Američka kompanija „Tamarack Aerospace“ objavila je pre dva dana da su sklopili novi ugovor o ovlašćenom zastupništvu sa srpskom kompanijom „Prince Aviation“.
Kako je saopšteno, novi ugovor nastavlja višegodišnju saradnju koje dve kompanije realizuju u oblasti strukturnih modifikacija poslovnih aviona.
Konkretnije, reč je o inženjerskoj i tehničkoj sposobnosti MRO sektora srpske kompanije da obavlja instalacije vingleta na poslovne mlaznjake iz Cesna „Citattion“ serije.
Radi se o IP rešenju američke kompanije koje je tržišno brendirano kao „Active Winglets“.
„Tamarack Aerospace“ tvrdi da instalacija ovih dodatnih aerodinamičkih površina na krajeve krila povećava operativni dolet i smanjuje prosečnu potrošnju goriva. Zbog efikasnijeg kretanja kroz vazduh koji je rezultat instalacije, operateri CJ mlaznjaka mogu, kako tvrdi „Tamarack“ povećati kapacitet potencijalnog tereta za dvestotinjak kilograma (400 libri), obećavajući i bolje performanse prilikom penjanja i atmosferski izazovnijih „hot and high“ uslova.
Princ i Tamarak sarađuju od 2018. godine ali će sada, kako je izjavio Đorđe Petrović komercijalni direktor srpske kompanije, potpisivanjem ovog ugovora Princ biti u stanju da svojim klijentima pruži obimniju podršku i direktniji pristup Tamarak rešenjima.
– Naš izuzetan višegodišnji odnos sa kompanijom „Princ Aviation“ koji odlikuje duboko poverenje, zajedno sa našom identičnom misijom da nudimo inovativna rešenja vlasnicima i operatera CJ serije aviona, čini ovo partnerstvo jače nego ikada. Sa novim sporazumom osiguravamo i praktičniju dostupnost naše „Active Winglet“ tehnologije klijentima u Istočnoj Evropi. – kazao je ovim povodom direktor kompanije „Tamarack Aerospace“ Nik Gvida (Nick Guida).
Rodney Marinkovic
Dobijati ugovor za modifikaciju, ugradjivanje Vingleta na Sessnama je priznanje inzenjeringu Prince Aviation.
Kada bi imalo podrske da se podigne MRO Centar za reviziju avio motora i komponenti na avionima poslovne avijacije. obzirom da ce se graditi Kargo Centar na Aerodromu Morava. Mozda bi u sklopu toga se na tom aerodromu moglo razviti i tehnicke delatnosti. Prince Aviation je baziran na Aerodromu Beograd. ipak razvoj nove baze i delatnosti bi verujem bio povoljniji na ovom, potencijalnom aerodromu Centralne Srbije.
Ako bi Aerodromima Srbije bilo u interesu da se Tehnicka strana prosiruje u Centralnoj Srbiji.
iz prolecnog Sidneja, iskrene pozdrave i zelje za Prince Aviation. za ostalo kako Bog da i volja ljudska.
🇷🇸🛫🇺🇸🛫🇦🇺🛬 Rodney Marinkovic Aviation Enthusiast. West Ryde