Direktorat Civilnog Vazduhoplovstva nastavlja sa donacijama u domenu aerodromskog obezbeđivanja aerodromu Niš i Aerodromima Srbije

10. jul 2025

Novine za putnike na aerodromu „Nikola Tesla“: „Self check-in“, „baggage drop-off“ i optimizam ka postizanju cifre od 15 miliona putnika godišnje do kraja koncesije

10. jul 2025

[IATA AGM 2025] Izazovi bezbednosti komercijalnog avio-saobraćaja: Nedovršene istrage nesreća, problem kadrova, nedostajući motori i MRO kapaciteti

9. jul 2025

[IATA AGM 2025] Udruženje avio-kompanija upozorava: Evropski avio-saobraćaj gubi na konkurentnosti zbog rastućih troškova i nefleksibilnih regulativa

9. jul 2025

[IATA AGM 2025] Krvna slika globalnog avio-saobraćaja: Novi podaci vitalnosti prevoza ljudi i robe vazduhom

8. jul 2025

Kako je restauriran i konzerviran Titov Iljušin 14 u Muzeju vazduhoplovstva

27. jun 2025

Air France otvara restoran u pariskoj Galeriji Lafajet

26. jun 2025

Vlada Srbije smenila Rašu Ristivojevića i za novog direktora SMATSA-e postavila Slobodana Cvijana

26. jun 2025

„Aerodromi Srbije“ najverovatnije operatori vertiporta za eVTOL letelice, „Nikola Tesla“ najavljuje nove rekorde u broju opsluženih putnika

25. jun 2025

Program lojalnosti Er Frans-KLM grupe „Flying Blue“ obeležava dve decenije postojanja

12. jun 2025

„Fly One“ posle Ljubljane i Zagreba u Srbiji: Simulator letenja Boinga 737NG počeo sa radom na Novom Beogradu

12. jun 2025

Er Srbija se nagodila sa putnicima Embraera koji je doživeo udes na „Nikoli Tesli“, CINS (ponovo) kasni sa objavljivanjem izveštaja

11. jun 2025

[REPORTAŽA] Jat Tehnika obavila prve C1 servise Boinga 737 MAX u ex-Yu regionu

10. jun 2025

Potpisan Sporazum o vazdušnom saobraćaju između Srbije i Gruzije

6. jun 2025

[EKSKLUZIVNO] Novi direktor Jat Tehnike Kaj-Uve Horl: „Možemo postati Panevropski MRO“

30. maj 2025

Ambasadroka Srbije u Francuskoj u poseti Erbasu u Tuluzu

29. maj 2025

SMATSA od 15. maja uvela radarsku kontrolu letenja u AKL Beograd, do 2027. godine „ground radar“ na „Tesli“

22. maj 2025

Viz er preuzeo prvi A321XLR, postaje i prva avio-kompanija na svetu koja koristi Prat & Vitni GTF motore na XLR modelu

21. maj 2025

„Prince Aviation“ prvi u jugoistočnoj Evropi uveo „Automated Tool Control Level 5“ sistem kompanije „Snap-on“

21. maj 2025

[POSAO] „Otvoreni dan“ u Beogradu za pilot kadet program „Wizz Aira“: Od nule do zaposlenja u avio-kompaniji kroz program finansiranja otvoren i za građane Srbije

16. maj 2025
[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena
Deo zaposlenih SMATSA-e sutra će štrajkovati na sat vremena / Foto: Petar Vojinović, Tango Six

[POSLEDNJA VEST] Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore sutra ipak štrajkuje na sat vremena

Deo zaposlenih Kontrole letenja Srbije i Crne Gore ipak će sutra realizovati, kako su zapretili 15. oktobra, štrajk u trajanju od sat vremena.

Da će se ograničena obustava rada, samo jednog dela zaposlenih, dogoditi objavljeno je juče u NOTAM-u koji se odnosi na teritoriju Srbije.

Budući da inicijatori štrajka nemaju potpunu podršku unutar kompanije, da zakonski ne mogu u potpunosti obustaviti rad agencije koja predstavlja ključnu saobraćajnu infrastrukturu i da će im sutrašnji potez, kako su to ranije sami saopštili, konceptulano, biti štrajk upozorenja, očekuje se da vazdušni saobraćaj ka/iz i preko Srbije neće doživeti velika kašnjenja.

„Smanjenje kapaciteta“, odnosno štrajk. Juče objavljeno javno obaveštenje za korisnike usluga SMATSA-e

Štrajk će trajati od 17 do 18 časova i na nebu Srbije se neće videti dramatična rupa na Flajt Radaru, već neznatno i manje primentno manji broj aviona.

Menadžment SMATSA-e odgovorio je štrajkačima da je kolektivni ugovor produžen svim zaposlenima u kompaniji i da svi uživaju njegova prava, štrajkovali ili ne.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

AC

Sjutra u subotu je štrajk upozorenja jednog dIJela sindikata a drugi tog istog sindikata u isto vrijeme na proslavi tehnicarske slave u Crnoj Gori…. Pa što je to ljudi moji! ludoooo

Odgovori
St

Da se meni ne svidja gde radim ja bih napustio tu firmu.
Pa mozda da se krene na tu stranu? Cujem Wolt i Glovo uvek traze radnike, radis kad oces koliko oces kako oces i toliko i zaradis.

Odgovori
mt

Ти слободно у Волт или Глово.
Са тим понизним ставом си идеалан за њих.

Ga

koji zanat imas posle rada u kontroli letenja…

St

@mtw
A ponizni stav nije ovo sto rade „nije mi dovoljno 5000-6000e plate ocu jos“?

Av

Čist, politički motivisan spin par vodećih ljudi u jednom od sindikata. Nemaju podršku ni dela zaposlenih, a kamoli većine kontrolora. Oni rade po nečijoj direktivi, u želji da kadriraju u SMATSA. Ali su ih kolege prozrele, pa zato i ne podržavaju ovakve odluke o štrajku.

Odgovori
mt

@Aviator твој одговор ке чист спин послушника менаџмента СМАТСА који зарад личних материјалних интереса угрожава интересе оснивача, тј. државе.

Mi

covek sa sumnjivom diplomom i 8.000 evra neto plate predsednik strajkaca trazi uvecanje za 12%
ko zeli vise izgubi i ono iz vrece

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs