BEG airport status
[NBAA 2014] Gulfstream

[NBAA 2014] Gulfstream

BEOGRAD – Ušli su u popularnu kulturu modelom G-V, imaju najveći tržišni udeo u svom segmentu, ove godine iznenadili su sa dva nova modela, zapošljavaju i investiraju. Analiziramo trenutnu ponudu giganta iz Džordžije.

 
 
IMG_0697
 
 
O dešavanjima u najprestižnijem sektoru poslovne avijacije i o rivalitetu Gulfstream – Dassault već smo pisali. Lider na tom tržištu Gulfstream proizveo je svaki treći avion koji je u upotrebi (35.8% tržišnog učešća u ovom segmentu). Ove godine šokirao je sve izbacivanjem dva potpuno nova modela tako da sada u ponudi imaju ukupno osam!

Gulfstream je pionir koji je stvorio ovaj segment sa legendarnim modelom G-IV a kasnije i većom verzijom produženog dometa G-V. Povoljna klima na tržištu i velika tražnja za ovakvim modelima (velikih kabina, velikog doleta) čak i u vreme recesije, obezbedila je kontinuitet proizvodnje i još bitnije – finansiranje razvoja novih modela.
 
GLF-IMG_0236
 
Prošlogodišnja prodaja iznosila je 8 milijardi dolara dok je ove godine u prvih šest meseci zabeležena prodaja od 4 milijarde – povećanje od 7.5% u odnosu na isti period prosle godine. Već danas je prodaja veća od cele 2013. godine a očekuje se da do kraja ove godine ukupan rast prodaje bude oko 18%. Za potrebe razvoja zaposliće dodatnih 3200 stručnjaka (veoma visoko plaćenih) i investiraće dodatnih 500 miliona dolara u proizvodne pogone i istraživačke kapacitete.
 
IMG_0621
 
GLF-IMG_0611
 
U ponudi će imati ukupno osam aviona od čega šest u klasi velikih kabina velikog doleta: najnoviji G650ER ($66.5M) doleta 7500 NM i maksimalne brzine od 0.925 Maha, zatim G650 ($64.5M) doleta 7000 NM i brzine 0.90M, G550 ($60M) doleta 6750 NM, G450 ($42M) doleta 4350 NM. Novi modeli G500 ($43.5M) doleta 5000 NM i G600 ($54.5M) doleta 6200 NM biće u upotrebi od 2017. odnosno 2019. godine.
 
GLF-IMG_0617
 
U segment srednje klase (koji čini 43% globalnog tržišta poslovne avijacije) Gulfstream je ušao kupovinom dva uspešna IAI modela (Israeli Avio Industry) Astra i Galaxy. Razvoj i proizvodnja unapređenih verzija ovih modela (najpre G100 pa G150 odnosno G200, G250 i sada G280) i dalje je u Izraelu a završna montaža se radi u Gulfstream fabrikama u USA. Ova dva modela učestvuju sa svega 8% na tržištu srednje velikih poslovnih aviona ali imaju odličan potencijal. U trenutnoj ponudi su: G150 ($15.7M) i G280 ($24.5).
 
 

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,google,pocket,linkedin,mail" counters="1" counter_pos="inside" total_counter_pos="none" fullwidth="yes"]

Komentari

Prilikom komentarisanja tekstova na portalu molimo vas da se držite isključivo vazduhoplovnih tema. Svako pominjanje politike, nacionalnih i drugih odrednica koje nemaju veze sa vazduhoplovstvom biće moderisano bez izuzetka.

Svi komentari na portalu su predmoderisani, odobravanje bilo kog komentara bilo kog značenja ne odražava stav redakcije i redakcija se ne može smatrati odgovornom za njihov sadržaj, značenje ili eventualne posledice.

Tango Six portal, osim gore navedenih opštih smernica, ne komentariše privatno niti javno svoju politiku moderisanja

Ostavite odgovor

Najnoviji komentari

Boki na: Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

Ma ni slicicu ne mozes da zalepis na rafala bez dozvole francuza dok je u garanciji. Nikakvih „spoljašnjih“ integracija nece biti. Jednostavno Kinezi i njihovo oruzje nece dobiti pristup zapadnim avionima. Kinezi jesu stavili maketu HD-1A pored makete rafala na Zhuhai air show ali to ne znaci nista. Tu raketu mogu da integrisu na svoje…

07. Jan 2025.Pogledaj

Trundle na: Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

@tt Pera je bio vrlo jasan, drzava ne uzima, nego otima kroz razne akcize, pa zato imamo najskuplje gorivo, struja i ostale rezije su takodje jako skupe za nas standard, hrana nam je isto skupa itd itd PS i da, vojska nam je i dalje lose opremljena, ali dobro to ce se videti samo u…

07. Jan 2025.Pogledaj

Jordan na: Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

@OpFor777 Koje države su kupile F-35? NATO ili najbliže američki saveznici. Neke od tih država će i dalje imati drugi višenamenski avion. Nemci i Italijani pored F-35 naručuju Eurofighter, Izraelci naručuju F-15. Koliko god F-35 bio zamišljen kao univerzalan avion, on ima svoja ograničenja. Teže se detektuje (i od strane drugih aviona i od strane…

06. Jan 2025.Pogledaj

Pajo na: Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

@Relja, kada se kalkulira sto se sve moglo kupiti za cifru za koju je VS platila Rafale teba uzeti u obzir I to da kupovina tako značajne vojne opreme nema samo tehničku komponentu. To je prije svega politička odluka kojom se država (u ovom konkretnom slucaju Srbija) u principu pozicionira prema kome se "naslanja" .…

06. Jan 2025.Pogledaj

Mislav na: Rafal novogodišnjih informacija o budućem višenamenskom borbenom avionu RV i PVO

Petar the first A ti si jel se prijavio strucnjace? Tvoj post pokazuje da nisi kapacitet razgovarati argumentima cak niti na najprostiju tezu. Demonstriras totalno odsudstvo poznavanja tematike.

06. Jan 2025.Pogledaj