„La Premier“: Er Frans predstavio redizajniranu kabinu prve klase

24. mar 2025

Dodatni luksuz: Er Srbija otvorila „Premium Check-in“ zonu za putnike biznis klase

18. mar 2025

Poseta novog direktora SMATSA-e Nišu: Kontrolni toranj na „Konstantinu Velikom“ ponovo na dnevnom redu

12. mar 2025

[EKSKLUZIVNO] CAE „full motion level D“ A320 NEO simulator isporučen Vazduhoplovnoj akademiji

4. mar 2025

IATA izveštaj o bezbednosti letenja u 2024. godini: Sedam udesa sa smrtnim ishodom u okviru 40,6 miliona bezbedno obavljenih letova

26. feb 2025

Ljudski faktor u kontroli letenja: Između evropske automatizacije i američkog ponosa

10. feb 2025

Er Srbija najavila rekordni profit od 50 miliona evra: „Miki Manojlović“, „Dejan Stanković“ i još jedan A319 od sada u vlasništvu kompanije

31. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Viz er u Beogradu prva žrtva američkih sankcija protiv NIS-a: Od juče u 15 časova mađarska avio-kompanija prestala da toči gorivo na „Nikoli Tesli“

22. jan 2025

Vozilo koje je danas upalo na aerodrom „Nikola Tesla“ – džip sa rotacionim svetlima, sa oznakama neidentifikovanog obezbeđenja

20. jan 2025

Posledice današnjeg upada neovlašćenog automobila na platforme „Nikole Tesle“ : Privremeno zatvoren prolaz kod Jat Tehnike, DCV menja granice aerodromskih zona i njihove pristupe

20. jan 2025

[EKSKLUZIVNO] Imenovan novi direktor Kontrole letenja Srbije i Crne Gore (SMATSA)

17. jan 2025

[INTERVJU] Jirži Marek za Tango Six: Ekspanzija na tržištu Kine, poslovni rezultati i razmišljanja o globalnoj avio-industriji

17. jan 2025

KLM promotivna kampanja: Jeftiniji letovi do preko 30 destinacija

12. jan 2025

Novi termini za „English language proficiency test“ u Trening centru kompanije „Prince Aviation“

11. jan 2025

Er Frans promocija: Jeftiniji letovi iz Beograda za dobar početak godine

10. jan 2025

Erbas isporučio 766 putničkih aviona u 2024. godini

10. jan 2025

[POSLEDNJA VEST] Ministarstvo obrazovanja smenilo direktora Vazduhoplovne akademije Gorana Cvijovića

29. dec 2024

IATA analiza komercijalnog avio-saobraćaja Srbije: Kako Er Srbija i civilni vazduhoplovni sektor oblikuju ekonomiju zemlje

24. dec 2024

Er Srbija i Embraer potpisali ugovor za održavanje E195 flote

19. dec 2024

KLM u svoju zemaljsku ketering flotu uveo električne kamione

16. dec 2024
[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena
Deo zaposlenih SMATSA-e sutra će štrajkovati na sat vremena / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore ipak će sutra realizovati, kako su zapretili 15. oktobra, štrajk u trajanju od sat vremena.

Da će se ograničena obustava rada, samo jednog dela zaposlenih, dogoditi objavljeno je juče u NOTAM-u koji se odnosi na teritoriju Srbije.

Budući da inicijatori štrajka nemaju potpunu podršku unutar kompanije, da zakonski ne mogu u potpunosti obustaviti rad agencije koja predstavlja ključnu saobraćajnu infrastrukturu i da će im sutrašnji potez, kako su to ranije sami saopštili, konceptulano, biti štrajk upozorenja, očekuje se da vazdušni saobraćaj ka/iz i preko Srbije neće doživeti velika kašnjenja.

„Smanjenje kapaciteta“, odnosno štrajk. Juče objavljeno javno obaveštenje za korisnike usluga SMATSA-e

Štrajk će trajati od 17 do 18 časova i na nebu Srbije se neće videti dramatična rupa na Flajt Radaru, već neznatno i manje primentno manji broj aviona.

Menadžment SMATSA-e odgovorio je štrajkačima da je kolektivni ugovor produžen svim zaposlenima u kompaniji i da svi uživaju njegova prava, štrajkovali ili ne.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

AC

Sjutra u subotu je štrajk upozorenja jednog dIJela sindikata a drugi tog istog sindikata u isto vrijeme na proslavi tehnicarske slave u Crnoj Gori…. Pa što je to ljudi moji! ludoooo

Odgovori
St

Da se meni ne svidja gde radim ja bih napustio tu firmu.
Pa mozda da se krene na tu stranu? Cujem Wolt i Glovo uvek traze radnike, radis kad oces koliko oces kako oces i toliko i zaradis.

Odgovori
mt

Ти слободно у Волт или Глово.
Са тим понизним ставом си идеалан за њих.

Ga

koji zanat imas posle rada u kontroli letenja…

St

@mtw
A ponizni stav nije ovo sto rade „nije mi dovoljno 5000-6000e plate ocu jos“?

Av

Čist, politički motivisan spin par vodećih ljudi u jednom od sindikata. Nemaju podršku ni dela zaposlenih, a kamoli većine kontrolora. Oni rade po nečijoj direktivi, u želji da kadriraju u SMATSA. Ali su ih kolege prozrele, pa zato i ne podržavaju ovakve odluke o štrajku.

Odgovori
mt

@Aviator твој одговор ке чист спин послушника менаџмента СМАТСА који зарад личних материјалних интереса угрожава интересе оснивача, тј. државе.

Mi

covek sa sumnjivom diplomom i 8.000 evra neto plate predsednik strajkaca trazi uvecanje za 12%
ko zeli vise izgubi i ono iz vrece

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs