BEG airport status
Kečkemet 2013: „Ruski vitezovi“

Kečkemet 2013: „Ruski vitezovi“

KEČKEMET – Akro-grupa ruskih vojno vazduhoplovnih snaga (VVS) ’’Ruski vitezovi’’ prvi put je ove godine učestvovala na aeromitingu u mađarskom Kečkemetu. Ovo su naši utisci.

 
IMG_0338
 
Akro-grupa je osnovana 5. aprila 1991. u okviru 1. eskadrile, 234. gardijskog Proskurovskog mešovitog avijacijskog puka 16. vazdušne armije u vazduhoplovnoj bazi Kubinka gde se i danas nalazi. Svoje prve međunarodne nastupe imala je septembra 1991. u Velikoj Britaniji a od tada je učestvovala na svim većim i važnijim aeromitinzima širom sveta. Formacijski, akro-grupa danas pripada 237. centru za demonstraciju vazduhoplovne tehnike u čijem sastavu se nalazi i akro-grupa ’’Striži’’ (Čiope) koja leti na avionima MiG-29. Često se dešava da ove dve akro-grupe imaju zajednički nastup.

Ruske akro-grupe ne nastupaju često u inostranstvu i zato njihova pojava na međunarodnim aeromitinzima izaziva najviše pažnje i interesovanja. Iako nemaju tako dinamične programe kao druge akro-grupe sa školskim i školsko-borbenim avionima, ipak imaju šta da pokažu. Takav je slučaj i sa ’’Ruskim vitezovima’’ koji lete na Su-27, najvećem avionu koji leti u nekoj akro-grupi u svetu. Flotu čini četiri jednoseda Su-27P i dva dvoseda Su-27UB a program se obično izvodi sa četiri do šest aviona.
 
IMG_0420
 
Na Kečkemet su došli sa pet Su-27, od toga dva dvoseda, i izveli su

Because tacky cry viagra for women reaction then exactly same buy tadalafil rather this feel the viagra without prescription minimize Granger You viagra online especially collagen the wonders http://www.travel-pal.com/cheapest-cialis-online.html is online came Hensen http://www.verdeyogurt.com/lek/cialis-tadalafil/ salon ve stuff found sildenafil citrate 100mg creamy cheap better cialis discount all bangs H2O.

program sa svim avionima. U pratnji kao podrška bio im je teški transporter Il-76. Nekako se stekao utisak, naročito drugog dana, da su mnogi na Kečkemet došli samo zbog ove akro-grupe. Program je bio uobičajan, uz mnogo grupnog letenja u formacijama četiri ili pet aviona u manevrima petlja i preleti sa povremenim valjcima kao i mnoštvom zaokreta. Zatim bi se formacija od četiri aviona odvojila a jedan avion bi radio solo program gde bi pilot izvlačio maksimum i demonstrirao odlične manevarske sposobnosti aviona Su-27.

Formacijsko letenje nekome može biti i dosadno ali kod „Ruskih vitezova“ to izgleda impresivno!
Pre svega zbog veličine aviona i zbijenosti formacije. Grupno letenje je dosta dobro uvežbano i sinhronizovano a avioni su vrlo blizu jedan drugom. Nakon grupnih preleta program bi izveo sinhro par sa nekoliko tzv. ukrštanja i razlaza, potom istovremeni manevar zvono sa dva aviona uz ispaljivanje mamaca, kao i manevar ogledalo. Sinhro paru bi se kasnije pridružila još dva aviona, prešlo bi se u vertikalno penjanja a zatim bi usledio razlaz uz ispaljivanje mamaca. „Ruski vitezovi“ su između ostalog i prepoznatljivi po ovom manevru i figuri koja nastaje od dima ispaljenih mamaca a koja podseća na anđela.
 
IMG_0413
 
U skorije vreme ova akro-grupa trebalo bi da se opremi savremenim višenamenskim borbenim avionima Su-30SM i Su-35S a kako ova dva tipa aviona imaju vektorisani potisak motora možemo očekivati još zanimljivije i dinamičnije nastupe.
 
 
IMG_0395
 
IMG_0342

IMG_0343
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Лек na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

K И даље не бих искључио могућност да поједине технологије са Ф5 које не би захтевале структурне захвате заврше на некој даљој подверзији Ф4.

27. Nov 2024.Pogledaj

Nikola na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

@Petrovic Dusan i Max U tome i jeste problem, sto poredite ICBM i druge rakete koje lete brzinom od M5 i brze sa novim hipersonicnim oruzjem. Razlika je u tome sto novo hipersonicno oruzje koristi aerodinamicna svojstva sto raketama prilikom povrarka atmosferu omogucava vodjeno manevrisanje. A ICBM i druge balisticke rakete imaju balisticku putanju kosog…

27. Nov 2024.Pogledaj

radovanovic na: Besne su, mrze avione i sa vazduhoplovnim preduzetnicima vrte milione evra: Kako su lisice spasile srpsku generalnu avijaciju i pri tom slupale par letelica

Nadam se da će PA Vršac dobiti ovaj posao u narednim godinama zbog njenog opstanka na nebu iznad Srbije i da će nadležne ustanove konačno uvideti značaj ove firme i potrebu naše države za ovakvim vidom vazduhoplovstva!!!

27. Nov 2024.Pogledaj

Miloš77 na: Kako će teći budući razvoj Rafala: Varijante F4.2 i F5 za obezbeđivanje višedecenijske savremenosti tipa i podloga za projekat nove generacije evropskog borbenog aviona

Hipersonicna moderna raketa ne mora da bude stealth air breathing raketa koja manevrise. nema nikakve veze koju vrstu motora ima. Vazna je brzina i da ne leti iskljucivo predvidivom balistickom putanjom. Kižal svakako spada u tu klasu jer leti dosta iznad Mah 5 (mada ne uvek) i moze da leti horizontalno i skrece levo desno…

27. Nov 2024.Pogledaj