Kako Air France koristi veštačku inteligenciju

13. jun 2024

[REPORTAŽA] Obilazak nove infrastrukture za opsluživanje putnika aerodroma „Nikola Tesla“

11. jun 2024

[POSLEDNJA VEST] „VINCI Airports“ i mađarski državni fond preuzeli budimpeštanski aerodrom „Ferenc List“ od prethodnih koncesionara za preko 4 milijarde evra

6. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija pristupila IATA „CO2 Connect“ programu za preciznije merenje emisija Ugljen-dioksida po putniku

4. jun 2024

[IATA AGM 2024] Er Srbija uvrštena u „Hall of Fame“ časopisa „Air Transport World“, zajedno sa avio-kompanijama „American Airlines“, „Delta Airlines“, „Air Canada“ i „Emirates“

3. jun 2024

[EKSKLUZIVNO] Jirži Marek: Ove letnje sezone obezbedili smo dovoljno rezervnih kapaciteta da bismo bili spremni za svaki izazov, do kraja godine dve linije za Kinu i dva dodatna A330, ponovo pokrećemo kadet program za pilote

3. jun 2024

Godišnji IATA sastanak počeo u Dubaiju: Potražnja za putovanjima avionom globalno nikad veća, borba protiv klasičnog kerozina sve ozbiljnija

3. jun 2024

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

29. maj 2024

Air France najavio proširenje mreže letova za zimsku sezonu 2024-2025

22. maj 2024

Avio-kompanija u kojoj patike postaju deo uniforme

26. apr 2024

Muzej vazduhoplovstva u Beogradu počinje sa radom 2027. godine, na SEAS-u objavljen plan njegove rekonstrukcije

24. apr 2024

SEAS 2024: Potpisan ugovor za nabavku A320 „Full Flight“ Level D simulatora za Vazduhoplovnu akademiju, najavljena nabavka i FTD-a za tip helikoptera Erbas H145

22. apr 2024

Direktorat civilnog vazduhoplovstva domaćin ICAO kursa za nacionalne instruktore u oblasti obezbeđivanja u vazduhoplovstvu

20. apr 2024

[POSLEDNJA VEST] SMATSA smanjila horizontalno razdvajanje putničkih aviona u području aerodroma „Nikola Tesla“ sa 5 na 3 nautičke milje

18. apr 2024

Vazduhoplovni samit jugoistočne Evrope u Beogradu: Najava drugog dana konferencije

15. apr 2024

[ANALIZA] Da li je besmislena Vučićeva želja za „letećim taksijem“ tokom EXPO-a?

7. apr 2024

Najbolji martovski rezultat Er Srbije i prvo opsluživanje putničkog aviona sa vozilom na elektro-pogon u regionu

4. apr 2024

Unapređenje dualnog obrazovanja u avijaciji: Potpisan Memorandum o razumevanju između DCV-a i Kancelarije za dualno obrazovanje

3. apr 2024

SMATSA pustila u operativni rad dva nova Talesova radara: „Istorijski trenutak za Kontrolu letenja Srbije i Crne Gore“

22. mar 2024

Poslovni rezultati kompanije Embraer za 2023. godinu

18. mar 2024
Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer
Gastronomija, vino i stil života. Air France nastavlja sa marketing poentiranjem / Foto: Air France

Novine u Air France-u: Usluga konsijerža na Šarl de Golu i novi somelijer

Nacionalne avio-kompanije pored svojih osnovnih delatnosti prevoza ljudi i robe, često uzimaju i ulogu promotera svoje matične zemlje. Kao ambasador francuske gastronomije, vina i stila života, „Air France“ je poznat po tome što svi putnici ove avio-kompanije, bez obzira na klasu kojom lete, besplatno dobijaju šampanjac na dugolinijskim letovima.

Osam miliona boca vina i milion boca šampanjca „Air France“ godišnje posluži svojim putnicima, što na letu, što u svojim salonima na aerodromu Šarl de Gol.

– Na visini od 10.000 metara receptori čula ukusa mogu da oslabe i za 30%, pa francuski avio-prevoznik sarađuje sa kuvarima nosiocima Mišelinovih zvezdica i najboljim somelijerima na svetu, kako bi putnicima osigurao kvalitet i bogatstvo ukusa u oblacima.

Na mestu glavnog somelijera kompanije „Air France“ Paola Basa, najboljeg somelijera na svetu u 2013. godini, ovog meseca nasledio je Xavier Thuizat. U pitanju je somelijer koji je nosilac najvećih priznanja u Francuskoj (Meilleur Sommelier de France 2022, Meilleur Ouvrier de France 2023) i Mišelinove titule za somelijere (Michelin Guide’s Grand Prix de la Sommellerie 2024).

Xavier Thuizat, jedan od najnagrađivanijih somelijara u Francuskoj / Foto: Air France

Thuizat će biti zadužen da sastavi listu vina, šampanjaca i žestokih pića pogodnih da se serviraju na letu. U tom cilju će zajedno sa timom „Air Francea“ organizovati degustacije „na slepo“ u najpoznatijim vinskim regijama Francuske, kao što su Šampanja, Bordo, Burgundija, dolina Rone, dolina Loare i Alzas.

Takođe, počev od 11. juna, „Air France“ će svojim putnicima ponuditi i konsijerž usluge na aerodromu Šarl de Gol u Parizu, jednom od najprometnijih aerodroma u Evropi. U pitanju je usluga koja se dodatno naplaćuje, a namenjena je putnicima ekonomske, premijum ekonomske ili biznis klase, dok putnici prve klase većinu ovih pogodnosti imaju već uključenu u cenu karte.

Paket konsijerž usluga namenjenih putnicima koji na aerodrom dolaze radi poletanja uključuje privatni transfer iz Pariza do aerodroma, uslugu nošenja prtljanja, prioritetno čekiranje i kretanje kroz aerodrom, pratnju do laundža i do izlaza za ukrcavanje u avion. Putnike u dolasku konsijerž pak dočekuje na izlasku iz aviona, obezbeđuje im prioritetno kretanje kroz aerodrom, preuzima njihov prtljag i prati ih do vozila za privatni transfer. Putnike koji su u tranzitu konsijerž takođe dočekuje na izlazu iz aviona, prati ih do laundža i do novog izlaza za ukrcavanje u avion. Paketi konsijerž usluga ne uključuju pristup laundžu, a mogu se platiti novcem ili nagradnim miljama. – stoji u saopštenju avio-kompanije Air France.

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters=1 counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Ne

Najzad. Odavno preko potrebno. Svaki put mi je bio potreban konsijerz kad sam bio na CDG . . .

Odgovori
Mi

CDG je jedan od gorih što se tiče snalaženja od jednog dom drugog udaljenog gejta, slažem se.

Odgovori

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Autor:

Petar Vojinovic Glavni i odgovorni urednik petar.vojinovic@tangosix.rs