, štrajkovali ili ne.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

AC

Sjutra u subotu je štrajk upozorenja jednog dIJela sindikata a drugi tog istog sindikata u isto vrijeme na proslavi tehnicarske slave u Crnoj Gori…. Pa što je to ljudi moji! ludoooo

Odgovori
St

Da se meni ne svidja gde radim ja bih napustio tu firmu.
Pa mozda da se krene na tu stranu? Cujem Wolt i Glovo uvek traze radnike, radis kad oces koliko oces kako oces i toliko i zaradis.

Odgovori
mt

Ти слободно у Волт или Глово.
Са тим понизним ставом си идеалан за њих.

Ga

koji zanat imas posle rada u kontroli letenja…

Av

Čist, politički motivisan spin par vodećih ljudi u jednom od sindikata. Nemaju podršku ni dela zaposlenih, a kamoli većine kontrolora. Oni rade po nečijoj direktivi, u želji da kadriraju u SMATSA. Ali su ih kolege prozrele, pa zato i ne podržavaju ovakve odluke o štrajku.

Odgovori
mt

@Aviator твој одговор ке чист спин послушника менаџмента СМАТСА који зарад личних материјалних интереса угрожава интересе оснивача, тј. државе.

Mi

covek sa sumnjivom diplomom i 8.000 evra neto plate predsednik strajkaca trazi uvecanje za 12%
ko zeli vise izgubi i ono iz vrece

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs