Vazdušni saobraćaj budućnosti: Srpski i svetski stručnjaci na panelu o „letećim taksijima“

1. nov 2024

Od utopije do realnosti: Analiza izvodljivosti „letećih taksija“ za EXPO 2027 u Srbiji

31. okt 2024

ISSA simpozijum na Mašinskom fakultetu: Kompanija „Prince Aviation“ i održivo poslovanje – od „pametne zgrade“ do „chat bota“ u procesu zapošljavanja

30. okt 2024

FAA usvojila novu regulativu za eVTOL letelice: Prva nova regulatorna kategorija civilnih vazduhoplova od 1940-ih

28. okt 2024

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

25. okt 2024

[EKSKLUZIVNO] „Flying Bulls“ ispod mosta Mala Rijeka u Crnoj Gori: Negativna petlja Gripen pilota jer im je Red Bul to organizovao

24. okt 2024

Avioni Utva-75 u nepriznatoj afričkoj državi Somalilend, u projektu učestvuju i stručnjaci iz Srbije

24. okt 2024

[INTERVJU] Kanadska komercijalna korporacija: Pomoć zemljama Balkana u finansiranju kupovina aviona i helikoptera

22. okt 2024

Isporuka privatnog Air Tractora za Osijek preko Kanade, Grenlanda i većeg dela Evrope

14. okt 2024

Nakon pozajmice Skoplju radi restauracije i izlaganja jedrilica Ilindenka vraćena u Beograd

1. okt 2024

Bili smo na otvaranju novog hangara „Prince Aviationa“: Nova etapa u rastu srpskih bizjet eksperata

1. okt 2024

[NAJAVA] Trodnevni vazduhoplovni događaj u Trsteniku: Šesti po redu „Blanik Kamp Kup“ i otvoreni Letački dan

28. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva zabranio poletanja i sletanja ultra-lakih aviona sa „operativnih mesta na vodi“

22. avg 2024

[NAJAVA] Fly-in na aerodromu Ćuprija u subotu 7. septembra

19. avg 2024

Egzotične registracije vazduhoplovnih vatrogasaca u Makedoniji: Nakon južnoameričkih, pomogli i australijski Er Traktori

15. avg 2024

[ANALIZA] Crnogorska dilema: Treba li ukinuti policijsku helikoptersku jedinicu i šta kupiti – „mali“ ili „veliki“ Kanader?

9. avg 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao prvi AOC za komercijalne letove hidro-aviona u Srbiji kompaniji GAS Aviation

7. avg 2024

[ANALIZA] Pomažemo premijeru Milojku Spajiću: Treba li Crna Gora da kupi „makar jedan“ Kanader, ima li alternative i kako to sve platiti?

7. avg 2024

[REPORTAŽA] Kako je tekla velika međunarodna operacija gašenja šumskih požara iz vazduha u Makedoniji – 3. deo

2. avg 2024

[POSLEDNJA VEST] Ponovo veliki požari u Makedoniji, u pomoć stigli i Er Traktori registrovani u Južnoj Americi

1. avg 2024
„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu
Princ je vinglet-rešenje instalirao i na svoj CJ

„Prince Aviation“ produžio ugovor sa američkom kompanijom: Instalacija inovativnih vingleta za unapređenje performansi poslovnih aviona u Beogradu

Američka kompanija „Tamarack Aerospace“ objavila je pre dva dana da su sklopili novi ugovor o ovlašćenom zastupništvu sa srpskom kompanijom „Prince Aviation“.

Kako je saopšteno, novi ugovor nastavlja višegodišnju saradnju koje dve kompanije realizuju u oblasti strukturnih modifikacija poslovnih aviona.

Konkretnije, reč je o inženjerskoj i tehničkoj sposobnosti MRO sektora srpske kompanije da obavlja instalacije vingleta na poslovne mlaznjake iz Cesna „Citattion“ serije.

Radi se o IP rešenju američke kompanije koje je tržišno brendirano kao „Active Winglets“.

„Tamarack Aerospace“ tvrdi da instalacija ovih dodatnih aerodinamičkih površina na krajeve krila povećava operativni dolet i smanjuje prosečnu potrošnju goriva. Zbog efikasnijeg kretanja kroz vazduh koji je rezultat instalacije, operateri CJ mlaznjaka mogu, kako tvrdi „Tamarack“ povećati kapacitet potencijalnog tereta za dvestotinjak kilograma (400 libri), obećavajući i bolje performanse prilikom penjanja i atmosferski izazovnijih „hot and high“ uslova.

„Aktivni vingleti“ izbliza / Foto: „Prince Aviation“

Princ i Tamarak sarađuju od 2018. godine ali će sada, kako je izjavio Đorđe Petrović komercijalni direktor srpske kompanije, potpisivanjem ovog ugovora Princ biti u stanju da svojim klijentima pruži obimniju podršku i direktniji pristup Tamarak rešenjima.

– Naš izuzetan višegodišnji odnos sa kompanijom „Princ Aviation“ koji odlikuje duboko poverenje, zajedno sa našom identičnom misijom da nudimo inovativna rešenja vlasnicima i operatera CJ serije aviona, čini ovo partnerstvo jače nego ikada. Sa novim sporazumom osiguravamo i praktičniju dostupnost naše „Active Winglet“ tehnologije klijentima u Istočnoj Evropi. – kazao je ovim povodom direktor kompanije „Tamarack Aerospace“ Nik Gvida (Nick Guida).

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ro

Dobijati ugovor za modifikaciju, ugradjivanje Vingleta na Sessnama je priznanje inzenjeringu Prince Aviation.
Kada bi imalo podrske da se podigne MRO Centar za reviziju avio motora i komponenti na avionima poslovne avijacije. obzirom da ce se graditi Kargo Centar na Aerodromu Morava. Mozda bi u sklopu toga se na tom aerodromu moglo razviti i tehnicke delatnosti. Prince Aviation je baziran na Aerodromu Beograd. ipak razvoj nove baze i delatnosti bi verujem bio povoljniji na ovom, potencijalnom aerodromu Centralne Srbije.
Ako bi Aerodromima Srbije bilo u interesu da se Tehnicka strana prosiruje u Centralnoj Srbiji.
iz prolecnog Sidneja, iskrene pozdrave i zelje za Prince Aviation. za ostalo kako Bog da i volja ljudska.
🇷🇸🛫🇺🇸🛫🇦🇺🛬 Rodney Marinkovic Aviation Enthusiast. West Ryde

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs