BEG airport status
EBACE 2014: [VIDEO REPORTAŽA] Eclipse 550

EBACE 2014: [VIDEO REPORTAŽA] Eclipse 550

ŽENEVA – Eclipse Aerospace je u Ženevi izložio svoj 550, entry level mlaznjak koji je namenjen kako single pilot vlasniku/operateru tako i korporativnoj priči. Nekada obećavana revolucija, danas zreo projekat, Eclipse opremom i performansama dominira svojim segmentom tržišta.

 
IMAG5867
 
 
Eclipse je pre nekoliko godina obećavao revoluciju u proizvodnji i konačnoj ceni VLJ (Very Light Jet) koncepta. Da li su u pitanju bili preambiciozni ciljevi ili je tehnologija bila suviše izazovna za tadašnju industriju, postoje razna tumačenja zbog čega prvobitni planovi nisu bili ispunjeni. Rodonačelnik pomenute niše nije bio uspešan u svojoj prvoj iteraciji ali  ubrzo su nađeni drugi investitori i Eclipse je dobio novi život.

550 je razvijen od originalnog modela 500 kada je kompanija Eclipse Aerospace preuzela, tada potpuno novu, priču. Razlike u odnosu na originalni projekat su unapređena avionika, auto-throttle sistem, EVS (enhanced vision system opcije) i ABS sistem.  Po planu trup i krila će se proizvoditi u Poljskoj (PZL Mielec) dok će se konačno sastavljanje obaviti u Albukerkiju, Novi Meksiko.

Tango Six je imao ekskluzivnu priliku da popriča sa predsednikom kompanije Eclipse Aerospace koji nam je detaljnije predstavio trenutno stanje 550 programa, trenutni uspeh na tržištu i planove za budućnost.
 

 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Perko na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

@Nenad N Postoji i puno faktora koji su i bitniji od cene transporta, nije sporno. Ali ako će neko da preveze divizion sa pratećim vozilima odjednom, više se isplati brod.

14. Dec 2024.Pogledaj

Nenad N. na: Erbas predstavio Srbiji tehnologije satelitskog nadgledanja i naprednih softvera za analizu: Od primena u odbrani do poljoprivrede

Gresite. Za specijalizovane terete kao sto je orudje jeftiniji je avion. Vecina savremenog brodskog saobracaja je kontejnerska. Moraju da se ispostuju gabariti kontejnera sto se sa tih "40 tona" jednostavno ne moze. Ako imate manji broj orudja, a obicno je tako, prevesces avionom. Brod se isplati ako imas veci broj orudja, za par komada se…

14. Dec 2024.Pogledaj

Phoenix na: [MEBAA 2024] Srpski „Green Power Turbine Systems“ prvi put izložio na sajmu poslovne avijacije u Dubaiju: Predstavljeni projekti dva nova civilna aviona

Prikazani model jednomotorca je, vrlo ocigledno, projektovan da bude pogonjen klipnim motorom. Stavise, gotovo sam siguran da je ovo neka stara maketa Safat 03. Avion te klase nema nikakvog smisla sa turbo-elisnim pogonom od 260 konja. Avion visih performansi i akro klase za vojnu obuku (kao Grob120TP) da, ali je ovo prikazano sve samo ne…

13. Dec 2024.Pogledaj